برد شیرین بایرن در جام باشگاه های جهان

12:41 - 1399/11/21
تیم بایرن مونیخ در دیداری راحت و بدون دردسر موفق شد حریف مصری خود را با دو گل از پیش رو بردارد.
برد شیرین بایرن در جام باشگاه های جهان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان با دو گل رابرت لواندوفسکی الاهلی مصر را شکست داد و راهی دیدار فینال این رقابت ها شد.

هانسی فلیک پس از این مسابقه گفت: "ما به قطر سفر کردیم چون می خواهیم یک جام دیگر هم ببریم. به زمان احتیاج داشتیم تا در این بازی راه بیافتیم. وقتی که بالاخره راه افتادیم فکر می کنم که کاملا بازی را در دست گرفتیم و شایسته زدن گل دوم بودیم.

از نظر دفاع هم خوب بازی کردیم و خیلی از نمایش تیم راضی هستم."

برد شیرین بایرن در جام باشگاه های جهان10

فلیک راجع به بازی کردن در حضور تماشاگران افزود: "البته که خیلی خوب بود. من امروز مجبور بودم صدایم را بالا ببرم تا دستورها را به گوش بازیکنان برسانم. وقتی بالاخره هواداران به ورزشگاه های بوندسلیگا هم باز گردند، همه ما خوشحال خواهیم شد."

قبل از دیدار بایرن مونیخ و الاهلی، تیم تایگرز مکزیک با پیروزی 1-0 برابر پالمیراس برزیل توانست خود را به فینال این مسابقات برساند.

سرمربی بایرن مونیخ راجع به مسابقه فینال اضافه کرد: "من دیروز اولین بازی نیمه نهایی را تماشا کردم. تایگرز تیمی بسیار پر انرژی و پویا است و قدرت زیادی دارد. ما باید در فینال به خوبی با آن مقابله کنیم."

برد شیرین بایرن در جام باشگاه های جهان19

رابرت لواندوفسکی، زننده دو گل بایرن مونیخ برابر الاهلی مصر، نیز پس از صعود به فینال گفت: "مسابقه خیلی خوبی بود و ما برای فینال آماده هستیم.می خواهیم یک عنوان قهرمانی دیگر هم ببریم، قهرمانی ششم در این سال!

این جام قهرمانی باشگاه های جهان است که همیشه چیز خاصی بوده است.امیدوارم بتوانیم در فینال حتی از این هم بهتر بازی کنیم و شانس های بیشتری داشته باشیم."

لواندوفسکی در 27 بازی که در این فصل برای بایرن مونیخ انجام داده، در همه رقابت ها تاکنون برای این تیم 29 گل به ثمر رسانده است.

منبع ورزش 3