پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس

16:07 - 1399/11/21
جدایی و طلاق مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان موجب تعجب طرفداران این زوج هنری شد.
پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان

طبق عادت همیشگی خوب یا بد هر روز همین که جعبه جادویی را استارت کردم با عجیب ترین خبر دنیای هنرمندان روبرو شدم! جدایی و طلاق مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان. در این بخش به ماجرا و جزئیات کمی عجیب این خبر می پردازیم.

اصل ماجرای انتشار طلاق این زوج عاشق پیشه و دوست داشتنی!

تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی از ازدواج اولش، به شقایق دهقان، جنجالی شد و آغاز جدال و اقدام به جدایی زوج هنری شد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس14

داستان طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان ، دو زوج هنرمندی بودند که گویا خبرهایی از جدایی آن ها به گوش می رسد. شقایق دهقان و محراب قاسم خانی ۱۷ سال پیش با هم ازدواج کردند و فرزندی به نام نویان دارند. مهراب قاسم خانی، همسر سابق مریم گلرو بود. از او، فرزندی به نام نیروانا دارد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس17

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسم خانی به شقایق دهقان، حرف و حدیث هایی در پی داشت. مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان ، تصویری مشترک از هم را از بهار سال پیش تا کنون به اشتراک نگذاشته اند که شایعات درباره جدایی این زوج هنری را تشدید کرده است.

جنجال زن بابا نامیدن شقایق دهقان توسط دختر مهراب قاسمخانی

نیروانا قاسم خانی فرزند مهراب قاسم خانی و دخترخوانده شقایق دهقان با انتشار عکس و متنی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت که با حاشیه هایی همراه شده است.

نیروانا با انتشار پستی در تولد شقایق دهقان را اینگونه تبریک گفت: زن بابایم تولدت مبارک

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس14

عکس شقایق دهقان منتشر شده توسط نیروانا قاسم خانی

این جمله با واکنش های متعددی همراه شد و نیروانا قاسم خانی مجبور به واکنش شد و نوشت:

مثلا الان مادرشوهر هم حرف زشت و توهین حساب میشه؟ از کی تاحالا نسبت ها به فحش تبدیل شده و این همه ادم دلواپس از خودش بجا گذاشته؟ مامان، بابا، خواهر، برادر ، زن بابا و … اینا نسبتن نه توهین و بی احترامی

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان، متولد اسفند ماه سال ۱۳۵۸ در شهر گیسن آلمان است. شقایق دهقان را در سریال های پاورچین و ساختمان پزشکان در تلویزیون دیدم و در فیلم های سینمایی مختلفی از زیر نور ماه و شیرین عباس کیا رستمی تا انفرادی سید مسعود اطیابی، تماشا کردیم. شقایق دهقان حضور فعالی در تلویزیون داشته و نخستین کارش در سریال قطار ابدی به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۷۶ بود. نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی ، از جدید ترین نقش آفرینی های کاراکتر «خانم شیرزاد» است.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس10

آشنایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

سابقه آشنایی شقایق دهقان با مهراب قاسم خانی، به سریال طنز پاورچین که از سریال پربیننده تلویزیون در دهه هشتاد بود بر میگردد. مهراب قاسم خانی، از نویسندگان سریال بود و طراحی صحنه را نیز بر عهده داشت. موضوعی که سبب آشنایی و ازدواج این دو شد. البته شقایق دهقان و محراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان هم در سال ۱۳۹۷، نقش آفرینی کردند که به نظر می رسد با شایعه جدایی آن ها، این آخرین همکاری آن ها در یک فعالیت هنری باشد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس7

شقایق دهقان و پسرش

تصویر بالا عکسی از شقایق دهقان است که او را بدون حلقه ازدواجش با مهراب قاسم خانی نشان می دهد و شایعه جدایی آن ها در سال ۹۸ را تقویت می کند.

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی، همسر خانم شقایق دهقان، متولد سال ۱۳۵۰ در تهران است. شقایق، اسفند ماهی است و مهراب، متولد آذر ماه است. ۷ سال با هم تفاوت سن دارند. مهراب قاسم خانی، پیش از ازدواج با شقایق دهقان، همسر مریم گلرو بود. دختری به نام نیروانا از همسر سابقش دارد. مهراب قاسم خانی، فوق لیسانس نقاشی داشته و به عنوان نویسنده مطرح مجموعه پر طرفدار شب های برره وباغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری، فعالیت داشت. مهراب قاسم خانی، برادر پیمان قاسم خانی است.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس6

مهراب قاسم خانی، به عنوان بازیگر هم در برخی از مجموعه ها حضور داشت که از آن جمله می توان به جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت، «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی اشاره کرد.

پیمان قاسم خانی برادر مهراب قاسم خانی

برادر مهراب قاسم خانی (پیمان) سال ۱۳۷۰ یعنی ۱۳ سال پیش از ازدواج مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان، با بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر، ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۴ از او جدا شد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس7

پیمان قاسم خانی که دی ماه سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد، نویسنده سریال ها و مجموعه های تلویزیونی بسیاری از جمله پاورچین، شب های برره، ورود آقایان ممنوع و مارمولک است. او را برجسته ترین نویسنده ژانر کمیک در ۲۰ سال اخیر سینما و تلویزیون ایران می دانند.

پیمان قاسم خانی، هم سابقه نویسندگی دارد و هم کارگردانی. او با بسیاری از هنرپیشه ها و کارگردانان، همکاری کرده است. خلاصه، خانواده قاسم خانی، خانواده هنرمندی است که البته سابقه طلاق هم در زندگی آن ها دیده می شود.

اینستاگرام مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی با بیش از ۵۰۰ پستی که در اینستاگرامش گذاشته است حدود ۲ میلیون دنبال کننده دارد. یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام سلبریتی ها را در اختیار داشته و هنوز تیک آبی ندارد.

صفحه ای سرگرم کننده دارد و از هر دری، سخن گفته است. به هر حال، در کنار نویسندگی و کارگردانی و هنرپیشگی و طراح صحنه، عاشق نقاشی است و جای تعجب ندارد که در اینستاگردی های صفحه محراب، شاهد تصاویری از تابلوهای نقاشی وی باشیم. اولین شوی زنده آنلاین به میزبانی مجید صالحی، اخیرا با حضور مهراب قاسم خانی و امیر مهدی ژوله در ۳ خرداد ۹۹ برگزار شد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس2

نقاشی های مهراب قاسم خانی

عکس سمت راست، نقاشی پرتره مهراب قاسم خانی از وینسنت ون گوگ است و عکس سمت چپ، پرتره فریدا کاهلو است.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس8

عکس گربه های مهراب قاسم خانی در اینستاگرام

عکس بالا مربوط به تصویر گربه های مهراب قاسم خانی است که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و صدها هزار لایک گرفت.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس0

مهراب قاسم خانی، معمولا فیلم های مورد علاقه اش را مثل منتقد بی رحم و تا حدی بی ادب سینمای ایران (مسعود خان فراستی)، به اشتراک می گذارد. اگر دنبال کتاب های خوب هستید، معمولا لیستی از آن ها را هر از گاهی مهراب قاسم خانی معرفی می کند. مروری بر زندگی او و فرزندان و گربه هایش، بخش جالب اینستانوردی روی صفحه مهراب قاسم خانی است.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس1

واکنش شقایق دهقان به شایعه طلاق از مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان فعلا واکنشی به این جدایی نشان نداده است و در اینستاگرام نیز، صفحه ای ندارد. داستان جدایی و طلاق و ازدواج سلبریتی ها، همیشه برای بعضی ها جذاب بوده است.حال باید منتظر ماند و واکنش این دو هنرمند نسبت به انتشار این خبرها را دید. در دیگر بخش های خبری فرهنگی نازوب نتیجه این خبرها را دنبال کنید.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس6

گالری عکس های شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس15

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس13

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس9

زندگی شخصی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس18

عکس کودکی شقایق دهقان

پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس13

شقایق دهقان و خواهرش بنفشه

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار دنیای هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس19

شقایق دهقان و بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی جاری سابق شقایق دهقان بود.

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سالهاست که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

این بانوی بازیگر همسر دوم مهراب قاسمخانی است و مهراب قاسم خانی از همسر اولش یک دختر به نیروانا داشت و در کنار شقایق دهقان صاحب یک فرزند پسر شد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس15

شقایق دهقان در کنار مهراب قاسمخانی و بچه هایشان

شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده است و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس0

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی و پسرشان

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر قوت گرفته است و در فضای مجازیخبر جدایی آنها منتشر شد اما تابحال تاییدی از سوی این هنرمند درخصوص جدایی شان صورت نگرفته است.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس6

عکس قدیمی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

فرزند شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا داشت و بعد از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس5

شقایق دهقان و پسرش نویان

بازیگری شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 آغاز کرد و در اولین تجربه حضورش در تلویزیون به یک کار کودک و نوجوان پیوست و در سریال قطار ابدی نقطه آغاز بازیگری او در تلویزیون بود.

سریال پاورچین نقطه عطف بازیگری شقایق دهقان

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیریدر سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بانوی بازیگر در نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویانبه شناخت بیشتر او کمک کرد و در همین سریال بود که با مهران قاسمخانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس5

شقایق دهقان و جواد رضویان در سریال پاورچین

شقایق دهقان در شب های برره

شقایق دهقان با سریال های مهران مدیری در تلویزیون به محبوبیت و شهرت رسید و میتوان گفت که بخش بزرگی از شهرت خود را مدیون سریال های مهران مدیری است.

سریال شب های برره یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیون بود که سال 84 از شبکه سه سیما پخش شد و شقایق دهقان در این سریال بازیگر نقش سحرناز دختر سالارخان، خان پایین برره بود.

شب های برره از سریال های ماندگار مهران مدیری و شقایق دهقان بود که به دلیل بازی های درخشان و به کار بردن کلمات و اصلاحات خاص حسابی در میان مردم جا باز کرد.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس6

شقایق دهقان و سیامک انصاریدر شب های برره

نقش ماندگار شقایق دهقان در ساختمان پزشکان

کمتر کسی از مخاطبان تلویزیون پیدا میشود که خانم شیرزاد معروف سریال ساختمان پزشکان را نشناسد. پرستو شیرزاد منشی دکتر نیما افشار و هومن ملکی در ساختمان پزشکان بود که به دلیل ویژگی های خاص این کاراکتر حسابی در میان مردم به محبوبیت رسید و بعد از گذشت چندین سال هنوز هم یکی از بهترین نقش های شقایق دهقان است.

شقایق دهقان یکی از درخشان ترین و ماندگارترین نقش هایش را در این سریال ایفا کرد و با بازیگرانی چون بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، هومن برق نورد، فرناز رهنما، نعیمه نظام دوست، پروین قائم مقامی و... همبازی بود.

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس3

شقایق دهقان در سریال ساختمان پزشکان

فیلم شناسی شقایق دهقان

در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناکلیستی از فیلم و سریال های شقایق دهقان را در اختیارتان قرار میدهیم.

فیلم های سینمایی شقایق دهقان

  1. 1398 نارگیل
  2. 1398 انفرادی
  3. 1397 ناگهان درخت
  4. 1395 اکسیدان
  5. 1394 گذرموقت
  6. 1393 شرف خانواده فاضل
  7. 1392 آتیش بازی
  8. 1390 گنجینه جواهر پشته
  9. 1387 شیرین
  10. 1379 زیر نور ماه

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس10

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی در ناگهان درخت

سریال های شقایق دهقان

  1. 1376 قطار ابدی
  2. 1377 بیست
  3. 1379 مثل زندگی
  4. 1379 دختران
  5. 1379 جوان امروز
  6. 1380 ستاره باران
  7. 1380 رستوران خانوادگی
  8. 1381 پاورچین
  9. 1382 کوچه اقاقیا
  10. 1383 این سه نفر
  11. 1384 شب های برره
  12. 1384 و خداوند عشق را آفرید
  13. 1385 باغ مظفر
  14. 1386 مرد هزار چهره
  15. 1387 شب می گذرد
  16. 1388 مسافران
  17. 1388 زن بابا
  18. 1389 نون و ریحون
  19. 1390 ساختمان پزشکان
  20. 1390 مسیر انحرافی
  21. 1391 دزد و پلیس
  22. 1392 مهرآباد
  23. 1392 پژمان
  24. 1393 سر به راه
  25. 1394 دورهمی سری اول
  26. 1395 یادداشت های یک زن خانه دار
  27. 1399 نون خ2

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس18

شقایق دهقان در سریال نون خ 2

شقایق دهقان در تئاتر

نمایش موزیکال "عروس مردگان" (در نقش:مدلین اورگلت) (1398)

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس11

نازنین بیاتیو شقایق دهقان در نمایش عروس مردگان

نویسندگی شقایق دهقان

  • کمربندها را ببندیم (یکی از نویسندگان)
  • نقطه چین (مهران مدیری)
  • دورهمی (مهران مدیری)
  • شب های برره (یکی از نویسندگان در چندین قسمت)

شقایق دهقان در نمایش خانگی

  • گاراژ 888 به کارگردانی سام کلانتری (1396–1395)
  • شام ایرانی به کارگردانی بیژن بیرنگ (1390)
  • گنج مظفر به کارگردانی مهران مدیری (1386)

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس4

الیکا عبدالرزاقی، هادی کاظمی،سیامک انصاری، مهران مدیری وشقایق دهقان درگنج مظفر

عکس های شقایق دهقان

پشت پرده‌ی طلاق مهراب قاسم خانی از شقایق دهقان + عکس12

شقایق دهقان و پوریا پورسرخدر مسیر انحرافی