حضور چهره های معروف در مراسم علی انصاریان

21:10 - 1399/11/20
در برگزاری مراسم علی انصاریان برخی چهره های معروف حضور پیدا کردند.
حضور چهره های معروف در مراسم علی انصاریان

به گزارش "ورزش سه"، علی انصاریان یک هفته بعد از شوکی که جامعه ورزش بابت درگذشت مهرداد میناوند پشت سر گذاشته بودند، فوت کرد تا جامعه فوتبال بار دیگر عزادار شود. اکنون بعد از سومین روز از درگذشت ستاره اسبق تیم ملی، پرسپولیس و استقلال، مجلس ختم او برگزار شد.

علی پروین، ضیا عربشاهی، حسین عبدی، ناصر محمدخانی، حمید جاسمیان و جعفر سمیعی، سید مجید صدری، ابراهیم شکوری، حسین کلانی، محمد پنجعلی، رحیم یوسفی و غلامعلی محمد علیپور و ... از جمله حاضران در مراسم ختم علی انصاریان بودند که به درخواست خانواده وی و با کمترین ازدحام به واسطه پروتکل کرونا برگزار می‌شد.

این مراسم ابتدا با قرائت کلام الله مجید و در ادامه نوحه خوانی و گرامیداشت یاد و خاطره مدافع اسبق استقلال و پرسپولیس دنبال شد.

حضور چهره های معروف در مراسم علی انصاریان 10

علی انصاریان که در 43 سالگی و بعد از حدود دو هفته مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان درگذشته بود، در قطعه 222 بهشت زهرا و در کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.

در این مراسم که در مسجد پیامبر اکرم برگزار شد، چهره‌های نامدار حاضر در آن به برخی ویژگی‌های اخلاقی ستاره اسبق فوتبال ایران که در دوران بازنشستگی به دنیای هنر و حضور در سینما و تلویزیون رو آورده بود، پرداختند.

علی پروین که سابقه مربیگری علی انصاریان در دوران حضورش در پرسپولیس را دارد درباره این اتفاق تلخ می‌گوید: نمی دانم واقعا چه باید بگویم. هفته گذشته برای مهرداد اینجا آمدم و امروز برای علی انصاریان. دو شاگرد خوبم که واقعا دوست شان داشتم. جا دارد به خانواده آنها و خصوصا خانواده علی انصاریان و مادرش که او را خیلی دوست داشت تسلیت بگویم. خدا به او صبر بدهد. به جامعه ورزش تسلیت میگویم. جا دارد همچنین از علی کریمی و بهنام ابوالقاسم پور تشکر کنم که شبانه روز با حضور در بیمارستان زحمت کشیدند. خیلی دوست داشتم که زحمت این بچه ها با سرانجام خوب همراه باشد.

اسطوره پرسپولیس در ادامه حرف هایش گفت: من خودم مادری بودم. علی انصاریان هم مثل من بود. خدا به مادرش صبر بدهد و خیلی سخت است. خیلی سخت است که بچه اینجوری برود. به نظرم هر دوی آنها ور پریدند. واقعا حیف شد و خدا بیامرزد هر دوی آنها را. همه ورزشکاران و همه دنیا عاشق مادرشان هستند، مخصوصا علی انصاریان و خودم هم مادری هستم. من معمولا سه شنبه ها بهشت زهرا می روم اما دیروز و پریروز هم سر خاک آنها رفتم. فقط می توانم بگویم خدا به آنها و خانواده‌شان صبر بدهد.

ناصر محمد خانی ستاره تکنیکی اسبق پرسپولیس نیز درباره این اتفاق تلخ گفت: واقعا هفته های سختی است. انتظار نداشتم هم مهرداد و هم علی انصاریان این اتفاق برای آنها بیفتد و همه در شوک هستند. اصلا باورکردنی نیست که این دو عزیز را از دست بدهیم. ما فکر می کنیم زود خوب شوند. چه بچه های نازنین و خوش روی ما بودند. این دو عزیز شاگرد ما در پرسپولیس بودند و به جز خوبی از آنها ندیدم. واقعا می توانم بگویم شوک بزرگی به ما وارد شد و به خانواده آنها تسلیت می گویم و امیدوارم به آنها صبر بدهد. ما خانوادگی ارتباط نزدیکی مخصوصا با مهرداد میناوند داشت و اینقدر همسرم در این روزها گریه کرده که حد ندارد و امیدوارم خدا آنها را بیامرزد.

حسین عبدی بازیکن اسبق پرسپولیس نیز با حضور در مراسم ختم علی انصاریان گفت: بار دیگر این اتفاق تلخ را به خانواده آنها و جامعه ورزش تسلیت می گویم. روزهای اخیر خیلی برای ما جالب نبود و ضایعه بزرگی را با درگذشت این دو عزیز شاهد بودیم. علی انصاریان و مهرداد میناوند اینقدر با انرژی بودند که خاطرات زیادی داریم. همیشه یاد و خاطرات آنها در ذهن ما خواهد بود. واقعا جگرمان از داغ درگذشت آنها آتش گرفت و انگار دو عضو خانواده خودم را از دست دادم. دو عضو بزرگ خانواده بزرگ پرسپولیس را از دست دادیم و هنوز برایم این اتفاق باورکردنی نیست.

منبع ورزش 3