نیمار: دقیقا می دانم چه میکنم

13:42 - 1399/11/20
نیمار فوق ستاره برزیلی از شرایط خودش در پاریس رضایت دارد و در آستانه تمدید قرارداد با پاریس است.
نیمار: دقیقا می دانم چه میکنم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که نیمار در آستانه تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن باشد. نیمار به تازگی مصاحبه ای تصویری با باشگاه پاریسی انجام داده که در سایت این باشگاه نیز منتشر شده است. مارکا به همین مناسبت مجموعه از مهمترین صحبت های نیمار در این مصاحبه راجع به زندگی در پاریس و بازی در PSG را منتشر کرده است.

نیمار: دقیقا می دانم چه میکنم18

رابطه نیمار با کیلیان امباپه

"ما رسما عین دو تا برادریم. من برادر بزرگه هستم و او برادر کوچک تر. زیاد با هم بازی می کنیم. من کسی هستم که در زمین بازی خیلی با او هماهنگ هستم. از او می خواهم که بدود، این کار را بکند... آن کار را بکند... خیلی به او فشار می آورم اما همیشه دوست دارم که بهترین عملکردش را داشته باشد. او پسر طلایی استف من او را پسر طلایی صدا می کنم، چون او قلب بزرگی دارد.

لزومی ندارد از کیفیت او به عنوان یک فوتبالیست صحبت کنیم چرا که همه می دانند، اما اما او بیرون از زمین چمن هم پسر فوق العاده ای است.

یک پسر خیلی شاد و خوش مشرب و بامزه، خیلی شبیه به خودم است. ما باید شاد باشیم تا بتوانیم 100 درصد توان خود را به نمایش بگذاریم. وقتی او خوشحال است این خوشحالی و حال خوب را به زمین بازی هم منتقل کرده و به تیم کمک می کند.

من دوست دارم که او خیلی زیاد خوشحال باشد. امیدوارم که این فصل بتوانیم فصل محشری در کنار هم داشته باشیم، می توانیم چندین قهرمانی ببریم."

نیمار: دقیقا می دانم چه میکنم8

مهمانی های بی‌شمار نیمار

"این خیلی موضوع عجیبی است، چرا که آخر چه کسی مهمانی دوست ندارد؟ همه دوست دارند که خوش بگذرانند، با رفقا و خانواده شان بیرون بروند و وقت بگذرانند. من خودم می دانم که چه زمانی می توانم به مهمانی بروم یا مهمانی بگیرم و کی این کار را نکنم. درست برعکس چیزی که مردم فکر می کنند، من آدم نابالغی نیستم.

اگر 100 درصد فقط روی فوتبال بازی کردن تمرکز کنم، آن هم آنطور که من تمرکز و فکر می کنم و آنطور که من هستم، منفجر می شوم و به همین دلیل است که من هیچوقت دست از مهمانی گرفتن بر نمی دارم."

نیمار: دقیقا می دانم چه میکنم16

ناراحتی از باخت در فینال چمپیونزلیگ

"خیلی بد بود. درست نبود که ببازیم. باختن در فینال یک رقابت قهرمانی، آن هم رقابتی مثل چمپیونزلیگ، واقعا زشت است. اصلا باختن را دوست نداشتم. خیلی اذیت شدم و خیلی گریه کردم... چون واقعا دلم می خواست قهرمانی در چمپیونزلیگ را برای فرانسه ببرم. اما متاسفانه این بار ما موفق نشدیم. این فصل بار دیگر شانس داریم و همه تلاشمان را می کنیم تا برای بردن عنوان قهرمانی دوباره به فینال برسیم. اگر موفق شویم، یک قهرمانی تاریخی خواهد شد.

فینال قبلی بازی خیلی سختی بود که باختیم. خیلی ناراحت شدیم اما این چیزها اتفاق می افتند. فوتبال همین است و این هم بخشی از این بازی است."

نیمار: دقیقا می دانم چه میکنم16

سرخوشی همیشگی نیمار

"بله من آدم خیلی شادی هستم. اما چیزی در من خیلی تغییر کرده است. نمی توانم دقیق بگویم چه چیزی تغییر کرده، اما قلبا می دانم. نمی دانم به خاطر نقشم در PSG است یا به خاطر چیزهای دیگر، اما احساس خوبی دارم. احساس می کنم بیشتر تطبیق پیدا کرده ام و با همه چیز راحت تر شده ام. اینجا خیلی خوشحالم.

می خواهم که در PSG بمانم. امیدوارم امباپه هم بماند. این آرزوی هر هوادار پاریسی است و ما می خواهیم پاری سن ژرمن را دوباره به اوج بازگردانیم.

دوست دارم همچنان به انجام کاری که عاشقش هستم ادامه دهم. کاری که در پاریس هم انجام می دهم، یعنی فوتبال بازی کردن و شاد و خوشحال بودن!"

منبع ورزش 3