بمب تابستانی رئال؛ امباپه یا هالند؟

20:21 - 1399/11/21
رئال مادرید قطعا در تابستان پیس رو اقدام به خرید بازیکن بزرگ خواهد کرد و گمانه زنی های فراوانی مبنی بر انتقال امباپه و هالند به رئال وجود دارد.
بمب تابستانی رئال؛ امباپه یا هالند؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یک فصل پرفراز و نشیب را پشت سر می گذارد. فصلی عجیب که با مصدومیت های بی پایان ستاره های این تیم همراه است.

رئال برای بازی امشب برابر ختافه تنها 13 بازیکن از تیم اول خود را در اختیار دارد و بسیاری از بازیکنان بزرگ تیم یا مصدومند یا محروم. سران باشگاه که می دانند فصل جاری به موفقیت خاصی دست پیدا نخواهند کرد، برای فصل بعد برنامه های ویژه دارند.

بمب تابستانی رئال؛ امباپه یا هالند؟ 13

تبلیغات

بمب تابستانی رئال؛ امباپه یا هالند؟ 4

بمب تابستانی رئال؛ امباپه یا هالند؟ 19

كفش های ورزشی مردانه را با بهترین قیمت از اینجا مشاهده كنید

بمب تابستانی رئال؛ امباپه یا هالند؟ 3

طبق ادعای ال چیرینگیتو که به نقل از منابع مطمئن و نزدیک به مدیریت باشگاه رئال مطرح شده، از بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، یکی تابستان به رئال خواهد پیوست.

گزینه اول رئال برای تقویت خط حمله کیلیان امباپه است ولی انتقال او از پی اس جی تنها در صورت میسر خواهد بود که لیونل مسی از بارسا راهی پاریس شود. در این صورت پی اس جی حاضر به مذاکره برای فروش امباپه می شود. اگر مسی به پی اس جی نرود، رئال به سراغ ارلینگ هالند خواهد رفت که گزینه ای ارزان تر و در دسترس تر محسوب می شود.

بمب تابستانی رئال؛ امباپه یا هالند؟ 2

پی اس جی برای امباپه 150 میلیون یورو می خواهد و رئال در تابستان تحت هیچ شرایطی توان پرداخت این مبلغ را ندارد. رئال از ستاره فرانسوی خواهد خواست که یک سال دیگر صبر کند اما امباپه که تحت فشار شدیدی برای تمدید قرارداد است، احتمالا قراردادش را چند سال دیگر تمدید می کند؛ هرچند که احتمال گنجاندن بند انتقال به رئال در این قرارداد نیز بالاست.

اگر به هر دلیلی جدب امباپه در تابستان پیش رو مقدور نباشد، رئال همه تلاشش را برای جذب هالند خواهد کرد.

بمب تابستانی رئال؛ امباپه یا هالند؟ 6

ارلینگ هالند که زمستان 2020 به دورتموند منتقل شد و 4 سال دیگر نیز با این باشگاه قرارداد دارد، شرایط خاص خود را خواهد داشت. منابع آلمانی می گویند که از تابستان پیش رو بندی در قرارداد او می تواند فعال شود که بر اساس آن، با پرداخت 70 میلیون یورو، هالند می تواند راهی تیمی دیگر شود.

رئال قصد دارد از همین بند استفاده کند و اطمینان دارد که قادر به جلب رضایت بازیکن و مدیر برنامه های جنجالی او "مینو رایولا" خواهد بود.

منبع ورزش 3