خبر خوب ندا جبرائیلی برای طرفدارانش + عکس

22:43 - 1399/11/20
ندا جبرائیلی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از کتاب آخرین بار خبر چاپ شدن یکی از داستان های نوشته وی در این کتاب را به دنبال کنندگانش داد و آنها را دعوت به مطالعه آن کرد.
خبر خوب ندا جبرائیلی برای طرفدارانش + عکس

چاپ شد مجموعه داستان دوره‌ی سوم جایزه‌ی «ارغوان» با موضوع «آخرین بار» توسط نشر مرکز منتشر شد. این مجموعه با مقدمه‌ای از لیلی گلستان(عضو هیات داوران این جایزه ادبی) و با گردآوری اوژن حقیقی، دبیر این جایزه به چاپ رسیده و دربردارنده‌ی ده داستان‌ کوتاه است.

برگزیدگان دوره‌ی سوم جایزه «ارغوان» که داستان‌های آنها در این مجموعه به چاپ رسیده، عبارتند از: منوچهر زارع‌پور، مرضیه بازیار، احسان منصف خوش حساب، زینب ذوالفقاری، مانا خسروشاهی، محمد صادق افشاری، ندا جبریٔیلی، مهدی وحید دستجردی، محمد فینی‌زاد بیدگلی، هدی اربابون

ندا جبرائیلی از بازیگران جوان و با استعداد این روزهای سینمای و تلویزیون ایران است. از کارنامه هنری او می‌توان به نامزد نقش دوم زن برای جایزه سیمرغ بلورین سی‌ویکمین جشنواره فجر و کسب جایزه جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد. ندا جبرائیلی به تازگی به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال برادرجان با کاران تفتی همبازی شده است. در این بخش از بیتوته بیوگرافی ندا جبرائیلی را به همراه جدیدترین عکس‌های او دنبال کنید.

گزیده‌ای از بیوگرافی ندا جبرائیلی

  • نام کامل: ندا جبرائیلی
  • تاریخ تولد: تهران
  • محل تولد: ۱۳۶۸
  • پیشه: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون
  • سال‌های فعالیت: ۱۳۸۹ تا کنون

خبر خوب ندا جبرائیلی برای طرفدارانش + عکس18

ندا جبرئیلی

ندا جبرائیلی، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۱۳۶۸ در تهران است. ندا جبرائیلی بازیگران جوان و خوش آتیه ایرانی در عرصه سینما و تئاتر که با وجود کم سن و سال بودنش کارنامه پرباری دارد و در سی و یکمین دوره جشنوراه فیلم فجر هم کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین برای نقش مکمل زن در فیلم قاعده تصادف شد.

ازدواج ندا جبرائیلی

ندا جبرائیلی ازدواج نکرده و فعلا هم قصدی برای ازدواج ندارد. او در این باره گفته است: من همه تمرکزم را روی کار گذاشته‌ام اگر تمرکزم روی کار نبود پیشرفت نمی‌کردم حوزه سینما حوزه‌ای است که اگر حاشیه در زندگی داشته باشیم قطعا از کار حرفه‌ای دور می‌مانیم.

ضمن اینکه فعالیت در سینما بسیارسخت است و وقتی برای حوزه خصوصی نمی‌گذارد مسلما دلم نمی‌خواهد ازدواج کنم و نتوانم برای همسرم وقت کافی بگذارم باید بتوانم این کار را بکنم به همین خاطر هم فعلا به آن فکر نمی کنم. اما مساله دیگر این است که باید عاشق شد و بعد ازدواج کرد. هنوز در زندگی من پیش نیامده است.

خبر خوب ندا جبرائیلی برای طرفدارانش + عکس14

عکس‌های ندا جبرئیلی

فعالیت ندا جبرائیلی در عرصه مد و لباس

ندا جبرائیلی از جمله هنرمندانی است که بسیار ساده لباس می‌پوشد اما خوش تیپ و مرتب است. او کمتر آرایش می‌کند و بسیار به زیبایی ذاتی خودش توجه دارد. او هیچ عمل زیبایی نکرده و درصورتی که بخواهد آرایش کند هم یک آرایش سبک و ملایم دارد. ندا جبرائیلی طراحی مد و لباس هم می‌کند و هرچند تا به حال به خاطر گرفتاری‌هایی که داشته است نتوانسته آن را تبدیل به یک شغل کند اما قصد دارد به زودی این کار را بکند.

از جمله دوستان نزدیک ندا جبرائیلی سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی است که ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند.

شروع فعالیت ندا جبرائیلی

وی اولین بار در سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی دونده زمین وارد سینما شد.

خبر خوب ندا جبرائیلی برای طرفدارانش + عکس12

ندا جبرئیلی بازیگر نقش لبلا در مجموعه برادر جان

بازی ندا جبرائیلی در فیلم قاعده تصادف و شناخته شدن

قاعده تصادف فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهنام بهزادی ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است. ندا جبرائیلی در نقش شهرزاد کنار بازیگران چونی امیر جعفری، امید روحانی و محمدرضا غفاری بازی کرد و بین مردم شناخته شد. این فیلم به روابط بین جوانان با همدیگر و والدینشان می‌پردازد.

ندا جبرائیلی برای فیلم قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی توانست در 31مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش دوم زن نامزد شود.

کسب جایزه جشنواره فیلم ونیز بازی ندا جبرائیلی با بازی در فیلم ماهی و گربه ماهی و گربه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شهرام مکری محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم موفق شد جایزه ویژهٔ بخش افق‌های جشنواره فیلم ونیز را در سال ۲۰۱۳ به دلیل «محتوای خلاقانه» از آنِ خود کند. تمام فیلم ماهی و گربه در یک سکانس پلان اتفاق می‌افتد.

ندا جبرائیلی توانست با بازی در فیلم ماهی و گربه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فراز مدیری، بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر و سیاوش چراغی‌پور بر تجارب او افزود.

خبر خوب ندا جبرائیلی برای طرفدارانش + عکس19

تصاویر اینستاگرام ندا جبرئیلی

ندا جبرائیلی، بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد 1368 در تهران است. او لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران دارد. ندا جبرائیلی دوره‌های بازیگری رابا استاید مشهوری گذارنده و همان‌ گونه در حال بـه روز کردن علم خودش اسـت.

بـه اعتقاد ندا بازیگری هرچند استعداد میـــخواهد و حتماً باید نوع نگاه فرد بـه بازیگری آغشته بـه هنر و ذوق باشد اما اگر بـه آن بـه چشم یک علم نگاه نشود فرد قطعا عقب می ماند. او می‌گوید: ممکن اسـت نقشی بـه فردی پیشنهاد شود ودر آن نقش خیلی هم موفق باشد اما اگر علم بازیگری را یاد نگیرد و مرتب خود رابه روز نکند قطعا از دنیای بازیگری حذف میشود . بـه اعتقاد ندا جبرائلی دنیای بازیگری دنیای بی‌رحمی اسـت و درجا زدن در آن معنایی ندارد.

وی اولین بار در سال 1389 با فیلم سینمایی «دونده زمین» وارد سینما شد. این فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی بود که البته توقیف شد و هنوز هم فرصت اکرانش پیش نیامده است. «قاعده تصادف» او را به سینمای ایران معرفی کرد؛ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهنام بهزادی ساختهٔ سال 1391 است. ندا جبرائیلی در نقش شهرزاد کنار بازیگران چونی امیر جعفری، امید روحانی و محمدرضا غفاری بازی کرد و بین مردم شناخته شد.

این فیلم به روابط بین جوانان با همدیگر و والدینشان می‌پردازد. او برای بازی در این فیلم در سی و یکمین دوره جشنوراه فیلم فجر کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین برای نقش مکمل زن شد. همچنین در سال 97 جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره دَه برای بازی در فیلم کوتاه دربین را بدست آورد. او یکی از موفق‌ترین بازیهایش را در فیلم «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری داشته‌اسـت. جدیدترن کارهای ندا جبرائیلی سریال «برادر جان» در صدا و سیما است. موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­ خواهد دین­ های او را ادا کند.» همچنین او در فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندحقیقی به نقش‌آفرینی پرداخته.

ندا جبرائیلی می‌گوید: بازیگری هرچند استعداد می‌خواهد و حتما باید نوع نگاه فرد به بازیگری آغشته به هنر و ذوق باشد اما اگر به آن به چشم یک علم نگاه نشود فرد قطعا عقب می‌ماند او می‌گوید: ممکن است نقشی به فردی پیشنهاد شود و در آن نقش خیلی هم موفق باشد اما اگر علم بازیگری را یاد نگیرد و مرتب خود را به روز نکند قطعا از دنیای بازیگری حذف می‌شود. به اعتقاد ندا جبرائلی دنیای بازیگری دنیای بی‌رحمی است و درجا زدن در آن معنایی ندارد. در بازیگری حتما باید علم و هنر را هم‌زمان کرد. ندا جبرائیلی ازدواج نکرده در این باره گفته است: من همه تمرکزم را روی کار گذاشته‌ام اگر تمرکزم روی کار نبود پیشرفت نمی‌کردم حوزه سینما حوزه‌ای است که اگر حاشیه در زندگی داشته باشیم قطعا از کار حرفه‌ای دور می‌مانیم. ضمن اینکه فعالیت در سینما بسیارسخت است و وقتی برای حوزه خصوصی نمی‌گذارد مسلما دلم نمی‌خواهد ازدواج کنم و نتوانم برای همسرم وقت کافی بگذارم باید بتوانم این کار را بکنم به همین خاطر هم فعلا به آن فکر نمی کنم. اما مساله دیگر این است که باید عاشق شد و بعد ازدواج کرد. هنوز در زندگی من پیش نیامده است. دوستان نزدیک ندا جبرائیلی، سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی است که ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند. فیلم شناسی ندا جبرائیلی 1398 سریال برادر جان 1396 کارت پرواز 1394 ما، در بهشت 1393 یحیی سکوت نکرد 1392 ماهی و گربه 1391 قاعده تصادف 1389 دونده زمین 1396 سبز کله‌غازی 2016 آرام 2015 سکوت

بازی ندا جبرائیلی در یک فیلم توفیقی

دونده زمین فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی زهرا اجلالی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری محصول سال ۱۳۸۹ است. این فیلم پس از شش سال توقیف در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد.

ایفای فقش ندا جبرائیلی در فیلم یحیی سکوت نکرد

یحیی سکوت نکرد فیلمی ایرانی به کارگردانی کاوه ابراهیم‌پور و محصول سال ۱۳۹۳ است.

ندا جبرائیلی بازیگر نقش لیلا در مجموعه "برادر جان"

ندا جبرائیلی در سریال برادر جان که پخش آن در ماه رمضان 98 از شبکه دو سیما است به عنوان یکی از بازیگران اصلی ایفای نقش می‌کند. سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنگ و به نویسندگی سعید نعمت الهه و تهیه کنندگی محمدرضا شفیع ساخته شده است.

خبر خوب ندا جبرائیلی برای طرفدارانش + عکس6

ندا جبرئیلی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

این مجموعه اولین تجربه تلویزیونی او محسوب می‌شود. ندا جبرائیلی در این سریال با بازیگران برجسته‌ای چون علی نصیریان، لعیا زنگنه، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی و کامران تفتی همیازی شده است. به گفته همکارانش او در این سریال بسیار خوش درخشیده‌است.

دنیای بازیگری دنیای بی‌رحمی است!

ندا جبرائیلی می‌گوید: بازیگری هرچند استعداد می‌خواهد و حتما باید نوع نگاه فرد به بازیگری آغشته به هنر و ذوق باشد اما اگر به آن به چشم یک علم نگاه نشود فرد قطعا عقب می‌ماند او می‌گوید: ممکن است نقشی به فردی پیشنهاد شود و در آن نقش خیلی هم موفق باشد اما اگر علم بازیگری را یاد نگیرد و مرتب خود را به روز نکند قطعا از دنیای بازیگری حذف می‌شود. به اعتقاد ندا جبرائلی دنیای بازیگری دنیای بی‌رحمی است و درجا زدن در آن معنایی ندارد. در بازیگری حتما باید علم و هنر را هم‌زمان کرد.

خبر خوب ندا جبرائیلی برای طرفدارانش + عکس17

ندا جبرئیلی، در نمایی از سینمایی "یحیی سکوت نکرد"

فیلم شناسی ندا جبرائیلی

۱۳۹۸ سریال برادر جان

۱۳۹۶ کارت پرواز

۱۳۹۴ ما، در بهشت

۱۳۹۳ یحیی سکوت نکرد

۱۳۹۲ ماهی و گربه