کنایه تند روی کین به عملکرد شاگردان کلوپ

13:04 - 1399/11/20
روی کین انتقاد شدیدی از نتایج ضعیف هفته های اخیر لیورپول کرد و معتقد است که دیگر فصل برای لیورپول تقریبا تمام شده است.
کنایه تند روی کین به عملکرد شاگردان کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، روی کین که از شکست سنگین لیورپولِ مدافع عنوان قهرمانی برابر منچسترسیتی، صدرنشین فعلی لیگ برتر، بسیار عصبانی بود، این تیم را "قهرمان بد" خطاب کرد و هشدار داد که این تیم ممکن است 30 سال دیگر برای قهرمانی بعدی در لیگ برتر منتظر بماند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از این شکست گفت که تیم او روی رسیدن به چهار رده برتر در لیگ و چمپوینزلیگ تمرکز کرده است.

کاپیتان سابق منچستریونایتد اما معتقد است که کلوپ دیگر دارد زیادی بهانه می گیرد و مصدومیت هایی که سرخ های آنفیلد با آن مواجه بوده اند، دلیل قانع کننده ای برای افت شدید آنها نیست.

کنایه تند روی کین به عملکرد شاگردان کلوپ9

روی کین گفت: "آنها زیادی بهانه می گیرند. به نظر من آنها قهرمانان بدی بوده اند. شما می تواندی در یک بازی فوتبال بازنده شوید، اما... من سر این کار این تیم در نمی آورم. به آنها که نگاه می کنی می بینی که حتی در باخت برابر برایتون هم، برایتون خیلی راحت بود. می شود باخت، همیشه راهی برای شکست خوردن هست، اما من سر از کار لیورپول در نمی آورم.

فکر می کنم که شاید آنها به همان موج شور و هیجانی که در یکی دو فصل پیش احاطه‌شان کرده بود، همچنان باور دارند. قبلا هم گفته بودیم که ممکن است به شکلی افت را تجربه کنند، اما آنها برای تیم بزرگ لیورپول بازی می کنند. انگار قهرمان شدن در فصل قبل آنها را از خود بیخود کرده و باورشان شده که همینطوری تیم های بزرگ را قرار است ببرند.

در ذهن من قضیه به این شکل است که اگر قهرمان لیگ شدید، فصل بعدی شما باید اینطور باشد که "دوباره باید قهرمان شویم". من هیچوقت این احساس را از این تیم نگرفتم، نه در مصاحبه هایشان و نه حتی از سرمربی شان در فصل قبل که قهرمان شده بودند، هیچکدام نگفتند که خب قدم بعدی برای لیورپول چیست؟ نه. تقریبا اوضاع اینطور بود که بگذارید از هیمن قهرمانی لذت ببریم.

معلوم است که لیورپول خیلی برای قهرمانی دوباره انتظار کشید، 30 سال، اما من هرگز نشنیدم که یکی از بازیکنان آنها بگوید "من می خواهم دوباره قهرمانی را تکرار کنم". کلید قضیه این است.

حالا دارند صحبت از رسیدن به چهار رده بالای جدول می کنند... از قهرمانی در لیگ در سال قبل به اینجا رسیدند! رسیدن به چهار رده بالایی حالا هدف ما شده؟

کنایه تند روی کین به عملکرد شاگردان کلوپ4

آنها باشگاه بزرگی هستند. باید با افت و مصدومیت بازیکنان کنار بیایند. این بخشی از فوتبال است. اگر بازیکنان می توانستند همیشه آماده باشند که خیلی عالی بود.

می توانید به منچسترسیتی نگاه کنید و متوجه می شوید که آنها هم دو تا از بهترین بازیکنان خود را در ترکیب نداشتند. آنها به مصاف لیورپول آمدند که تیم بسیار قدرتمندی است، می دانم که دو تا از بهترین هافبک هایشان را نداشتند، اما هنوز بهترین مهاجمانشان را داشتند، هنوز بهترین دروازه بانشان توی دروازه بود، هنوز بازیکنان زیادی را در دسترس داشتند. و بعد از بازی فکر می کنم کلوپ گفت که دروازه بان دچار تردید شد!

می توانید بگویید این فصل عجیبی است، فصل ویروس کرونا است. با این موضوع کنار بیا. مثل یک قهرمان بازی کن. باور کن اگر شما باشگاه فوتبال لیورپول باشید، 30 سال دیگر هم بردن جام بعدی طول خواهد کشید!"

منبع ورزش 3