افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس

12:49 - 1399/11/22
افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر موجب واکنش طرفداران خانم بازیگر شد.
افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر

گلاره عباسی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران امسال با فیلم ابلق به جشنواره فجر آمده است. این بازیگر جوان در نشست خبری این فیلم درباره افزایش وزن ۱۰کیلویی اش برای این فیلم صحبت کرد.

عکس گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر

گلاره عباسی برای بازی در فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار مجبور شد که بیش از ۱۰ کیلو وزن اضافه کند.

در نشست رسانه‌ای فیلم «ابلق» پس از نمایش فیلم در جشنواره فجر مشخص شد که بازیگران این فیلم برای ایفای نقش تغییرات فیزیکی بزرگی داشته‌اند.

گلاره عباسی در همین رابطه اعلام کرد که با افزایش وزن ۱۰ کیلویی خودش را آماده ایفای نقش کرده است.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس3

عکس گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر

هوتن شکیبا هم اعلام کرد که برای رسیدن به فیزیک مورد نظر برای بازی در فیلم، در حالی که باشگاه‌ها بسته بودند در خانه و با ۲ دمبل تمرینات دشواری را پشت سر گذاشته است.

جزئیات بیشتر درباره اضافه وزن هوتن شکیبا و گلاره عباسی

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «ابلق» در سالن رسانه‌های جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

نرگس آبیار، کارگردان فیلم، ابتدای نشست توضیح داد: اینجا سالن مناسبی برای نمایش فیلم نیست و متاسفانه صدا بازتابی دارد که دیالوگ‌ها را نامفهوم می‌کند. امیدوارم در دوره بعد سالن تغییر کند یا صدای آن بهتر شود.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس11

نرگس آبیار

آبیار درباره اینکه آیا فیلم بیش از حد نمادین است، گفت: در همه فیلم‌های من نماد وجود دارد، اما گل‌درشت نیست و با فیلم تنیده شده است.

وی افزود: برج و شهربازی را یک موقعیت قرار دادم که بیانگر فاصله طبقاتی است، نه کارکرد نمادین. فیلم بهتر فیلمی است که بتواند ذهن را درگیر کند و دائم بتوان از آن نماد برداشت کرد. به بهانه حضور گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر با فیلم ابلق درباره این فیلم بیشتر صحبت می کنیم

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس4

نشست خبری ابلق

الناز شاکردوست در پاسخ به این پرسش که آیا همکاری دوباره با خانم آبیار سیمرغ برایتان به ارمغان می‌آورد، گفت: گرفتن هر جایزه‌ای از جمله سیمرغ برای بازیگر افتخار است. اما فکر می‌کنم مهم‌تر این بود که صدای یک بخشی از زنان باشیم که دستشان به جایی بند نیست.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس1

عوامل ابلق در جشنواره فیلم فجر

هوتن شکیبا هم گفت: امیدوارم فیلم خوب دیده شود. او در پاسخ به اینکه چه کسی بهتر از شما می‌توانست این نقش را ایفا کند، گفت: نمی‌دانم. اما وزن اضافه کردم و چون باشگاه‌ها تعطیل بود، در خانه فقط با دمبل توانستم بازی کنم.

گلاره عباسی هم درباره بازی خود در «ابلق» گفت: این نقش برایم چالش جدیدی بود، چون از یک طبقه و جنس خاص بود و فضایی بود که قبلاً تجربه نکرده بودم. ضمن اینکه به خاطر این نقش ۱۰ کیلو اضافه وزن پیدا کردم که هنوز درگیر آن هستم.

نگاهی به بیوگرافی و زندگی شخصی گلاره عباسی

گلاره عباسیبازیگر سرشناس سینماو تلویزیون ایران هست که این روزها با سریال شهرزاد 2 در شبکه نمایش خانگی حضور دارد.گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1362 در استان تهران هست.وی فارغ‌ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنرمی باشد و یک خواهر دارد که کارشناس تغذیههست.گلاره عباسی در اواخر ماه رمضانسال 94 با همسر خود ادیب راد ازدواجکرده هست.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس19

گلاره عباسی از «شهرزاد» میگوید

گلاره عباسی ۲گلاره عباسی معتقد هست نقش «اکرم» در سریال «شهرزاد» بُعدهای مختلفی دارد که باعث میشود مردم با آن رابطه برقرار کنند.

بیوگرافیگلاره عباسی

گلاره عباسی، بازیگر نقش اکرم در آلبوم «شهرزاد» درمورد مسیری که در بازیگری طی کرده هست،اظهار کرد: اکثر هدفم بین کارهایی که توصیه می شود، گزینه کار مفید و کاری هست که بهترو پربارتر به نظر میرسد. مدیومی که در آن حضور پیدا میکنم، خیلی فرق ندارد. سریال مخاطب زیادی دارد

و این مخاطب میلیونی و گسترده، بسیار ارزشمند هست. گرچه در سینما هم تجربیات خیلی مفید و جذابی داشتم و انشاالله این روند کاری، در سینما هم اکثر شود.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس13

گلاره عباسی درمورد تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی توضیح داد:خوشبختانه کار در شبکه نمایش خانگی را با سریال «شهرزاد» که بسیار پرمخاطب بود، شروع کردم. به همین علت «شهرزاد» برای من لذت‌بخش و پرخاطره بود و خیلی از کار کردن در این رسانه لذت بردم.

عباسی کار با حسن فتحی را تجربه‌ای زیبا و لذت‌بخش توصیف کرد و در ادامه، درمورد دیالوگ‌نویسی این کارگردانو نویسندگان سریال گفت: به نظرم تسلط ایشان به بازی گرفتن و همراه کردن بازیگر و یک دستی در اجراها،واقعا از نقاط برجسته برای بازیگر هست. برای من هدایت ایشان بعنوان کارگردان همۀ وقت} مفید بوده هست.

تا حدی این شیوه دیالوگ‌ها، چیدمان صحنه و قصه با هم همراه هست که نمیتوان مجزا و جداگانه درمورد آن صحبت کرد.خوشبختانه مخاطب هم خیلی با کارهای آقای فتحی همراه میشود، کاراکترها را باور می کند وهمیشه کارها و سریال‌های بسیار موفقی داشتند که در جان و دل مخاطب اثر کرده هست.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس11

مردم از اکرمِ سریال شهرزاد گله میکنند!

گلاره عباسی ۱این بازیگر که در فضای مجازی هم فعال هست، درمورد بازخوردهایی که از ایفای نقش اکرمدر فضای مجازی گرفته هست، بیان کرد: از آن‌جایی که با دنیای مجازی در رابطه هستم، همۀ وقت} تا جایی که فرصت باشد، کامنت‌ها را میخوانم.مردم خیلی با کاراکتر «اکرم» رابطه برقرار کرده‌اند. این نقش به نوعی نقش منفی یا خاکستری هست

و مردم تا حدی با قصه و کار رابطه برقرار کرده بودند که از من گله میکردند! آن‌ها واقعا با قصه همراه و نگران کاراکترهای داستان بودند.عباسی در ادامه با اشاره به علاقه مردم به قصه‌های عاشقانه و تاریخی اظهار کرد: در «شهرزاد»به شعور مخاطب احترام گذاشته شده هست. برای اینکار زحمت کشیدند و نخواستند فقط کاری ساخته باشند.

خواستند آلبوم‌ای در شأن مردم بسازند و مردم به خوبی این اهمیت را متوجه می شوند.برای همین هم از سریال حمایت میکنند.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس1

خوشحالم که فقط نقش مثبت بازی نکرده‌ام

این بازیگر که در کارنامه کاری‌اش هم نقش‌های مثبت و هم منفی دارد، درمورد ایفای نقش‌های متفاوت تاکید کرد:خیلی خوشحالم که فقط در نقش مثبت بازی نکرده‌ام و توانستم این تفاوت‌ها را تجربه کنم.نقش منفی و خاکستری خیلی خوشگل هست و وقتی با آن همراه میشوید، جای بازی زیادی دارد.

درمورد اکرم در «شهرزاد» هم باید بگویم که من این نقش را خیلی دوست دارم، چون بُعدهای مختلفو پایین و بالای زیادی دارد. به نظرم برای یک بازیگر، تفاوت و خوشگل بودن نقش بسیار مهم هست.بازیگر نقش «اکرم» که در هر دو فصل سریال شهرزاد حضورداشته هست، در پایان گفت:

از همراهی در این پروژه خیلی خوشحالم و از تولید فصل دوم آن خوشنود و راضی هستم.نقشم را خیلی دوست دارم و از همکاری با بازیگران توانای سریال مثل شهاب حسینیِ نازنین که بسیار همراه هست، استاد نصیریان، ترانه عزیز، پریناز عزیزم،خانم رویا نونهالی و همه ی دوستان خوشحالم. ما لحظات خیلی خوبی داشتم.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس6

گلاره عباسی در برنامه دورهمی

گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون میهمان برنامه دورهمی از مهران مدیری بودگفتگو بیش از همه ی‌چیز شکل روایت یک بیوگرافی و زندگینامه داشت. در ابتدا بحث به سمت آرامش درونی و آرام بودن او رفت و گفت از کودکی همین‌طور بودم. اکثر شاید، در فیلم‌ها که نه، ولی ظاهر بیرونی‌ام آرام‌تر هست.گلاره عباسی گفت ۳۳ سال و نیمه هست، متولد ۲۹ تیرماه.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس9

بحران سی‌سالگی گلاره عباسی

گلاره عباسی گفت که دچار بحران ۳۰ سالگی بوده هست! چون دهه ۲۰ و دهه ۳۰ با هم خیلی فرق داشته هست.او گفته بوده که در سن ۲۵ سالگی همه ی‌چیز برای من تغییر کرد.شرایط زندگی‌ام در دهه ۲۰ و دهه ۳۰ زندگی‌اش خیلی متفاوت بوده هست.

تجربه کار کردن پشت دوربین را با دستیار و برنامه‌ریز آغاز کرده بوده و از بیرون ماجرا را می‌دیدهو دوره پر مسئولیت‌تری داشته هست. گلاره عباسی دستیار کارگردان مرضیه برومند بوده استو از او برای آن‌چه آدم مسئول‌تری شده هست تشکر کرد.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس4

وسواسی بودن گلاره عباسی

مهران مدیری می گوید وقتی گلاره عباسی سر صحنه می آید مرتب هست، دیالوگ‌هایشان را حفظ هستندو دیگران را از این نظر عصبی میکنند. چون بی‌نظم هستیم. حوصله نداریم اعصاب نداریم.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس0

ماجرای مرضیه برومند

مهران مدیری در این‌جا گفت خانم مرضیه برومند من را دوست ندارد.دلیلش را هم هرگز نفهمیدم، فقط می خواهند سر به تن من نباشد و هیچ‌وقت نفهمیدم دلیلش چیست.او رو به دوربین نگاه کرد و گفت خانم مرضیه برومند، شما دعوت می شوید به برنامه دورهمی.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس7

بخشش یا نبخشیدن

مهران مدیری از گلاره عباسی پرسید گفته‌اید جایی که ۲ نفر را نمیتوانم ببخشم. درست هست این حرف؟گلاره عباسی یک نفر را تایید کرد و گفت یک گروهی یک سیستمی هست که در کار اذیتم کرده‌اند.وقتی آدم دوره ورودش به کار هست، من دو سه دوره آموزش بازیگری دیده‌ام که بهترینش امین تارخ بوده.من از آن‌جا فهمیدم که اعتماد به نفس کاری می توانم داشته باشم و می توانم کار بکنم.

اما قبلش خیلی از دوستان من،‌از شهرستان آمده بودند، هزار ذوق و شوق داشتند و تلاشی نمیکردند مدرسان آن‌جا که بچه‌ها را وارد فضای حرفه‌ای بکنندیا بگویند این مبلغ رقمی که داری بعنوان پولت را صرف نکن یا ترم بعد هم نیا یا صبر کن تا وارد فضا شوی.

این خیلی آزاردهنده بود برای من. بعد از این‌که وارد بازار کار شدم همه ی وقت یک خشمی نسبت به آن دوره دارم.همکلاسی‌های من که شاید بسیار با استعداد بودند اما شرایطش را نداشتند.آدم‌هایی که مدرس بودند باید مسئولانه تر ببینند. خدارا شکر که بعدش به کلاس‌های اقای امین تاریخ رفتم و آماده اینکار شدم.مهران مدیری هم گفت این بی‌انصافی‌ها در برخی از آموزشگاه‌های هنر یا بازیگری میشود متاسفانه.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس1

فیلم‌های پربیننده‌تر

بحث به کارهایی مثل شیار ۱۴۳ رسید. گلاره عباسی گفت من مثل همه ی وقت اگر کاری که بهمپیشنهاد می‌شد دوست داشتم و آن‌ها هم دوست داشتند که همکاری کنم رفتم و کار کردم.خدا را شکر که کارها خیلی دیده شده‌اند. من «اشیاء از آن‌چه میبینید در آینه نزدیک‌تر هست»‌برای من یک حس خاصی دارد.شاید بازیگری که از اول تا آخر فیلم سکانس‌ها باهاش هست یک تعلق دلیل بیشتری آدم احساس می کند.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس12

همسر گلاره عباسی

او درمورد ازدواجش گفت که سنتی برخورد کردند و یک سال پیش ازدواج کرده هست.همۀ چیز مفید هست و فوق العاده هست و بسیار آدم همراهی هست.او گفت در یک سال قبل یک سریال «شهرزاد» نقش بازی کرده هست و نمیتواند هنوز نظر خاصی بدهد.مهران مدیری گفت که ۵ سال دیگر دوباره این سوال را از او می‌پرسد.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس11

من آدم باحالی نیستم

او می گوید زمانی به خبرنگاری گفته هست من آدم لوتی و باحالی نیستم. اگر به دنبال چنین کسی میگردید فرد مناسبی برای اینکار نیست.

افزایش وزن ۱۰کیلویی گلاره عباسی در جشنواره فیلم فجر + عکس3

هدیه برای خیریه

او قرار شد برای برنامه خیریه‌ای که برنامه دورهمی دارد، یکی از ظروف سفره عقدشان رااز طرف خود و همسرش به این برنامه اهدا کرد تا بعنوان خیریه به فروش برود.