حواشی تصاویر جنجالی نشریه فرانسوی تمامی ندارد

21:10 - 1399/11/21
هوادران بارسا علیه نشریه فرانسوی موج انتقادات شدیدی در شبکه های اجتماعی به پا کرده اند و گویا این جنجال و حواشی تمامی ندارد.
حواشی تصاویر جنجالی نشریه فرانسوی تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک هفته دیگر دیداری حساس بین پاری سن ژرمن و بارسلونا برگزار می شود و هیجان از همین حالا به اوج رسیده است. به نظر می رسد باشگاه متمول فرانسوی یکی از مهم ترین مشتریان لیونل مسی در فصل تابستان باشد و نشریه فرانس فوتبال نیز دیروز تصویری از کاپیتان بارسلونا در لباس پاری سن ژرمن منتشر کرده که به شدت موجب عصبانیت اسپانیایی ها شده است.

حواشی تصاویر جنجالی نشریه فرانسوی تمامی ندارد6

البته مائوریتسیو پوچتینو امروز در مصاحبه ای مدعی شد کار نشریه فرانس فوتبال ریطی به پاری سن ژرمن ندارد و آندره هررا نیز اذعان داشت صحبت کردن در مورد لیونل مسی صحیح نیست، اما بررسی تاریخ نشان می دهد حداقل نشریات ایالت کاتالونیا نباید اعتراضی به این موضوع داشته باشند.

در طول سه سال اخیر و تقریبا مدت کوتاهی بعد از جدایی نیمار و انتقال او به پاریس، دو نشریه موندو دیپورتیوو و اسپورت بارها تیتر یک خود را به بازگشت این ستاره برزیلی به نوکمپ اختصاص دادند. آنهم در شرایطی که نیمار چند سال با پاری سن ژرمن قرارداد داشت و لیونل مسی چند ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد بود.

حواشی تصاویر جنجالی نشریه فرانسوی تمامی ندارد9

اما این موضوع تنها مختص به نیمار نبوده و در گذشته آنها حتی تصویری از کریستیانو رونالدو نیز در لباس بارسلونا منتشر کردند. انتقلالی که هرگز تحقق نیافت و این ستاره پرتغالی در نهایت تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رقیب یعنی رئال مادرید نیز شد.

به هر حال به نظر می رسد در آستانه تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان، موضوع انتقال احتمالی لیونل مسی به پاری سن ژرمن تبدیل به مهم ترین جنیبه این دیدار شده و احتمالا تا روز شروع مسابقه باز هم شاهد واکنش های طرفین نسبت به یکدیگر خواهیم بود.

حواشی تصاویر جنجالی نشریه فرانسوی تمامی ندارد9

منبع ورزش 3