افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش

11:49 - 1399/11/21
احسان علی‌خانی، مجری برنامه های تلویزیونی ماه عصل و عصر جدید، در مورد بعضی از جزییات زندگیش پرده برداری کرد.
افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش

افشاگری احسان علیخانی از زندگی اش , گروه سینما چهره ها در نظر دارد پربازدیدترین اخبار هفته را تحت عنوان «سوژه داغ هفته» در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا افرادی که موفق نشدند در طول هفته از این اخبار مطلع شوند، آگاهی یابند.

افشاگری احسان علیخانی از زندگی اش

افشاگری احسان علیخانی از زندگی اش , سوژه داغ این هفته مربوط به احسان علیخانی بود.در برنامه سوم ماه عسل ، فردی که قربانی طلاق شده بود با علیخانی به گفتگو نشست.نکته جالب این داستان آنجا بود که این مجری معروف پرده از راز زندگی شخصی اش برداشت.وی در خطاب با مهمانی که فرزند طلاق بود گفت: خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سالم ندیدم.همین اظهار نظر کافی بود تا موج عجیبی از اظهار نظرها درباره زندگی شخصی علیخانی در فضای مجازی ایجاد شود.

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش2

افشاگری احسان علیخانی از زندگی اش

دیدگاه مخاطبانی که برای ما نظراتشان را ارسال کرده بودند، در نوع خود جالب توجه بود.برخی از آنها پیش بینی های عجیبی از زندگی شخصی علیخانی داشتند، گروهی با وی همدردی کردند، بعضی ها هم متعجب شدند./افشاگری احسان علیخانی از زندگی اش

در ادامه مطلب، مروری بر برخی از این واکنش ها داریم.

*خیلی غیرمنتظره بودکه آقای علیخانی هم فرزندطلاق بوده.* باباش شهید شده فکر کنم.* وای.اخه یعنی چی؟ بچه طلاق بوده احسان؟ از وقتی دنیا اومده؟! چرا اینطور حرف زد؟! *من این مطلبواز اون جایی فهمیدم که فامیل برادرش با خودش فرق میکرد که الان خودشون گفتن ناراحت شدم.*ایشون یه نمونه موفق از فرزند طلاقه منم فرزند طلاقم.*نه بابا بچه طلاق مگه میتونه یه مجری به این موفقی بشه امکان نداره.*علیخانی فرزند شهیده و مادرش پرستاره پدرش و ندید شهید شده.*احسان علیخانی پدرش فوت شده.*آخرین خبر بی زحمت یه تحقیقی بکن درمورد علیخانی بعد ما رو هم در جریان بذار ، مردیم از نگرانی… *نباید میگف اگرم چیزی بوده نباید اشاره میکرد.خودش میدونه که الان کلی توجه روشه به عنوان ی چهره محبوب *الان یه ملتو کنجکاو کرده باید پاسخگو باشه.خودش میدونه که الان کلی حرف در میاد براش حتما فشار عصبی روش بوده ک اشاره کرده.*پدر شون شهید شدن و فقط با مادرشون زندگى مى کنند معنى این حرف آقا احسان طلاق نیست.به طور حتم، تمام این واکنش ها به دلیل محبوبیت احسان علیخانی نزد مردم است.آرزوی موفقیت روزافزون برای این مجری محبوب داریم.

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش1

افشاگری احسان علیخانی از زندگی اش

فیلم اشاره غیرمنتظره احسان علیخانی به زندگی شخصی اش

احسان علیخانی در گفتگو با یک «فرزند طلاق »گفت :

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش3

خیلی شبیه تو بودم.تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سالم ندیدم.

صفحه اینستاگرام احسان علیخانی

عکس هایی که احسان علیخانی در ماه رمضان امسال در اینستاگرامش منتشر کرد:

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش8

شب اول : سلام مخلصیم، بفرمایید چطور بود رفقا؟!

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش11

شب دوم

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش0

شب سوم

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش10

شب چهارم

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش5

شب پنجم : خنده و لبخند پس از ٧٠ روز در ماه عسل… ?

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش16

شب ششم : نمیدونم چیکار میشه کرد برای آرزوی سهیلا… ?

پاسخ پدر خواهران ووشو کار به درخواست احسان علیخانی

در ششمین برنامه ماه عسل در آستانه لحظات معنوی افطار میزبان دختران قهرمان ایران بود.برنامه ماه عسل در این قسمت شرایط سخت زندگی سه قهرمان وشووی بانوان ایران، خواهران منصوریان را مرور کرد.

در فیلم زیر سهیلا یکی از خواهران منصوریان آرزو میکند تا پدرش دوباره به زندگی آن ها بازگردد و احسان علیخانی طی تماس تلفنی از پدر آن ها خواهش میکند تا در برنامه امشب ماه عسل حاضر شود.پاسخ پدر خواهران منصوریان را در فیلم زیر ببینید.

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش13

شب هفتم : بدون هر گونه قضاوت در موردِ این زندگی ، این قاب بی نظیر و رویایی شده ، قهرمانِ سرزمینِ من بعد از ١۵ سال در آغوش پدر ،،،خدایا شکرت که آروزی سهیلا منصوریان محقق شد ??? ( دیشب این موقع خیلی نگران بودم که چی میشه) ممنون از لطف همه شما ، مخلصیم…

پخش نشدن ماه عسل در دو شب آینده گفتنی است ماه عسل به دلیل شروع لیگ جهانی والیبال و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات روزهای شنبه و یکشنبه ۱۳و ۱۴ خرداد پخش نخواهد شد.برنامه ماه عسل احسان علیخانی در روز جمعه با میزبانی خواهران ووشو کار به روی آنتن رفت.

بیوگرفی احسان علیخانی نام : احسان نام خانوادگی : علیخانی تاریخ تولد : ۱۳۵۸/۸/۱۵ محل تولد : تهران محل سکونت : تهران خیابان هروی تحصیلات : فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانى از دانشگاه تهران تاهل : مجرد احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش11

احسان علیخانی

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است.در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیرر مدرسه او را مبصر کلاس کرد.در دوران دبیرستان ۱ سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

افشاگری احسان علیخانی درمورد زندگی شخصی‌اش8

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است.سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی واردد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد وو ماه عسل و.. را برعهده داشته است.سال ۸۱ بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه ۱ شد و در سال ۸۲۲ خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد./افشاگری احسان علیخانی از زندگی اش آخرین خبر