واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا

12:12 - 1399/11/22
آنتونیو کونته سرمربی اینتر بعد از حذف در رقابت های کوپا ایتالیا حرکات جنجالی از خود به نمایش گذاشت.
واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از تساوی بدون گل برابر یوونتوس و حذف از کوپا ایتالیا، بسیار عصبانی بود. کونته که در طول بازی مدام به تصمیمات داور اعتراض می کرد، درگیری لفظی کوچکی نیز با لئوناردو بونوچی، بازیکن یووه داشت.

یوونتوس در بازی رفت اینتر را 2-1 در سن سیرو شکست داده بود و با تساوی بدون گل در تورین توانست به فینال جام حذفی ایتالیا صعود کند. جایی که باید با برنده دیدار آتالانتا و ناپولی روبه‌رو شود.

واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا11

دیدار شب گذشته یووه و اینتر بسیار پرتنش و پر حرارت برگزار شد و حساسیت و برخوردهای این مسابقه تنها به زمین چمن ورزشگاه محدود نشد.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی دوربین ها چهره آندره‌آ آنیلی، مالک باشگاه یوونتوس، را نشان دادند که خطاب به سرمربی اینتر فریاد می زد و با فحاشی از او می خواست که ساکت شود و دهانش را ببندد.

واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا10

سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پس از این بازی با اشاره به رفتار آنیلی، گفت : "فکر می کنم آنها باید مودب تر باشند. آنها باید بیشتر رفتار ورزشی را در نظر بگیرند و به کسانی که در این ورزش فعالیت می کنند احترام بگذارند."

واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا20

اما پس از این صحبت های کونته، مشخص شد که سرمربی اینتر خودش نیز چندان بی تقصیر نبوده و در راه رفتن به تونل ورزشگاه در بین دو نیمه، به آنیلی و مدیران یووه که روی سکوها حاضر بودند، باحرکت دست توهین کرده است.

درگیری کونته و آنیلی بلافاصله در شبکه های اجتماعی و مخصوصا از سوی کاربران ایتالیایی مورد توجه قرار گرفت و فیلم برخورد این دو نفر ترول شده و بارها با کپشن های مختلف منتشر شد.

واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا2

یکی از کاربران با انتشار ویدیویی از آنیلی در حال فحاشی به کونته توییت کرد: "حرف های رییس بعد از سوت پایان مسابقه به سرمربی حریف. منتظر گیف های این حرکت هستم."

واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا6

دیگری با کوت کردن توییت قبل نوشته: "ایناهاش"

واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا17

کاربر دیگری نوشته" "جوری که بقیه طرفداران کالچیو جنگ لفظی بین آنیلی و کونته را می بینند"

واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا2

یکی از هواداران یووه توییت کرده: "بهترین بازیکن زمین... آندره‌آ."

واکنش ها و حرکات عجیب و غریب کونته در کوپا ایتالیا16

یک هوادار دیگر یوونتوس نیز با انتشار فیلمی از حرکت زشت کونته توییت کرده: "من هیمشه طرفدار او بود تا زمانی که ما را ترک کرد چون فکر می کرد بهتر از ما است. هیچوقت موافق برداشتن ستاره او استادیوم نبودم... الان اما وقت انجام این کار است!!!"

منبع ورزش 3