کابوس رئال بتیس از زوج خطرناک بارسا

17:28 - 1399/11/19
زوج مسی گریزمان می تواند دردسر بزرگی برای رئال بتیس در بازی امشب فراهم کند.
کابوس رئال بتیس از زوج خطرناک بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به خصوص با شروع سال جدید میلادی اوج گرفته و در لالیگا روند بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. بارسا هرچند در فینال سوپرکاپ بازی خود را به بیلبائو باخت ولی با کسب بردهای متوالی در لالیگا توانست فاصله 8 امتیازی اش با رئال را به صفر برساند. رئال شب گذشته بازی خود را برد و سه امتیاز پیش افتاد ولی بارسا امشب در صورت غلبه بر بتیس می تواند به رتبه دوم برگردد.

کابوس رئال بتیس از زوج خطرناک بارسا4

از شروع ژانویه، لیونل مسی با زدن شش گل و یک پاس گل همراه با آنتوان گریزمان که 7 گل زده و 6 پاس گل داده، نقش مهمی در نتایج خوب بارسا داشته اند. این دو روی هم 13 گل زده اند و 7 پاس گل داده اند و در واقع روی 20 گل از 24 گل بارسا در سال جدید میلادی نقش مستقیم داشته اند.

کابوس رئال بتیس از زوج خطرناک بارسا17

برای بازی امشب در زمین رئال بتیس نیز چشم بارسا به این زوج گلزن خواهد بود. لیونل مسی توانسته در 23 بازی برابر بتیس 25 گل بزند. او در 5 بازی اخیرش برابر بتیس توانسته سه بار دبل کند و یک بار هت تریک. دو سال پیش گل زیبای او در بنیتو ویامارین به بتیبس زیباترین گل فصل لالیگا شد و هواداران بتیس نیز ایستاده او را تشویق کردند.

گریزمان هم در مجموع شش گل به بتیس زده است. او آگوست 2019 در برتری 5-2 بارسا بر بتیس دو گل زد و یک پاس گل داد. درخشش این زوج برابر بتیس تکرار می شود؟

منبع ورزش 3