روند خوب چلسی با سرمربی جدید

11:58 - 1399/11/20
از زمان ورود توخل تیم چلسی هیچ شکستی نداشته و در سه بازی گذشته خود موفق به پیروزی شده است.
روند خوب چلسی با سرمربی جدید

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل تا اینجا با شروع رویایی که در چلسی داشته، زندگی در لیگ برتر را بسیار دوست داشته استپس از تحویل گرفتن تیم فرانک لمپارد در اواخر ژانویه، توخل هنوز با چلسی شکست نخورده است. شب گذشته شاگردان این سرمربی آلمانی موفق شدند شفیلد را نیز 2-1 شکست دهند.

روند خوب چلسی با سرمربی جدید5

چلسی در بازی شب گذشته پس از اینکه با گل دقیقه 43 میسون مونت از شفیلد پیش افتاد، در دقیقه 55 با گل به خودی آنتونیو رودیگر نتیجه را مساوی دید، هر چند تنها سه دقیقه بعد و از روی نقطه پنالتی جورجینیو بار دیگر برای آبی ها گلزنی کرد تا توخل با چلسی همچنان شکست ناپذیر باقی بماند و یک برد شیرین را در خانه حریف دشت کند.

چلسی اکنون با هدایت توماس توخل توانسته خود را به رده پنجم جدول برساند و در آستانه رسیدن به جمع چهار تیم برتر است. لیورپول در رده چهارم تنها یک امتیاز از چلسی بیشتر دارد و با حال و روز این روزهای این تیم، توخل و چلسی که جان دوباره ای گرفته است، می توانند امیدوار باشند که به زودی این تیم را پشت سر خواهند گذاشت.

روند خوب چلسی با سرمربی جدید13

توخل پس از برد برابر شفیلد یونایتد گفت: "مدل فوتبال در لیگ برتر فیزیکی و سخت تر است و کیفیت زیادی دارد و در طول مسابقات هرگز متوقف نمی شود.

این روحیه مطلق و قطعی را حس می کنی که در هر مسابقه ای باید تمام تلاش خود را بکنی و بهترین عملکرد را از هر بازیکن بگیری. مربیگری در هر بازی بسیار لذتبخش بوده چرا که این چیزی است که ما دوست داریم و چیزی است که من دوست دارم و تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته و ما خوشحالیم.

ما تیمی داریم که آماده است و می خواد که پیروز شود. این یک ذهنیت برد به وجود می آورد. می توانی وقتی پا به زمین تمرین می گذاری این را حس کنی."

چلسی در دوبازی بعدی خود در لیگ برتر به مصاف نیوکاسل و ساوتهمپتون خواهد رفت و همچنین در FA Cup دیداری با بارنزلی خواهد داشت. شاگردان توخل بازی با اتلتیکو مادرید در چارچوب چمپیونزلیگ را نیز پیش رو دارند.

منبع ورزش 3