ستاره بایرن خرید قطعی تابستانی چلسی

12:21 - 1399/11/21
ژروم بوئاتنگ مدافع بایرن مونیخ در تابستان امسال به تیم چلسی ملحق خواهد شد.
ستاره بایرن خرید قطعی تابستانی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه از قرارداد ژروم بواتنگ با باشگاه بایرن‌مونیخ باقی مانده است و به نظر می رسد که این مدافع آلمانی نیز مانند دیگر همتای خود در خط دفاعی باواریایی ها یعنی داوید آلابا علاقه ای به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد و جدایی او از جمع شاگردان هانسی فلیک قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

طی ماه‌های گذشته از چندین تیم به عنوان مقصد احتمالی بواتنگ نام برده شده اما اکثریت شایعات حاکی از آن است که او ادامه فوتبال خود را در لیگ برتر انگلیس پشت سر خواهد گذشت؛ موضوعی که خود مدافع آلمانی نیز پیش از این به آن چراغ سبز نشان داده و به نوعی از حضور در لیگ برتر انگلیس استقبال می کند‌.

ستاره بایرن خرید قطعی تابستانی چلسی19

یکی از تیم هایی که گفته می‌شود به شدت شرایط جذب ژروم بواتنگ را دنبال می‌کند باشگاه لندنی چلسی است. آبی ها به دنبال خط دفاعی خود هستند و در این راستا مدافع آلمانی مورد نظر آنها قرار دارد؛ از طرف دیگر با روی کار آمدن توماس توخل در چلسی احتمال حضور هم وطن او در این تیم نیز افزایش یافته است. در همین ارتباط برخی منابع گزارش داده اند که مدیر برنامه های ژروم بواتنگ با باشگاه چلسی به توافق کامل دست یافته و این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی آینده به این تیم نقل مکان خواهد کرد.

منبع ورزش 3