ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس

12:04 - 1399/11/21
پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی پذیرایی تیم مس رفسنجان است.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل محمدی و تیمش بعد از دو برد مقابل حریفان تبریزی، اکنون در آزادی مقابل مس رفسنجان قرار خواهند گرفت و امیدوارند اینبار برابر دیگر تیم راه یافته از لیگ آزادگان به لیگ برتر غافلگیر نشوند. آنها که سه هفته قبل مقابل آلومینیوم اراک تازه صعود کرده شکست تلخی را تجربه کردند، اینبار در استادیوم آزادی چشم به امتیازات این بازی خانگی دوخته‌اند تا در جمع مدعیان حاضر شوند.

مهم‌ترین تغییر حضور بوژیدار رادوشوویچ بعد از نیمکت نشینی ۵ ماهه یکی از اتفاقات جالب این بازی محسوب می‌شود. گلر کروات سرخ‌ها در این بازی با توجه محرومیت حامد لک درون دروازه خواهد ایستاد و باید مقابل حمله‌وران مس رفسنجان که طی هفته‌های اخیر خصوصا در ضدحملات خطرناک نشان داده‌اند، به دنبال اولین کلین شیت فصل خود باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس15

خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به آخرین بازی در این دیدار حاضر خواهد شد. کمال کامیابی‌نیا که اکنون جای ثابتی در قلب دفاعی از آن خود کرده، در کنار سیدجلال حسینی که در هفته گذشته یک گل سه امتیازی ارزشمند مقابل تراکتور به نام خود کرد، زوج دفاعی امروز برابر حریف خواهند بود. در سمت چپ دفاعی سعید آقایی در سالروز تولدش به امید یکی از خاطره‌انگیزترین نمایش‌های خود خواهد بود و در سمت مقابل نیز مهدی شیری حاضر است و او نیز بعد از بازگشت دوباره به ترکیب به دنبال عملکردی موفق برای حفظ این جایگاه است.

در خط میانی نیز سرخ‌ها بدون تغییر نسبت به جدال قبلی و با ترکیب احمد نوراللهی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی و احسان پهلوان و سیامک نعمتی در دو سمت برابر حریف حاضر می‌شوند. خط هافبک سرخ‌ها که این روزها در اوج آمادگی خود قرار دارد و مخصوصا نوراللهی و نعمتی در آن توانسته‌اند شرایط را برای دستیابی به نتیجه توسط تیم خود فراهم سازند، در این دیدار نیز چشم به گلزنی دوخته و باید دید موفق به انجام آن خواهند بود؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس12

وحید امیری با حضور دوباره در پست مهاجم، اینبار امید عالیشاه را در کنار خود می‌بیند. یحیی گل محمدی بعد از ناکامی دوباره مهدی عبدی طی دیدارهای اخیر ترجیح داده تغییراتی در خط حمله‌اش ترتیب دهد که منجر به حضور عالیشاه در پست مهاجم و در کنار وحید امیری برابر مس رفسنجان شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ سیدجلال حسینی کمال کامیابی‌نیا مهدی شیری سعید آقایی احمد نوراللهی میلاد سرلک سیامک نعمتی احسان پهلوان وحید امیری امید عالیشاه

منبع ورزش 3