ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس

12:08 - 1399/11/20
مریم معصومی ، بازیگر جوان و محبوب سینما ، توسط فردی ناشناس در خیابان مورد حمله قرار گرفته.
ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان

مریم معصومی بازیگر خوشچهره سینما و تلویزیون با انتشار عکس های خبر از ضرب و شتم خود توسط فردی ناشناس خبر داد و خواستار منع خوشنت علیه زنان شد.

مریم معصومی ، بازیگر جوان کشورمان ، توسط فردی ناشناس در خیابان مورد حمله قرار گرفته. هنوز مشخص نیست این حمله توسط چه کسی و با چه نیتی انجام شده است اما مریم معصومی امیدوار است این فرد دستگیر شود. برای این هنرمند عزیزمان آرزوی سلامتی و شادی داریم.

مریم معصومی

مریم معصومی با انتشار این دو عکس در صفحه اش نوشت:

فردِ ناشناسی که امروز به من حمله کردی، مطمئن باش دوربین های خیابان تورا شناسایی خواهند کرد. راستی.. این را خوب بدان

من از جنسِ زنم، زنی که بارِ ده تا مرد را میتواند به جان بکشد و از تو که اسم مرد را یدک میکشی خیلی مرد تر باشد.

_____________________________

صورت را نیمه گذاشتم چون دلم نخواست کسی ببیند…. خیلی مراقب خودتون باشید ، بیمارانی هستند که میان انسانها در اجتماع قدم میزنند. #نه_به_خشونت #نه_به_خشونت_علیه_زنان

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس15

صورت کبود مریم معصومی

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس15

ضرب و شتم مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است با برادر بزرگ‌ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد

انصراف از فوق لیسانس

سال ۱۳۸۸ فارغ التحصیل شد و بعد از ۸ ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول می شود بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس19

عکس مریم معصومی

اولین تجربه کلاس بازیگری

سال ۸۸ برای اولین بار بدون هیچ کلاس و دوره ای در تله فیلم کادوی در به در بکارگردانی یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد !

عد از اولین تجربه بازیگری در سال ۸۸ در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و فارغ التحصیل دوره های عکاسی حرفه ای، کارگردانی و فیلمنامه نویسی شد

شهرت

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال ۸۹ نقش کمرنگی رو بازی کرد، سپس بازی او در سریال مناسبتی ماه رمضان ۱۳۹۰ بنام سه دونگ سه دونگ از او چهره ساخت

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس12

زندگینامه مریم معصومی

اهل کار خونه نیستم

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیستم

در خانه دست به سیاه و سفید نمی زنم ! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این‌که مجبور شوم ! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه !

ورزش

به شدت ورزش می کنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود : بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب !

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس17

عکس مریم معصومی

شوهر ایده آل

در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است

متاهل است

با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه ۲ ساله از سال ۱۳۹۴ با عشقش خبر داد

پاسخ های کوتاه

● ازدواج : مقدس‌ ترین مرحله زندگی

● شهر : تهران

● شاهد احمدلو : بادرایت‌ ترین کارگردان جوان

● سیروس گرجستانی : بهترین بابا

● زندگی : اجباری ترین مرحله زندگی انسان

● رنگ : آبی

● مرجانه گلچین : نازنین‌ ترین زن

● هنر : زیبا‌ترین حس یک انسان

● غذا : ماکارونی

● تفریح : مهم‌ترین سرگرمی یک آدم

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس4

بیوگرافی مریم معصومی

عاشق عروسی

از بچه گی عاشق عروس بودم عروس فرشته دختر بچه هاس هنوز هم عاشق عروس و لباس عروس و مراسم عروسی هستم. لباس عروس مقدس است

سفیر

از افتخارات مریم معصومی می توان به سفیر سندروم دان نیز اشاره کرد

تلویزیون تئاتر – سینما

کار در تلویزیون، سینما و تئاتر را دوست دارم، ولی اول تلویزیون و بعد به سینما و تئاتر علاقه‌ مندم به نظرم تلویزیون شروع خوبی است

علایق

خیلی فیلم می بینم و اهل سینما و تئاتر رفتن هستم

موقع فیلمبرداری هم اگر وقت کوچکی پیدا می کردم سریع می رفتم سینما، یکی از تفریحات مهم من فیلم دیدن به همراه یک کاسه بزرگ از تخمه آفتابگردان است

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس12

تصاویر مریم معصومی

مریم معصومی در دورهمی

مدیری ابتدا با تعریفی از واژه تقلب، به روش‌های جدید تقلب و کلاهبرداری اشاره کرد و قیمت (سروش جمشیدی) با حضور در صحنه دورهمی به اجرای نمایش پرداخت.

معصومی ابتدا با بیان اینکه لیسانس علوم سیاسی دارم و فوق لیسانس حقوق بین‌الملل گفت: از کودکی دوست داشتم رئیس‌جمهور شوم، با توجه به اینکه می‌دانستم در ایران رئیس‌جمهور خانم نداریم.

وی ادامه داد: اگر رئیس‌جمهور شوم چون خانم‌ها خیلی برای من مهم هستند به آن‌ها و به تمام اقشار مختلف ایران خدمت می‌کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» در خصوص حضورش در بازیگری بیان کرد: خانواده‌ام با رشته‌های هنر مخالف بودند و قول دادم که دکتری‌ام را بگیرم و دکتر خطابم کنند.

معصومی با بیان به اینکه متولد شهر تهران هستم و ۳۰ سال سن دارم، به حضور در کلاس‌های استاد سمندریان اشاره کرد و گفت: هشت سال است که کار می‌کنم و از یک سکانس و یک پلان شروع کردم و از ابتدا عزم خود را جزم کردم که راکد نباشم و از سال ۹۰ با سریال «سه دونگ سه دونگ» دیده شدم.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس16

مریم معصومی در دورهمی

وی با اشاره به اینکه بازیگری با موسیقی تفاوت دارد، از نواختن پیانو در حوزه موسیقی کلاسیک گفت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «سه دونگ سه دونگ» اظهار داشت: خیلی دوست دارم نقش‌های منفی را بازی کنم و یک بار خیلی کوتاه تجربه بازی آن را داشتم و این یکی از خصوصیات اسفند ماهی است.

معصومی در پاسخ به سؤال کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» از راز عاشقی خود پرده برداشت​ و با یادی از مرحوم علی معلم، (با بغض) به برگزاری جشن حافظ و بزرگواری علی معلم منتقد سینما و تلویزیون اشاره کرد.

وی با اشاره به دغدغه خود در فعالیت‌های اجتماعی از حضور خودش به عنوان سفیر کودکان سندرم دان و سادگی و صمیمی بودن این کودکان بیان کرد.

بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی عنوان کرد: اگر به عقب برگردم شاید آن همه کتاب را نمی‌خواندم و موسیقی را ادامه می‌دادم.

صحبت های مریم معصومی در دورهمی

وی با اشاره به کم‌کاری هشت ساله خود و وقفه‌ای که این سال‌ها در بازیگری داشت، گفت: با توجه به اینکه کار اولم طنز بود، بعد از آن همه نقش‌های تکراری به من پیشنهاد می‌شد و به خاطر سفرها و ادامه‌ تحصیلم این وقفه ایجاد شد.

معصومی با بیان اینکه قضاوت آدم‌ها و بازیگرها خیلی سخت است، به سختی‌های شغل بازیگری اشاره کرد و مدیری هم در مقابلش در خصوص مشقت‌های بقیه اقشار جامعه و صنوف دیگر صحبت کرد.

وی در پایان به موزه دورهمی تندیس کودکان سندرم دان را اهدا کرد.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس3

عکس مریم معصومی

مصاحبه مریم معصومی

کمی از دوران کودکی خود بگویید، آن موقع هم مثل الان ساکت بودید؟

– در دوران کودکی ام، می توانم بگویم شیطان بودم ولی نه آن طور که از دیوار راست بالا بروم. می شود گفت شیطان محفوظ به حیایی بودم چون نسبت به افراد خانواده کوچک ترین عضو بودم و طبیعتا کسی را برای بازی کردن نداشتم بنابراین دوران کودکی بی آزاری و تنهایی داشتم و همه کارهایم از جمله شیطنت هایم نیز تنهایی بوده است.

مثلا سر ظهر وقتی همه خواب بودند می رفتم دنبال کشف کردن چیزهای جدید و به قول خودمان فضولی های خطرناک که مثلا به عنوان نمونه یک بار رفتم سراغ جعبه برق خانه پدربزرگ و خاله ام به طوری که برق خانه و فیوز را قطع می کردم.

از بازی های انفرادی تان بگویید.

– علاقه خاصی به خوانندگی داشتم و یا خیلی لباس های جورواجور و پارچه های مختلف را به سر و تنم می بستم. خیلی وقت ها با ملحفه و چادر برای خودم لباس طراحی می کردم و ساعت ها جلوی آینه می نشستم و برنامه اجرا می کردم.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس16

سلفی مریم معصومی

با وارد شدن به مدرسه هم این تنهایی ادامه داشت؟

– تقریبا بله. با این که دور و برم برعکس خانه خیلی شلوغ بود ولی به کسی اعتماد نمی کردم. زیاد با کسی رابطه برقرار نمی کردم. مثلا برووبیا نداشتم در حدی که یادم نمیاد حتی یک بار هم جشن تولد دوستانم رفته باشم.

تک فرزند هستید؟

– نه، دو خواهر و دو برادر دارم و ته تاغاری هستم.

گفتگو با مریم معصومی

شیطنت های آسیب زننده به خودت هم داشتی که هنوز اثراتش باشد؟

– تا دل تان بخواهد دو بار صدمه دیدم. یک بار وقتی داشتم برای خودم خوانندگی می کردم، رفته بودم روی یک چهار پایه ایستاده بودم و شیشه عطر به عنوان میکروفن دستم گرفته بودم که یکهو چهارپایه شکست و افتادم و دستم شکست به نحوی که چند روزی مهمان بیمارستان بودم.

یک بار دیگه هم با دوچرخه پسر همسایه آسیب دیدم که نزدیک ۷ تا بخیه خورد به پام، که هنوزم که هنوز می بینم با خودم می گویم چرا اینطور شد. البته این را هم بگویم این اتفاق تقصیر غد بودن خود من بود چون بقیه بچه ها می گفتند بیا بازی کنیم و من طبق روال گذشته ام تنهایی را ترجیح می دادم و آنها لج کردند و با دوچرخه پیچیدند جلوی من و این اتفاق برایم افتاد.

یک بار هم سرم شکست در حین تاب بازی. ماجرای تاب بازی هم این بود که سر سوار شدنش با بچه های عموم بحث مان شد و تاپ از دست بچه ها رها شد و مستقیم خورد تو سر من و خلاصه دوباره کارم به بخیه زدن و بیمارستان کشید.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس8

عکس مریم معصومی

در آن دوران اسباب بازی های خود را به بچه های دیگر می دادی؟

– خیلی دوست داشتم اسباب بازی هایم را با همبازی هایم تقسیم کنم ولی بچه ای دور و برم نبود که بخواهم اسباب بازی ام را به او بدهم. این به این معنی نیست که اصلا تو خانواده ما بچه نبوده، اتفاقا بوده ولی چون رابطه مان کم بود مثلا سالی یک بار رفت و آمد می کردیم این اتفاق پیش نمی آمد.

از طرفی هم نزدیکانم مثل دخترخاله و پسرخاله هایم نیز سن شان به من نمی خورد که بتوانند از وسایل من استفاده کنند. برای همین واقعیتش این موضوع اصلا برایم پیش نیامده و تجربه اش را نداشته ام.

جدیدترین مصاحبه مریم معصومی

چطور وارد تئاتر شده اید؟

– همیشه دوست داشتم تجربه اش کنم ولی هیچ وقت موردی که بتواند راضی ام کند که وارد این حوزه سخت شوم به من پیشنهاد نشده بود تا این که متن چلچلا به من پیشنهاد شد و واقعا متن سنگین و سختی بود، به طوری که هنگام خواندن منقلب شدم و به حدی برای من تازه کار در تئاتر سخت به نظر می رسید که تماس گرفتم و اول منصرف شدم و گفتم چون کار اول من است نمی دانم چه اتفاقی قرار است روی صحنه برایم بیفتد.

این کار دیالوگ های طولانی در حد ۱۵ خط داشت که من را شوکه کرد ولی دلگرمی های کارگردان باعث شد من این کار را ادامه دهم و خدا را شکر کاری شد که همه راضی بودند. این را هم بگویم که سختی چلچلا موقعی بیشتر حس شد که در کنار مونولوگ های طولانی فیزیکال بودن کار هم به آن اضافه شد.

خوشبختانه کسانی که کار تئاتر مرا دیدند همه می گفتند یک مریم معصومی دیگری را در این کار مشاهده کردیم و این برای حس موفقیت داشتن در یک کار برایم کافی بود.

کار کردن تئاتر و سختی هایش به دستمزدش می ارزد؟

– راستش نه چون واقعا مبلغ پیشنهادی بسیار بسیار پایین تر از سینما است و در خوشبینانه ترین حالت شما دستمزد یک کار تلویزیونی را دریافت می کنید. کار کردن در تئاتر فقط عشق می خواهد. من آنقدر عاشق تئاتر و این کار شده بودم که هر روز می گفتم من حالم با شما خیلی خوب است.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس19

عکس مدلینگ مریم معصومی

روز اول مدرسه را یادتان هست؟ چه حسی داشتید؟

– روز زیاد خوشایندی نبود از این جهت که مادرم می خواست من مستقل بار بیایم، به همین خاطر یادم هست که روز اول مدرسه که هوا خیلی سرد بود، مرا مدرسه رساند و گفت این راه را که الان آمدیم وقتی مدرسه تمام شد باید خودت برگردی چون من قرار نیست به دنبالت بیایم.

در ادامه کلی نصیحت کرد که این راه مدرسه است و اینو بخور و اینو نخور و با کسی دوست نمی شی و از این جور صحبت ها که من هم مدام تو دلم با خودم می گفتم وای مدرسه چقدر بده.

اینجوری شد که از همون روز اول فهمیدم مدرسه جایی است که علاوه بر حس بدش، آدم را مجبور می کند انسان روی پای خودش بایستد و این کار مادرم اگر در کودکی برایم تلخ بود ولی حالا که بزرگ شده ام فهمیده ام بزرگ ترین کار را در حقم کرده و باعث شده که الان مستقل باشم و از استقلالم لذت ببرم.

از آن روز به بعد مادرتان اصلا دیگر شما را به مدرسه نبرد و نیاورد؟

– نه اصلا. همیشه خودم می رفتم، خودم هم بر می گشتم ولی الان متوجه شدم که اگر مادرم آن روز این کار را نمی کرد شاید من هم امروز یک تیتیش مامانی بودم که از عهده کارهای خودم بر نمی آمدم.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس11

عکس های مریم معصومی

بچه درس خوان بودید؟

– خیلی بچه درس خوان بودم چون از مادرم می ترسیدم و اگر ۱۹ می گرفتم، یک کتک حسابی خورده بودم. یادمه یک بار دیکته ام را ۱۹ گرفتم و وقتی رفتم خانه، مادرم چنان دادگاهی برایم درست کرد که هیچ وقت یادم نمی رود و این که از آن روز تصمیم گرفتم به غیر از ۲۰ نمره ای دیگر نگیرم. یادم هست که برای کنکور روزهایی می شد که درس خواندنم به ۱۶ ساعت هم می کشید.

چقدر کتک خوردید؟

– ببین مادرم بیشتر می ترساند تا بزند. ترساندنش هم مثل گوش کشیدن بود و داد و بیداد.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس18

تصاویر مریم معصومی

پایین ترین نمره ای که گرفتید؟

– قبل از این که سراغ نمره پایین گرفتن برویم این را هم اضافه کنم که تا آخر دوران تحصیلم نمرات بالایی گرفتم و هر چی بالاتر می رفتم سطح سختگیری خانواده پایین تر می آمد.

پایین ترین نمره ای که گرفتم ۱۴ بود آن هم تو ریاضی و هیچ وقت هم زیر این نمره نگرفتم. یکی از دلایلی که علوم سیاسی خواندم با آن حجم از حفظیات، ضعفم تو حساب و کتاب ریاضی است و واقعا هم تو ریاضی بد هستم ولی حفظیاتم عالی است به طوری که عربی دوران دبیرستان را زیر ۱۹ نمی گرفتم و همه از روی من تقلب می کردند.

دوران تحصیل مریم معصومی

به سیاست علاقه دارید؟

– الان نه.

چی باعث شد که رشته علوم سیاسی را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنید؟

– جلوی من یک مسیری باز شد و آن هم این بود که دوست داشتم وکیل بشوم و حقوق بخوانم و این که حقوق هم در کنکور سراسری قبول شدم ولی چون در شهرستان اراک قبول شده بودم خانواده ام اجازه نداد که بروم. برای همین رشته آزاد که علوم سیاسی زده بودم را رفتم.

هر چه پیش می رفتم احساس می کردم که علوم سیاسی را دوست دارم آن هم به خاطر هیجانی که داشت. برای همین ادامه اش دادم و در گذر زمان به منصب سیاسی گرفتن هم علاقه مند شدم ولی به مرور زمان تقریبا پایان دوران کارشناسی بود که هیجانم فروکش کرد و تصمیم گرفتم رشته ام را عوض کنم و وارد بازیگری شدم. به صورتی از هیجانم فروکش کرده که اصلا حتی اخبار را هم دنبال نمی کنم.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس5

مریم معصومی در جشنواره فجر

گفته های متعددی در خصوص تاریخ تولدت هست، شفاف سازی کن بالاخره متولد اسفند هستی یا فروردین؟

– ببین واقعیتش این است که متولد ۲۴ اسفند هستم و از آنجایی که خانواده صادقی دارم به همان تاریخ برایم شناسنامه گرفتند، در صورتی که امکانش بود فروردینی هم باشم.

اولین بار چند سالگی بود که عشق را تجربه کردید و تصمیم به ازدواج گرفتید؟

– اولین بار فکر کنم ۱۵ یا ۱۶ سالم بود که عاشق شدم ولی سرانجام نداشت. آن هم به سبب مدیریت خانواده ام بود که مین گفتند این سن، سن مناسبی برای ازدواج نیست و من هم شانس آوردم که پافشاری چندانی برای ازدواج نکردم.

حتما می دانید که آن سن و سال تب عاشق شدن و ازدواج کردن خیلی داغ است و من هم از این قضیه مستثنی نبوده ام ولی مادرم از آنجایی که همیشه سایه مدیریت اش روی من بوده به من فهماند که الان موقعیت ازدواج تو نیست و الان هم که به آن دوران فکر می کنم واقعا درست می گفت چون کسی که قصد ادامه تحصیل دارد نباید قبل از تحصیل، ازدواج کند چون در قبل از دانشگاه شما تفکر و دنیای دیگری دارید و بعد از اتمام دانشگاه دنیای خیلی خیلی متفاوت تری پیدا می کنید.

ضرب و شتم شدید مریم معصومی در خیابان + عکس3

مریم معصومی و اندیشه فولادوند

البته موردهای نادر هم داریم ولی من غالب آدم ها را می گویم. به نظر من بهترین سن ازدواج اگر یک نفر بتواند تا آن موقع صبر کند، بین ۲۵ تا ۲۸ سالگی است. به نظرم بعد از ۳۰ سالگی ایده آل های زندگی و مسیر آن برای انتخاب کردن مکمل زندگی بسیار سخت تر می شود.

الان تنها زندگی می کنید؟

– نه، با خانواده ام زندگی می کنم. همیشه از زندگی در کنار پدر و مادرم لذت برده ام چون خیلی اهل معاشرت نیستم. ولی این به معنی منزوی بودن و معاشرتی نبودن من نیست و اهل برقراری ارتباط با آدم ها هستم. دوستان بسیار زیادی دارم ولی می شود گفت مریم معصومی رفیق بازی نیستم و در حال حاضر اگر سر کارم نباشم تمام وقتم را در منزل با کتاب و فیلم و موسیقی می گذرانم و اینطور از تنها بودن خود با برنامه ریزی که انجام می دهم لذت می برم.