فوق ستاره پرتقالی غایب احتمالی یووه برابر اینتر

20:58 - 1399/11/21
آندره آ پیرلو ممکن است برای استراحت دادن به رونالدو وی را در ترکیب اصلی تیمش قرار ندهد.
فوق ستاره پرتقالی غایب احتمالی یووه برابر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، وقتی اینتر در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا با یک گل از یوونتوس پیش افتاد، کمتر کسی تصور می کرد در نهایت این تیم مغلوب شود. اما کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله بیانکونری یک بار دیگر توانایی های خود را اثبات کرده و با دبل برابر اینتر، یک تنه مقدمات برتری تیمش در استادیوم سن سیرو را فراهم کرد.

فوق ستاره پرتقالی غایب احتمالی یووه برابر اینتر8

یوونتوس شانس زیادی برای صعود به فینال دارد و حتی با شکست 0-1 در خانه نیز این اتفاق رخ خواهد داد. به همین دلیل ممکن است آندره آ پیرلو ملی پوش پرتغالی را نیمکت نشین کند تا او برای بازی های آینده سری آ و البته لیگ قهرمانان استراحت کرده و آماده باشد. پیرلو بارها در این فصل اذعان داشت هر زمان لازم باشد رونالدو را نیمکت نشین خواهد کرد و تمام قدرت گلزنی یوونتوس معطوف به این بازیکن نیست. ادعایی که البته خیلی هم حقیقت ندارد و کریستیانو رونالدو با اختلاف بهترین گلزن تیمش در فصل جاری بوده است.

تبلیغات

فوق ستاره پرتقالی غایب احتمالی یووه برابر اینتر10

فوق ستاره پرتقالی غایب احتمالی یووه برابر اینتر11

اسم هر کودک یک داستان قشنگ دارد! مجانی بخوانید

فوق ستاره پرتقالی غایب احتمالی یووه برابر اینتر14

همچنین کریستیانو رونالدو در دیدار رفت مقابل اینتر یک کارت زرد دریافت کرد و تکرار این اتفاق در بازی امشب به منزله محروم شدن این بازیکن از حضور در فینال احتمالی خواهد بود. کریستیانو رونالدو بعد از تعویض شدن در اواخر مسابقه رفت خیلی با روی خوش به سمت پیرلو نرفت و باید دید آیا سرمربی جوان یوونتوس او را امشب نیمکت نشین خواهد کرد یا خیر.

منبع ورزش 3