بونوچی غایب قطعی یووه برابر اینتر

22:17 - 1399/11/20
بوتوچی مدافع یوونوتوس بازی برابر اینتر در دوره برگشت رقابت های جام حذفی ایتالیا را از دست داد.
بونوچی غایب قطعی یووه برابر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب و در خانه خود پذیرای اینتر خواهد بود و حتی شکست 0-1 نیز به منزله صعود این تیم به فینال کوپا ایتالیا است. بیانکونری در دیداری رفت و با تکیه بر درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه 1-2 در استادیوم سن سیرو به برتری دست یافت و حالا فاصله چندانی به صعود به دیدار فینال رقابت های جام حذفی ایتالیا ندارد.

بونوچی غایب قطعی یووه برابر اینتر7

اما نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد لئوناردو بونوچی دچار مصدومیت ران پا شده و در دیدار برگشت مقابل اینتر غایب خواهد بود. البته مصدومیت این مدافع باتجربه و ایتالیایی جدی نیست و لئوناردو بونوچی در دیدار هفته بعد مقابل ناپولی و البته مسابقه برابر پورتو در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود.

تبلیغات

بونوچی غایب قطعی یووه برابر اینتر11

بونوچی غایب قطعی یووه برابر اینتر10

كفش های ورزشی مردانه را با بهترین قیمت از اینجا مشاهده كنید

بونوچی غایب قطعی یووه برابر اینتر18

همچنین پائولو دیبالا، ستاره آرژاتینی یونتو نیز اخیرا تمرینات گروهی خود را آغاز کرده، اما بعید است در دیدار مقابل اینتر در ترکیب بیانکونری حضور یابد و بازگشت او به میادین به هفته بعد موکول می شود. همچنین خوان کوادرادو و رودریگو بنتانکور توانند مقابل اینتر به میدان بروند، اما شرایط آرون رمزی امروز ارزیابی خواهد شدو. البته بعید است رمزی برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل اینتر در ترکیب حضور یابد.

منبع ورزش 3