زنگ خطر برای پاریس در آستانه جدال با بارسا

10:05 - 1399/11/19
تیم پاریس سن ژرمن طی هفته های اخیر با مصدومیت مکرر بازیکنان خود مواجه شده است که این قضیه می تواند زنگ خطر جدی در آستانه بازی با بارسلونا باشد.
زنگ خطر برای پاریس در آستانه جدال با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا شب و در دیداری مهم در لیگ فرانسه به مصاف مارسی بحران زده خواهد رفت، اما این تیم 10 روز دیگر در نبردی حیثیتی و سرنوشت ساز رقیب بارسلونا در لیگ قهرمانان خواهد بود و فعلا که بحران مصدومیت ها و غایبان در اردوی این تیم، شرایط را برای مائوریتسیو پوچتینو و کادر فنی او دشوار ساخته است.

زنگ خطر برای پاریس در آستانه جدال با بارسا7

نیمار، ستاره برزیلی و 28 ساله پاری سن ژرمن دچار التهاب شدید روده شده و احتمالا بازی فردا شب برابر مارسی را از دست می دهد، اما شرایط او هنوز نامشخص بوده و زمزمه هایی در مورد احتمال غیبت او در مسابقه برابر بارسلونا نیز وجود دارد. اما کیلور ناواس، دروازه بان اول پاری سن ژرمن نیز اخیرا دچار مصدومیت عضلانی شده و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. آندره هررا، هافبک اسپانیایی نیز اگرچه به تمرینات بازگشته، اما هنوز در شرایط مناسبی قرار ندارد و احتمال غیبت او نیز در مسابقه برابر بارسلونا وجود خواهد داشت. در صورت نرسیدن این سه بازیکن به دیدار مقابل بارسا، کار پوچتینو برای چینش تیمش در بازی حساس 10 روز دیگر دشوار خواهد شد.

همچنین تیموتی پمبله و عبدو دیالو، دو مدافع جوان پاری سن ژرمن در حال حاضر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و قادر به همراهی این تیم در روزهای پیش رو و تا رهایی از شر این بیماری مهلک نخواهند بود.

منبع ورزش 3