عالیشاه دوباره اعتماد یحیی را جلب کرد

11:45 - 1399/11/22
امید عالیشاه عملکرد قابل قبولی برابر مس رفسنجان داشت و تاثیر مستقیمی در پیروزی تیمش داشت.
عالیشاه دوباره اعتماد یحیی را جلب کرد

به گزارش "ورزش سه" در چهار دیدار گذشته پرسپولیس، امید عالیشاه یکی از گزینه‌های تعویضی یحیی گل‌محمدی بود اما نتوانسته بود در جریان بازی برای تیمش کار ویژه‌ای را انجام بدهد؛ با این‌حال سرمربی پرسپولیس در تصمیمی جالب‌توجه خواست به ستاره باتجربه تیمش روحیه بدهد و او در مصاف با مس رفسنجان در ارنج اولیه گذاشت و مهدی عبدی را به نیمکت فرستاد. تصمیمی که پیش از بازی، با انتقادات هواداران پرسپولیس همراه شد.

اما با شروع مسابقه، عالیشاه در قامت یک بازیکن آزاد در نقاط مختلف زمین حاضر شد و بارها در مقابل دروازه مس، خلق موقعیت کرد اما در ضربه پایانی ناکام بود تا نیمه نخست را با از دست دادن چند موقعیت عالی گلزنی به پایان ببرد؛ اما با شروع نیمه دوم، یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس در لیگ بیستم با سانتری تماشایی از روی نقطه کرنر توانست موقعیت گلزنی خلق کند و سید جلال حسینی نیز توپ ارسالی عالیشاه را به تور دروازه مس چسباند تا گل برتری سرخ‌پوشان به ثمر برسد.

عالیشاه دوباره اعتماد یحیی را جلب کرد9

عالیشاه با این پاس، بیستمین پاس گل خود در تاریخ لیگ برتر را ثبت کرد؛ بازیکنی که در چند فصل اخیر توسط سرمربیان پرسپولیس بیشتر از ترکیب روی نیمکت قرار داده شده و شاید همین مساله باعث شد که بیستمین پاس او اینقدر دیر ثبت شود. عالیشاه 15 گل هم زده و در این بازی یحیی امیدوار بود که شانزدهمین گل خودش را مقابل مس رفسنجان به ثمربرساند اما این اتفاق نیفتاد.

عالیشاه در این بازی تلاش زیادی برای گل زدن انجام داد اما تلاش‌های او نافرجام بود؛ 6 شوت به سمت دروازه، 3 شوت در چارچوب و صفر گل عملکرد بازیکنی بود که در این بازی در خط حمله سرخ‌پوشان به میدان رفت و پاس‌گلی که برای سید جلال حسینی داد توانست عملکرد ضعیف او در بهره‌وری از موقعیت‌های به دست آمده برای پرسپولیس را پوشش بدهد.

عالیشاه دوباره اعتماد یحیی را جلب کرد10

منبع ورزش 3