طعنه گواردیولا به برد برابر لیورپول

10:49 - 1399/11/20
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی رضایت کافی از عملکرد شاگردانش برابر لیورپول داشت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا این روزها در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد و آنها امشب نیز موفق شدند لیورپول را در آنفیلد با نتیجه 4-1 در هم بکوبند؛ موضوعی که باعث شد طلسم عدم پیروزی پپ گواردیولا در آنفیلد شکسته شود و سیتیزن ها نیز خود را در قامت مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر به اثبات برسانند.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی تیمش مقابل لیورپول گفت: " این یک پیروزی بزرگ برای ما بود. در پایان ما سه امتیاز دیگر را به دست آوردیم اما واقعیت این است که باید در نظر بگیریم بعد از هدر رفتن یک پنالتی و دریافت گل تساوی به این مهم دست یافتیم. نحوه واکنش ما در این بازی سرنوشت‌ساز شد.

طعنه گواردیولا به برد برابر لیورپول5

ما به روش درست در اینجا بازی کردیم و فکر می‌کنم که در نیمه دوم به خوبی عملکرد خود را تنظیم کردیم و از طرف دیگر کیفیت بالا کار را برای مان پیش برد. سال‌های زیادی بود که ما نتوانسته بودیم در اینجا به پیروزی برسیم. امیدوارم دفعه بعدی با حضور تماشاگران به پیروزی برسیم. آنفیلد ورزشگاهی ترسناک است."

پپ گواردیولا درباره عملکرد فوق العاده فیل فودن: " فیل فودن پسری است که به خوبی توپ را حفظ می‌کند و بازیکنی کاملا تهاجمی است. ما می‌دانیم که او چه استعداد بزرگی محسوب می‌شود اما امیدواریم بتواند درک کند که هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند."

طعنه گواردیولا به برد برابر لیورپول9

منبع ورزش 3