نگرانی رئال در آستانه دربی مادرید

17:18 - 1399/11/19
رئال مادرید سه شنبه این هفته باید به مصاف اتلتیکو مادرید در رقابت های لالیگا برود که معضل اصلی تیم نبود بازیکنان کلیدی در این مسابقه است.
نگرانی رئال در آستانه دربی مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست در زمین اوئسکا و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود، دو گل بزند و بازی را پیروز شود. در این بازی رافا واران هر دو گل رئال را به ثمر رساند.

بازی بعدی رئال سه شنبه شب برابر ختافه خواهد بود. دیدار عقب افتاده هفته نخست لالیگا که کسب سه امتیازش برای کهکشانی ها اهمیت بالایی دارد.

نگرانی رئال در آستانه دربی مادرید0

در بازی شب گذشته آلوارو اودریوسولا نیز در دقاق پایانی مصدوم شد و بازی برابر ختافه را از دست خواهد داد. هنوز مشخص نیست دنی کارواخال و لوکاس واسکز به بازی برابر ختافه برسند و شاید رئال هیچ گزینه ای برای دفاع راست خود نداشته باشد. در یک ربع پایانی بازی با اوئسکا زیدان ترجیح داد مارسلو را در سمت چپ و فرلاند مندی را در سمت راست به کار بگیرد.

هر دو بازیکن چپ پا هستند و به خصوص مندی ارسال ها و ضربات پای راست خوبی ندارد که این قضیه ممکن است به ضرر رئال تمام شود. گزینه دیگر زیدان استفاده از بازیکنان تیم دوم باشگاه است.

نگرانی رئال در آستانه دربی مادرید0

همچنین تونی کروس با کارت زردی که دقیقه 32 بازی دیشب گرفت، 5 کارته شد و بازی با ختافه را از دست داد. ایسکو نیز این روزها مصدوم است و در فهرست بازی با اوئسکا نبود. به این ترتیب زیدان برای بازی سه شنبه شب فقط کاسیمیرو و لوکا مودریچ را در خط میانی دارد.

منبع ورزش 3