داوید دخیا دیگر سنگربان مطمئنی برای منچستر نیست

12:30 - 1399/11/20
داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستر یونایتد عملکرد بدی مقابل اورتون از خود به نمایش گذاشت و موج انتقادات علیه او ایجاد شده است.
داوید دخیا دیگر سنگربان مطمئنی برای منچستر نیست

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر پس از نمایش بحث برانگیز دروازه بان یونایتد در تساوی برابر اورتون، به داوید دخیا هشدار داده است که جای هیچکس در منچستریونایتد تضمین شده نیست و او باید برای ایستادن درون دروازه این تیم، خود را ثابت کند.

یونایتد پس از اینکه توانست در بازی برابر اورتون دو گل از حریف جلو بیافتد، ظرف هفت دقیقه دو گل دریافت کرد و گل سوم این تیم را نیز اورتون با گلزنی در دقیقه 95 بازی جبران کرد تا شاگردان آنچلوتی پس از تساوی 3-3 با شیاطین سرخ، با یک امتیاز شیرین اولدترافورد را ترک کنند.

داوید دخیا دیگر سنگربان مطمئنی برای منچستر نیست14

دفع ناقص دخیا توپ را درست جلوی پای عبدالله دوکوره، بازیکن اورتون، قرار داد و گل اول را تقدیم به این تیم کرد. روی گل سوم نیز دروازه بان منچستریونایتد واکنشی کند و ضعیف برابر دومینیک کالورت لوئین، ستاره اورتون، داشت که گلزنی را برای این مهاجم خطرناک بسیار آسان کرد.

پس از چند نمایش پر اشتباه و سرنوشت ساز از داوید دخیا در بازی های اخیر منچستریونایتد، دین هندرسون، دروازه بان ذخیره این تیم، احتمالا در دیدار روز سه شنبه یونایتد برابر وستهام در چارچوب FA Cup درون دروازه یونایتد بایستد. در صورتی که هندرسون بتواند نمایش خوبی داشته باشد، اوضاع برای دخیا از پیش هم سخت تر شده و ممکن است دروازه بان اسپانیایی جایگاه خود را از دست بدهد.

داوید دخیا دیگر سنگربان مطمئنی برای منچستر نیست17

سولسشر در پاسخ به سوالاتی که برای چندمین بار در مورد دخیا از او پرسیده می شد، گفت: "هر بازیکنی باید جایگاه خود را به دست بیاورد. ما تیمی هستیم که در بین خودمان نیز رقابت می کنیم و این در مورد همه بازیکنان صدق می کند."

سرمربی یونایتد تایید کرد که بسیار ناامید کننده بوده که اورتون تنها سه شوت در چارچوب دروازه داشت و هر سه ضربه نیز تبدیل به گل شدند.

منبع ورزش 3