اظهار نظر عجیب پپ: ادرسون بهترین پنالتی زن سیتی است

12:14 - 1399/11/20
پپ گواردیولا معتقد است که سنگربان برزیلی سیتی قدرت بالایی در زدن پنالتی دارد و جزو یکی از بهترین پنالتی زن سیتی است.
اظهار نظر عجیب پپ

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته منچسترسیتی برابر لیورپول در آنفیلد، ایلکای گوندوگان، هافبک سیتی، یک ضربه پنالتی را در نیمه اول بازی از دست داد و این امر موجب شد تا گواردیولا بگوید که در آینده ممکن است تصمیم بگیرد دروازه بان این تیم پشت ضربات پنالتی سیتیزن ها بایستد.

به رغم اینکه گوندوگان ضربه پنالتی خود را به آسمان زد، اما سیتی موفق شد 4-1 در آنفیلد لیورپول را در هم بشکند. گوندوگان زننده دو گل سیتیزن ها در این بازی بود تا از دست دادن پنالتی را جبران کرده باشد.

اظهار نظر عجیب پپ: ادرسون بهترین پنالتی زن سیتی است11

با این وجود از دست رفتن ضربه پنالتی همچنان ذهن پپ گواردیولا را به خود مشغول کرده است. سرمربی اسپانیایی سیتی این فصل از چهار پنالتی زن مختلف در تیم خود استفاده کرده است.

سیتی این فصا از چهار ضربه پنالتی خود، سه ضربه را خراب کرده است و به جز گوندوگان، کوین دی بروین و رحیم استرلینگ نیز پیشتر ضربات پنالتی خود را از دست داده بودند.

گواردیولا در گذشته تایید کرده بود که ادرسون بهترین پنالتی زن منچسترسیتی است و دروازه بان سیتی نیز معتقد است که با ثبات ترین بازیکن این تیم در به ثمر رساندن ضربات پنالتی است.

ادرسون البته گفته بود که گواردیولا اجازه نمی دهد که او پشت ضربات پنالتی بایستد، اما شب گذشته سرمربی سیتی گفت که احتمالا از این به بعد برای زدن ضربات پنالتی از ادرسون استفاده کند.

اظهار نظر عجیب پپ: ادرسون بهترین پنالتی زن سیتی است17

گواردیولا گفت: "خیلی احساسات زیادی را تجربه کردیم، خیلی چیزها در بازی اتفاق افتاد. گوندوگان یک پنالتی را از دست داد، انگار از دست دادن پنالتی تبدیل به روال کلی ما برابر لیورپول شده!

این مشکلی است که ما داریم. در لحظات مهم نمی توانیم ضربات پنالتی را از دست بدهیم و مهم نیست که چه کسی پشت توپ ایستاده است!

دوباره راجع به ادرسون فکر می کنم، شاید او دفعه بعد پشت ضربه پنالتی ما بایستد."

با برد شب گذشته برابر لیورپول، با یک بازی کمتر منچسترسیتی فاصله ای 10 امتیازی بین خود و لیورپول که در رده چهارم جدول قرار دارد ایجاد کرد. سیتیزن ها با یک بازی کمتر از منچستریونایتد، 5 امتیاز هم با شیاطین سرخ که تیم دوم جدول هستند، فاصله دارند.

منبع ورزش 3