فرصت مناسب انتقام گیری شجاعی از پرسپولیس

12:34 - 1399/11/20
شجاعی که به تازگی مدرک مربیگری خود را دریافت کرده است و در حال حاظر سرمربی تراکتور هم محسوب می شود برای انتقام از پرسپولیس تقریبا یک ماهی فرصت دارد.
فرصت مناسب انتقام گیری شجاعی از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دو باخت متوالی برای تیم سرخپوش تبریزی سبب شد تا این تیم به میانه های جدول سقوط کند اما باشگاه تبریزی همچنان از مسئول فنی این تیم مسعود شجاعی حمایت می‌کند و بعید است این حمایت در هفته های آینده نیز از بین برود.

شکست تی تی ها مقابل آلومینیوم اگرچه برای هواداران این تیم ناراحت کننده بود اما طبیعتا باخت به پرسپولیس شرایط سخت تری را رقم زده چرا که تراکتوری ها پرسپولیس را اصلی ترین رقیب خود می‌دانند. حتی چند سال پیش باخت تیم تونی اولیویرا به تیم برانکو ایوانکوویچ سبب شد تا این مربی در لبه پرتگاه قرار گیرد و خیلی زود هم اخراج شد.

فرصت مناسب انتقام گیری شجاعی از پرسپولیس7

اما شجاعی فرصت این را دارد تا در روز 27 اسفند و بازی سوپرجام از پرسپولیس انتقام بگیرد و با کسب جام قهرمانی، شرایط مطلوبی را برای خود رقم بزند. او در تمرینات انگیزه بالایی را از خود نشان داده و امیدوار است که تیم را به شکلی سامان دهد که در شش بازی پایان سال و همچنین سوپرجام عملکرد بهتری داشته باشند. البته شاید فارغ از نتیجه او وظیفه داشته باشد تا عملکرد تیم را هم بهتر کند چرا که آن ها در بازی با پرسپولیس 12 موقعیت مسلم گلزنی به حریف دادند.

این در حالی است که البته ممکن است در هفته های آینده تراکتور یک مربی ایرانی را به جای شجاعی منصوب کند و او از موقعیت کاپیتان - سرمربی خارج شود.

منبع ورزش 3