ناراضی بودن فکری از هافبک استقلال

19:10 - 1399/11/21
مسعود ریگی هافبک استقلال در دو بازی اخیر تیمش نیمکت نشین بوده و گویا در حال حاظر فکری از روند او رضایت ندارد.
ناراضی بودن فکری از هافبک استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در دو بازی قبلی استقلال، تصمیم گرفت به جای استفاده از زوج ریگی و مهدی پور، از هافبک های دیگر تیمش استفاده کند. او در مسجدسلیمان هم مهدی پور را نیمکت نشین کرد و هم ریگی را هر چند در 25 دقیقه پایانی، مهدی پور به میدان رفت و استقلال در بازی خارج از خانه با وجود تدارک حملات فراوان و پر تعداد، تنها با یک امتیاز به تهران بازگشت.

اما در بازی هفته قبل مقابل نساجی، ریگی باز هم روی نیمکت تیمش قرار گرفت و تنها در ثانیه های پایانی به جای مرادی وارد زمین مسابقه شد. تعویضی که تنها برای اتلاف وقت انجام شد و بازیکنی که در فصل گذشته و این فصل از مهره های اصلی تیمش بود، در دو بازی گذشته در ترکیب تیمش حضور نداشته است.

در دیدار با سایپا بود که ریگی روی سرتوپ حسین مالکی از جریان بازی خارج شد و ضربه این بازیکن باعث شکست آبی پوشان شد و دقایقی بعد، فکری با تعویضی که انجام داد، ریگی را بیرون کشید و رضاوند به جای او وارد میدان شد تا سرمربی استقلال نشان دهد از عملکرد هافبک دفاعی تیمش رضایت ندارد.

نکته دیگر اینکه این روزها شایعات زیادی پیرامون علاقه استقلال برای جذب یک هافبک دفاعی به گوش می رسد. تمایل آبی پوشان به خرید مهدی کیانی در رسانه ها منتشر شده آن هم با وجود اینکه استقلال در پست او بازیکنانی چون ریگی و فرشید باقری را در اختیار دارد که این خبر کمی عجیب به نظر می رسد.

چنانچه فکری و استقلال برای جذب مهدی کیانی به صورت جدی و رسمی وارد عمل شوند، این مسئله را ثابت می کند که هافبک دفاعی تخریبی و در خدمت تیم استقلال یعنی مسعود ریگی نتوانسته است انتظارات کادرفنی را برآورده کند که فکری ترجیح داده سراغ کیانی برود که سن او بالاتر از ریگی است.

مسعود ریگی در فصل قبل و در این فصل بازی های خوبی را در ترکیب استقلال انجام داد و شاید اگر حضور به موقع او روی خط دروازه در بازی دربی مقابل پرسپولیس نبود، نتیجه بدی برای آبی پوشان رقم می خورد اما به هر حال نیمکت نشینی های ریگی و تمایل استقلال برای جذب کیانی، نشان از این دارد فکری قصد دارد مهره جدیدی را جایگزین هافبک پرتلاش و توانمند تیمش کند که در طول مدت حضورش در استقلال، هیچ حاشیه ای از او دیده نشده است.

بازی با سپاهان می تواند بازگشت ریگی به ترکیب اصلی تیمش باشد و او با درخشش در این دیدار نشان دهد که میانه زمین استقلال همچنان جزو قلمرو او محسوب می شود البته اگر فکری در اصفهان قصدی برای استفاده از ریگی داشته باشد که در غیر اینصورت، حدس و گمان ها مبنی بر تمایل استقلال به جذب کیانی و نیمکت نشینی ریگی، به واقعیت تبدیل شود.

منبع ورزش 3