زیدان همچنان امیدوار به کسب قهرمانی در لالیگا

11:34 - 1399/11/22
زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال به کسب عنوان قهرمانی در لالیگا امیدوار است.
زیدان همچنان امیدوار به کسب قهرمانی در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری حساس موفق شد با دو گل بر ختافه پیروز شود. دست زیدان برای این بازی خالی بود اما توانست با وجود غایبان پرشمار، تیمش را برنده از زمین خارج کند. امشب کریم بنزما و فرلاند مندی برای رئال گلزنی کردند.

فاصله رئال با اتلتیکوی صدرنشین اکنون به 5 امتیاز کاهش یافته؛ هرچند صدرنشین دو بازی کمتر انجام داده است.

زیدان همچنان امیدوار به کسب قهرمانی در لالیگا9

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« خوشحالم؛ به خصوص که غایبان زیادی داشتیم. استراتژی ما نسبت به بازی های گذشته کمی متفاوت بود ولی همه چیز جواب داد. نمایش تیم راضی کننده بود و برای بازیکنانم خوشحالم.»

تغییر استراتژی:« خیلی برای این شرایط آماده نبودیم اما در همین فاصله اندک بین بازی با اوئسکا و بازی امشب، فرصتی برای صحبت در مورد تغییر ایده جدید با بازیکنانم داشتم. در نهایت بازیکنان را به خوبی برای شرایط جدید مهیا کردیم. با سیستم سه دفاعه بازی کردیم که چندان به آن عادت نداریم ولی نتیجه که عالی شد.»

زیدان همچنان امیدوار به کسب قهرمانی در لالیگا6

مصدومیت مارسلو:« او امشب خیلی خوب کار کرد و در انتها نمی دانم از ناحیه مچ پا درد داشت یا مشکلش عضلانی بود. او خوب تمرین کرده بود و هدفش کمک به تیم است. ببینیم شرایطش چگونه خواهد بود.»

ایسکو و فرصت 15 دقیقه ای:« ایسکو مدتی مصدوم بود و فقط یک جلسه با گروه تمرین کرده بود. در مورد او باید قدم به قدم پیش رفت. همین.»

زیدان همچنان امیدوار به کسب قهرمانی در لالیگا7

در 5 امتیازی اتلتیکو:« ما فقط به خودمان فکر می کنیم و تا روز پایانی می جنگیم. هنوز راه درازی تا پایان باقی مانده است.»

شایعات پیرامون جدایی راموس:« هر چیزی که در رسانه ها گفته می شود، می تواند تاثیر گذار باشد و این هرگز تغییر نمی کند. ما ولی باید روی بازی های مان تمرکز کنیم و به مسیرمان ادامه دهیم. مبارزه کنیم و تا پایان امیدوار به قهرمانی بمانیم.»

منبع ورزش 3