گوهر خیراندیش رسما شرط ازدواج مجددش را اعلام کرد + فیلم

20:39 - 1399/11/19
گوهر خیر اندیش، بازیگر محبوب و با تجربه ی سینما و تلویزیون از نحوه ازدواجش صحبت کرد.
گوهر خیراندیش رسما شرط ازدواج مجددش را اعلام کرد + فیلم

آخرین وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش در بیمارستان

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بودامروز با انتشار پستی در اینستاگرام از بهبودی حالش خبر داد.

پزشک گوهر خیراندیش اعلام کرده که بدون دستگاه اکسیژن به خوبی تنفس می کند و خوشبختانه رو به بهبودی است.بعد از ریکاوری تا دو سه روز آینده مرخص می شوند.

ازدواج گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش زاده ۱ شهریور ۱۳۳۳، شیراز بازیگر و مدرس پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است. وی دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.جمشید اسماعیل‌خانی همسر وی بود.

ازدواج گوهر خیراندیش , گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون که همسر خود (جمشیداسماعیل خانی) را سالهاست از دست داده، گفت زمانی که دخترانم را شوهر بدهم و به خانه بخت بروند خودم مجددا ازدواج خواهم کرد.

گوهر خیراندیش رسما شرط ازدواج مجددش را اعلام کرد + فیلم8

گوهر خیراندیش و همسرش مرحوم جمشیداسماعیل خانی

او با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷‏ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد.

گوهر خیراندیش رسما شرط ازدواج مجددش را اعلام کرد + فیلم7

او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش های متفاوت ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است.وی یکی از اساتید ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.وی پیشنهاد بازی را درسریال دارا و ندار و فیلم اخراجی‌ها را علیرغم پیشنهاد مالی خوب به جهت نقش‌های ضعیف نپذیرفت. به عقیده وی یکی از رموز ماندگاری یک بازیگر این است که هر نقشی را فقط برای مسائل مالی قبول نکند. /ازدواج گوهر خیراندیش

شرط ازدواج مجدد گوهر خیراندیش

خیراندیش گفت : من منتظر هستم دخترانم ازدواج کنند تا من هم بعد از آنها همسر خودم را پیدا کنم و اعلام رسمی کنم و ازدواج کنم حتی اگر صد سالم باشد. حتی اگر طرف مقابل آدم خوبی باشد زودتر از دخترانم ازدواج می کنم.

گوهر خیراندیش رسما شرط ازدواج مجددش را اعلام کرد + فیلم2

گوهر خیراندیش رسما شرط ازدواج مجددش را اعلام کرد + فیلم12

اشک‌های گوهر خیراندیش در غم درگذشت مرحوم علی انصاریان و مهرداد میناورند

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از بهبودی حالش خبر داد. خیراندیش در قسمتی از این ویدیو نتوانست بغض خود را در خصوص فوت مرحوم انصاریان و میناوند پنهان کند.

مهم نیست که ممنوع‌الکار شوم یا نشوم

گوهر خیراندیش بازیگر سریال «زیرخاکی» است که بر اساس برنامه بناست در شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان خانه مردم شود. در چند روز اخیر صحبت‌هایی از احتمال کنار گذاشته شدن سریال از کنداکتور پخش به میان آمد . البته در نهایت سیمافیلم از پخش سریال و البته برخورد قانونی با گوهر خیراندیش خبر داد.

گوهر خیراندیش رسما شرط ازدواج مجددش را اعلام کرد + فیلم11

در پی این حواشی گوهر خیراندیش در اینستاگرام نوشت: «سلام عزیزانم ...خوشحالم که مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندی به حاشیه ها اهمیت ندادند و سریال «زیر خاکی» پس از ماه‌ها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت کش و هنرمند در این شبها بروی انتن می‌رود. بیاییم همگی همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنیم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند.

گوهر خیراندیش رسما شرط ازدواج مجددش را اعلام کرد + فیلم7

امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم.به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

و چه خوب است که نسبت به کسانی که با ناآگاهی و بدون عاقبت اندیشی با انتشار عکس و فیلم به حریم خصوصی دیگران تجاوز می‌کنند واکنش نشان داده و آنها را محکوم کنیم .»