تمجدید ویژه مدیر بایرن از جواهر مصری

10:52 - 1399/11/22
کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن‌مونیخ اذعان داشت محمد صلاح جزو یکی از بهترین بازیکن تاریخ قاره آفریقا محسوب می شود.
تمجدید ویژه مدیر بایرن از جواهر مصری

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح از زمان انتقال به لیورپول در سال 2017 و بعد از نمایش های فوق العاده در این تیم به یک فوق ستاره در دنیای فوتبال و البته در زادگاه خود یعنی مصر تبدیل شده است. تا جایی که شاید بتوان از او به عنوان اصلی ترین رکن موفقیت لیورپول طی فصول گذشته یاد کرد.

در همین رابطه کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ به تمجید از این ستاره مصری پرداخته و می گوید: " به نظر من محمد صلاح، مسی آفریقاست و توانایی بازی در بهترین تیم های جهان را دارد. آنچه را که او به دست آورده می توان با موفقیت های کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه کرد."

تمجدید ویژه مدیر بایرن از جواهر مصری11

کارل هاینس رومنیگه در ادامه به شایعاتی که پیرامون آینده محمد صلاح مطرح می شود و اینکه آیا بایرن مونیخ نیز به دنبال جذب این بازیکن است یا خیر، واکنش نشان داد و گفت: " در حال حاضر ما به دنبال امضای قرارداد با محمدصلاح نیستیم اما مسلماً در اختیار داشتن او باعث افتخار خواهد بود."

گفتنی است طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با آینده محمد صلاح به گوش رسیده و حتی گفته می شود دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا نیز علاقه مند به جذب این بازیکن هستند.

منبع ورزش 3