انتشار پستی جالب از سوی ستاره جوان سیتی

13:47 - 1399/11/20
فیل فودن ستاره جوان منچستر سیتی در دیدار برابر لیورپول موفق به گلزنی شد و با انتشار یک عکس به مرور خاطرات فوتبالی و گذشته خود پرداخت.
انتشار پست جالب از ستاره جوان سیتی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 20 ساله منچسترسیتی بار دیگر توانست در آنفیلد استعداد بی حد و مرز خود را نشان دهد و با گل دقیقه 83 خود، نمایش بی نقص خود را در پیروزی ارزشمند سیتیزن ها برابر لیورپول، تکمیل کند.

فودن گفته که گلی که وارد دروازه لیورپول کرد، "کامل" بود و معتقد است که سیتی مزد شجاعت خود از نخستین دقیقه بازی را گرفته است.

فودن پس از این بازی گفت: "من توپ را عالی درون دروازه جا دادم و خیلی خوشحالم که گل شد و به تیم کمک کرد. این برد به ما شانس ادامه روند خوبمان و قهرمانی در پایان فصل را می دهد. اما کار ما هنوز تمام نشده و راه زیادی در پیش داریم. وقتی مدافع عنوان قهرمانی را شکست می دهید، اعتماد به نفس همه تا آسمان بالا می رود و این به ما کمک خواهد کرد."

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، درباره عملکرد فوق العاده فودن گفت: " فیل فودن پسری است که به خوبی توپ را حفظ می‌کند و بازیکنی کاملا تهاجمی است. ما می‌دانیم که او چه استعداد بزرگی محسوب می‌شود اما امیدواریم بتواند درک کند که هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند."

انتشار پستی جالب از سوی ستاره جوان سیتی18

فیل فودن که قبلا از توپ جمع‌کنان باشگاه منچسترسیتی بوده و فوتبال خود را از آکادمی این باشگاه شروع کرده است، پس از برد شیرین شب گذشته، در توییتر خود با انتشار دو عکس، یکی از کودکی خود که به عنوان توپ جمع کن در کنار زمین سیتی حضور داشت و دیگری از صحنه گلی که برابر لیورپول به ثمر رساند، نوشت: "چطور شروع شد، چطور پیش می رود"

منبع ورزش 3