تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس

00:33 - 1399/11/21
سید جلال حسینی در تازه ترین استوری اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از سعید آقایی تولد وی را به او تبریک گفت که شما هم میتوانید در ادامه مطلب این عکس و استوری منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس14

چکیده ای از بیوگرافی سعید آقایی

  • نام کامل: سعید آقایی
  • متولد: ۲۰ بهمن ۱۳۷۳
  • محل تولد: تبریز، ایران
  • قد: ۱٫۸۴ متر( ۶ فوت ۱⁄۲ اینچ)
  • پست: دفاع چپ

بیوگرافی سعید آقایی

سعید آقایی آغاز فوتبال آقایی از شهر تبریز شروع گردید و او در ۱۴ سالگی به آکادمی باشگاه تراکتورسازی پیوست. از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱ در دو سطح نوجوانان و جوانان برای تراکتور بازی کرد. زمانی آقایی توانست وارد تیم بزرگسالان شود که به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست و آغاز بازی او در لیگ برتر با همین باشگاه رقم خورد.

تابستان ۱۳۹۶ سال ورود آقایی به جمع زرد پوشان اصفهانی بود. آن گونه که گفته می شود مبلغ قرارداد وی بسیار بالا بوده و این مدافع چپ بعد از درخشش در فوتبال تبریز، مشتریان زیادی داشت.

آقایی در خرداد ماه ۱۳۹۵ به وسیله کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت گردید و دو بازی رسمی ملی انجام داد.

سعید آقایی در سطح نوجوانان و جوانان برای تیم ملی ایران بازی نموده و در مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۱۶ ریو هم عضو ثابت تیم ملی امید زیر ۲۲ سال بود.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس8

سعید آقایی

محرومیت سعید آقایی

یکی از حاشیه های عجیبی که آقایی برای سپاهان ایجاد کرد، کبوتر معروفی بود که در مصاف با پرسپولیس حاشیه ساز گردید! او عکسی از کبوتری با لنگ را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و این حرکت آقایی برای وی و سپاهان گران تمام شد و مورد حمله منتقدان قرار گرفتند. کمیته انضباطی دستور موقت مبنی بر محرومیت او را صادر کرد.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس20

بیوگرافی سعید آقایی

ازدواج سعید آقایی

از ازدواج سعید آقایی اطلاعی در دست نیست.

افتخارات سعید آقایی

باشگاهی

- سپاهان

- لیگ برتر خلیج فارس:نائب قهرمان ۹۸–۱۳۹۷

تراکتورسازی

- لیگ برتر خلیج فارس:نائب قهرمان ۹۴–۱۳۹۳

- جام حذفی:قهرمان ۹۳–۱۳۹۲ و نائب قهرمان ۹۶–۱۳۹۵

- دیگر:قهرمان جام شهدا ۱۳۹۳

سعید آقایی متولد 20 بهمن 1373 در تبریز ، بازیکن 184 سانتی متری پرسپولیس است

در پست دفاع چپ بازی می کند و از فوتبالیست های آکادمی تراکتورسازی می باشد که تجربه حضور در نوجوانان ، جوانان و تیم ملی بزرگسالان را هم دارد

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس1

شروع با تراکتور

بصورت حرفه ای از سال 1387 وقتی 14 ساله بود وارد جوانان باشگاه تراکتور سازی شد و به مدت 4 سال در رده های مختلف این تیم حضور داشت

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس3

درخشش او در تراکتور باعث شد سال 91 به تیم گسترش فولاد تبریز دعوت شود که با این تیم اولین بار در لیگ آزادگان به میدان رفت

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس18

نایب قهرمانی با سپاهان

آقایی سال 1393 بصورت قرضی به تراکتور بازگشت و در دو سال حضور در این تیم 69 بار به میدان رفت تا اینکه در 24 خرداد 96 به سپاهان اصفهان پیوست

او در 75 مسابقه برای سپاهان به میدان رفت و یک گل بثمر رساند و با این تیم در لیگ برتر 97 – 1398 به نایب قهرمانی دست یافت

ورود به پرسپولیس

آقایی در 11 شهریور 1399 زمانی که 25 ساله بود با قرارداد دو سال به تیم پرسپولیس تهران پیوست تا جایگزین محمد انصاری مصدوم شود

عکس سعید آقایی فوتبالیست

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس11

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس19

پیشنهاد دوبرابری داشتم

من قبل از ورود به پرسپولیس پیشنهاد دوبرابری داشتم اما تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد ببینم البته منتی نیست چون دوست داشتم بازی در جای بزرگ را تجربه کنم

الویت اول تا سوم فقط برد

من با اینکه در تیم های بزرگی بودم و تجربه بازی در تیم های پرهوادار داشتم فکر می کردم بازی در پرسپولیس راحت است اما تجربه اینجا متفاوتر می باشد

اینجا همیشه باید برنده باشی و اولویت اول تا سوم تیم و هواداران فقط برد است

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس6

علاقه به شماره 7

من هرجا بودم شماره 7 را پوشیدم و علاقه زیادی به این شماره دارم اما زمانی که به پرسپولیس آمدم دیدم در حد این شماره نیستم

شماره هفت چون تن بازیکنان بزرگی بوده گه باعث می شود انتظار از هرکسی که آن را به تن می کند زیاد باشد

به همین خاطر تصمیم گرفتم از شماره 77 شروع کنم که قبل از پوشیدن این شماره هم از محسن مسلمان که قبلا این شماره را می پوشید رخصت گرفتم

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس9

سید جلال الگوی خوبی است

همیشه زوتر از همه تلاش می کنم به محل تمرین بروم تا وزنه بزنم اما هر چقدر زودتر می روم می بینم آقا سید جلال زودتر آمده است و در حال تمرین است

او واقعا یک الگوی خوب است ، وقتی آقا سید جلال حسینی را می بینم انگیزه و روحیه ام بالاتر می رود

بیوگرافی کامل سید جلال حسینی

  • نام :سید جلال
  • نام خانوادگی :حسینی
  • تاریخ تولد :14 بهمن 1360
  • محل تولد :بندرانزلی
  • باشگاه کنونی :پرسپولیس
  • شماره پیراهن :4
  • پست :مدافع

سیّد جلال حسینی (زادهٔ 14 بهمن 1360 - بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او اکنون عضو تیم باشگاهی باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس9

صادق محرمی و وحید امیری و جلال حسینی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس11

بوسه سید جلال بر قرآن قبل از ورود به زمین

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس16

سید جلال حسینی در نفت تهران

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس3

آمادگی بالای سید جلال حسینی

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس13

صحنه جالب از سید جلال

باشگاه های سید جلال حسینی

باشگاه های جوانان باشگاه های حرفه ای تیم ملی

ملوان بندر انزلی
سال ها باشگاه ها بازی (گل)
2005–2004 2009–2005 2012–2009 2012–2014 2015–2014 2015–2016 2016- ملوان بندر انزلی سایپا کرج سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران الاهلی قطر نفت تهران پرسپولیس تهران 30 (5) 117 (8) 94 (4) 57 (3) 28 (0) 26 (2) 94 (2)
2005–2003 2006 2010 2007 _ 2018 تیم ملی امید تیم ملی امید تیم ملی امید تیم ملی 6 (1) 13 (5) 116 (8)

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس0

بیوگرافی سید جلال حسینی

مصاحبه با سید جلال

پرسپولیس انتظارات را بالا برد

پیش از شروع فصل که برای اردوی آماده سازی به اوکراین رفته بودیم چند بازی دوستانه برگزار کردیم اما زمانی که به ایران آمدیم و لیگ برتر را شروع کردیم پس از اولین بازی خیلی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال گفتند که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود. خدا را شکر شرایطی هم ایجاد شد که توانستیم روند خوبی را طی کنیم. پرسپولیس فصل گذشته فوق العاده بازی می کرد و انتظارات را بالا برد.

امسال هم که خودم به این تیم آمدم وقتی با وحید امیری و بیرانوند یا حتی برخی از بازیکنان صحبت می کردم می گفتند که در پرسپولیس شرایط به خودی خود خیلی سخت است به خصوص اینکه فصل گذشته این تیم بازی های فوق العاده ای انجام داد و انتظارات را بالا برد. شاید در بازی های تدارکاتی پیش از شروع فصل خیلی خوب نبودیم و شرایط و انتظارات را برآورده نکردیم اما با شروع لیگ روند خوبمان را ادامه دادیم. این را هم باید بگویم که کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و یک قهرمانی خیلی قاطعانه ای به دست آمد.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس17

سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس

به خودم افتخار می کنم

این را بگویم که کلاً جابه جایی در فوتبال و از این تیم به تیم دیگر رفتن سخت است. جا افتادن در این شرایط سخت است اما وقتی برای قهرمانی می جنگید کار شما سخت تر است. وقتی از ملوان به سایپا آمدم سال اول دکتر ذوالفقارنسب سرمربی ما بود و خوب هم نتیجه گرفتیم و حدود 22 هفته نباختیم. آن سال سوم شدیم اما سال بعد با سایپا قهرمان ایران شدیم.

بعد از آن احساس کردم باید جابه جا شوم و به سپاهان رفتیم، آنجا هم قهرمان شدیم. بعد به پرسپولیس آمدم و در سالی که می توانستیم قهرمان شویم به دلیل کسر امتیاز قهرمان نشدیم. امسال اما خدا را شکر به قهرمانی رسیدیم اما هیچ وقت به رکورد و این مسائل فکر نمی کنم. از اینکه توانستم با سه تیم قهرمان شوم برایم ارزشمند است. وقتی با خودم فکر می کنم به این نتیجه می رسم که باید خیلی خوشحال باشم که با سه تیم 5 قهرمانی به دست آوردم.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس11

شادی بعد از گل کامبک سید جلال حسینی مقابل الجزیره

می توانستیم به فینال جام حذفی برسیم

ما اگر می توانستیم در جام حذفی باقی بمانیم شانس داشتیم که در هر دو جام قهرمان شویم. البته خیلی هم نمی شود قاطعانه در این باره صحبت کرد چرا که جام حذفی شرایطش فرق می کند. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد اما شاید اگر آن بازی را می بردیم می توانستیم به فینال برسیم.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس3

محسن مسلمان و جلال حسینی و سروش رفیعی و مهدی طارمی

تمرکز ما روی لیگ برتر بود

یکی از موضوعات مهم این است که تمرکز ما پیش از اندازه روی لیگ برتر بود. همه فکر ما این بود که قهرمان لیگ برتر شویم. بازی اولی که با الهلال انجام دادیم می توانستیم برنده باشیم اما در نهایت مساوی شدیم. الوحده را در زمین خودش بردیم اما الریان برای ما متفاوت بود چرا که در بازی رفت و برگشت از داوری خیلی ضربه خوردیم. در بازی رفت پنالتی که من دادم را ببینید. پشت پای من به اندازه یک پرتقال کبود شده بود حتی پایم را به پزشکان تیم ملی نشان دادم و گفتم که بازیکن آنها من را زد اما داور پنالتی را برای آنها گرفت. در بازی برگشت هم یک پنالتی، اخراج روی علی علیپور اتفاق افتاد اما داور بی توجه از آن گذشت.

ما دنبال توجیه کردن نیستیم اما همانطور که گفتم تمرکز ما روی لیگ برتر بود و به همین دلیل در برخی از بازی های آسیایی با تمرکز صد درصد بازی نکردیم. این مسائل شرایط را برای ما سخت کرد اما الهلال را ببریم وضعیت بهتر می شود. این را باید بگویم که الهلال همیشه در آسیا حرف های زیادی برای گفتن دارد آنها سرمایه گذاری و برنامه ریزی زیادی انجام داده اند و بازی کردن با چنین تیمی واقعاً سخت است. این را هم باید قبول کنیم که ما جایی با این تیم بازی می کنیم که هواداران آنها بسیار بیشتر از ما هستند.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس7

کاپیتان سید جلال حسینی

پنالتی همین است

در مورد پنالتی که طارمی در بازی مقابل الریان از دست داد باید بگویم که پنالتی همین است. وقتی آن گونه مقابل سپاهان پنالتی زدند همه گفتند به به و اینها دیگر چه کسانی هستند! خیلی راحت نمی شود در مورد این موارد صحبت کنیم

قهرمانی از دربی مهم تر است

بعد از دربی یک خبرنگار از من پرسید که آیا دربی مهمتر است یا قهرمانی. که من گفتم قهرمانی خیلی مهمتر است. کسانی که قهرمان نشدند مزه آن را نمی دانند، شما یک فصل تلاش می کنید تا قهرمان شوید البته دربی هم مهم است اما برای من قهرمانی خیلی مهمتر از دربی است. همه دوستان و خانواده ام می دانند که برای من قهرمانی از هر چیزی مهمتر است. وقتی بازی را می بازیم خیلی ناراحتم اما قهرمانی برای من خیلی مهمتر است.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس0

حسین ماهینی و امید عالیشاه و فرشاد احمد زاده و کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان

و سید جلال حسینی در ترکیب پرسپولیس

استقلال به من پیشنهاد داده بود

در مورد رفتن به استقلال، به هر حال پیشنهادی بود که به من داده بودند اما من واقعاً دلم پرسپولیسی بود. آن سالی که از سپاهان جدا شدم هدفم آمدن به پرسپولیس بود. آن زمان علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان بود و می تواند نسبت به صحبت هایم شهادت دهد. از او بپرسید که پیشنهادش برای باقی ماندن من در سپاهان چقدر بود؟ رقم خیلی بالایی بود. محسن بنگر آن زمان تصمیم داشت که قطعاً به پرسپولیس بیاید اما رحیمی روزی مرا با خود به دفتر آقای سمیعی نژاد رئیس کارخانه فولاد مبارکه برد. او گفت هر مبلغی خواستی بنویس. سمیعی نژاد گفت که تا هر اندازه ای باشگاه سپاهان می تواند می دهد و مابقی آن را من می دهم اما دل من پرسپولیسی بود.

امیدوارم رحیمی حقیقت ها را بگوید و مشخص شود به من چه پیشنهادی داده بود. البته با پرسپولیس هم خیلی مشکل داشتم. سال اول بازی کردیم اما سال دوم با وجود اینکه نایب قهرمان شدیم پول ما را ندادند. بعد فردی به نام سیاسی و خواجه وند به پرسپولیس آمدند. به هر حال مشکلاتی پیش آمد که من به دنبال مسائل آن هستم.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس10

مصاحبه فوتبالی با سید فوتبال ایران

با پیراهن ملوان خداحافظی می کنم

با وجود آن که دو سال با پرسپولیس قرارداد دارم روی حرفم هستم و با پیراهن ملوان خداحافظی می کنم.

تبریک تولد سعید آقایی توسط سیدجلال حسینی + عکس13

عصبانیت سید در دربی - امید ابراهیمی و فرشاد احمد زاده

امید نورافکن و سروش رفیعی

افتخارات سید جلال حسینی

افتخارات باشگاهی سید جلال حسینی

لیگ برتر

  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 86-85 به همراه تیم سایپا
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 89-88 به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 90-89 به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 91-90 به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 93-92 به همراه تیم پرسپولیس
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 96-95 به همراه تیم پرسپولیس
  • قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران 96-95 به همراه تیم پرسپولیس
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 96-97 به همراه تیم پرسپولیس
  • قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران 97-96 به همراه تیم پرسپولیس
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 97-98 به همراه تیم پرسپولیس
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران 97-98 به همراه تیم پرسپولیس
  • قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران 98-97 به همراه تیم پرسپولیس
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 98-99 به همراه تیم پرسپولیس
  • نایب قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سال 2018