آزیتا حاجیان | همسر آزیتا حاجیان | اینستاگرام آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان با همسر دومش در ملاء عام دیده شد | آزیتا حاجیان بعد از محمدرضا شریفی نیا با چه کسی ازدواج کرد؟

16:58 - 1402/02/04
آزیتا حاجیان بازیگر سینما و تلویزیون دو سال بعد طلاق از محمدرضا شریفی نیا با هم دانشگاهی اش محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.
آزیتا حاجیان

پاتوق آنلاین: نام اصلی آزیتا حاجیان هدی حاجیان می باشد. او متولد 21 دی 1336 می باشد.آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفیان و مادر ملیکا و مهراوه شریفی نیا می باشد. آزیتا حاجیان بعد از طلاق از محمدرضا شریفی نیا دو سال بعد با فردی به نام محمد کریمی هراتی که هم دانشگاهی اش در دانشکده هنرهای دراماتیک بوده است ازدواج کرد. محمد کریمی هراتی طراح صحنه تاتر بوده و در یکی از نمایش ها که آزیتا حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشت به عنوان طراح صحنه در کنار گروه حضور داشتند.

آزیتا حاجیان با همسر دومش در ملاء عام دیده شد | آزیتا حاجیان بعد از محمدرضا شریفی نیا با چه کسی ازدواج کرد؟1

محمد کریمی هراتی با یکی از دوستان خوب آزیتا حاجیان که هم دانشگاهی بودند ازدواج کرد و به خارج از کشور مهاجرت کرد، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر بیماری از دنیا رفتند و ایشان دوباره چند سال پیش به ایران بازگشتند. آقای هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری نیز هستند و به طور حرفه ای نقاشی می کنند.

آزیتا حاجیان با همسر دومش در ملاء عام دیده شد | آزیتا حاجیان بعد از محمدرضا شریفی نیا با چه کسی ازدواج کرد؟9

مصاحبه با آزیتا حاجیان

در «کیمیا» نقش مادری به نام «مهری» را بازی کردید که انگار قرار بود زنان ایرانی را در چهار دهه نمایندگی کند. به نظر من سریال «کیمیا» نمی خواست ماکت و الگویی از زن ایرانی را نشان بدهد و بگوید باید مادران این طوری باشند. همان طوری که در سریال دیدی در جاهایی مادر بنا به مصلحت حفظ جان دخترش دروغ هم گفت و از شوهرش خیلی از مسائل را مخفی کرد و در رفتارهای مخفیانه دخترش با او مشارکت داشت تا شوهرش بویی از قضیه نبرد. بنابراین آدمی خاکستری بود و به هیچ وجه نمی تواند الگو باشد و شخصیت معمولی و عادی دارد و در جاهایی دچار چالش هم می شد و حتی کارهایش هم باعث به خطر افتادن خانواده می شد. تعریف الگو هم در کشور ما کلیشه ای است و آدمی معصوم و بیگناه الگو محسوب می شود. در کلیت «مهری» زن تلاشگر و فعالی بود!