نقش پر رنگ ستاره آلمانی در برد سیتیزن ها

12:08 - 1399/11/20
گوندوگان ستاره منچستر سیتی توانست در بازی دیشب برابر لیورپول دو گل بزند که به نوعی سیتیزن ها برد خود را مدیون هافبک آلمانی خود هستند.
نقش پر رنگ ستاره آلمانی در برد سیتیزن ها

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان برای شوخی کردن راجع به از دست دادن ضربه پنالتی‌اش در دیدار برابر لیورپول، فرصت را از دست نداد. گوندوگان گفت که جو مسابقه سوپربول –فوتبال آمریکایی- که همان شب قرار بود برگزار شود او را گرفته بود و برای همین ضربه اش را به آسمان زد!

دروازه ها در فوتبال آمریکایی دو تیرک بسیار بلند هستند و 11 متر از سطح زمین ارتفاع دارند. هافبک آلمانی سیتی می توانست راجع به خراب کردن ضربه پنالتی برابر لیورپول شوخی کند چرا که علیرغم ناکامی گوندوگان در گل کردن پنالتی، سیتی 4-1 لیورپول را در آنفیلد در هم شکست.

پس از اشتباه در زدن پنالتی، گوندوگان توانست در جریان بازی دو گل برای منچسترسیتی به ثمر برساند که به خاموش کردن انتقادات علیه او کمک بسیاری کرد. هر چند ممکن است به هر حال جایگاه خود را به عنوان پنالتی زن سیتی به ادرسون، دروازه بان این تیم، واگذار کند!

گوندوگان پس از مسابقه در اکانت توییتر خود به شوخی خود را با بازیکنان فوتبال آمریکایی مقایسه کرد و نوشت: "وقتی به تو می گویند مسابقه سوپربول است و یک Field Goal –در فوتبال آمریکایی- سه امتیاز دارد..."

نقش پر رنگ ستاره آلمانی در برد سیتیزن ها2

گوندوگان اما در مصاحبه پس از بازی خود با جدیت راجع به اشتباهی که در زدن ضربه پنالتی داشت صحبت کرد.

ایلکای گوندوگان گفت: "باید بگویم که از دست دادن ضربه پنالتی همیشه چیز بدی است، مخصوصا آنقدر زود در بازی. همیشه این خطر وجود دارد که پس از خراب کردن پنالتی اعتماد به نفس خود را از دست بدهید، اما بعد از اینکه پنالتی را از دست دادم فقط تلاش کردم که تا جایی که ممکن است کارهای ساده را انجام بدهم. حواسم با پنالتی پرت نشود و همچنان به تیم خود کمک کنم تا بازی را ببریم. که خیلی خوب جواب داد.

شاید خوش شانس بودم که در موقعیت خوبی حضور داشتم اما من همیشه سعی می کنم به محض اینکه بوی گل می آید، جاگیری خوبی مقابل دروازه داشته باشم. بابت گل ها خوشحالم، خیالم راحت شد... اما خیلی بیشتر بابت نتیجه بازی و نمایشی که در این بازی داشتیم خوشحالم."

منبع ورزش 3