نیمار غایب بزرگ "لوکلاسیک"

09:51 - 1399/11/19
نیمار ستاره پاریس به احتمال فراوان برابر مارسی غایب خواهد بود.
نیمار غایب بزرگ "لوکلاسیک"

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا باید به زمین مارسی برود و محکوم به پیروزی در بازی بزرگ این هفته لوشامپیونا ملقب به "لوکلاسیک" است. برای این بازی احتمالا نیمار غایب خواهد بود.

نیمار غایب بزرگ

ستاره برزیلی که دیروز تولد 29 سالگی خود را جشن گرفت، به دلیل مشکلات گوارشی امروز تمرین نکرد و باشگاه پی اس جی در بیانیه ای اعلام کرد که در مورد سفر نیمار به مارسی به زودی تصمیم گیری خواهد شد. در حال حاضر احتمال غیبت نیمار بالا پیش بینی می شود.

پی اس جی در صورت شکست در این بازی فاصله اش با لیل صدرنشین به شش امتیاز افزایش خواهد یافت و موناکو در صورت پیروزی در بازی خود، با پاریسی ها از لحاظ امتیاز برابر می شود.

نیمار غایب بزرگ

در بازی فردا غیبت کیلور ناواس قطعی است ولی مارکو وراتی و مارکینیوش توانسته اند خود را به موقع برسانند. غیبت نیمار بدون شک خبر بدی برای پی اس جی خواهد بود. در بازی رفت مارسی توانست پی اس جی را در پاریس شکست دهد ولی در سوپرکاپ پی اس جی انتقام گرفت و عنوان قهرمانی را با شکست مارسی کسب کرد. غیبت نیمار دوئل او با آلوارو بازیکن اسپانیایی مارسی را نیز منتفی می کند. دو بازیکن در بازی رفت تنش و دعوای پرحاشیه ای داشتند و تا هفته ها سوژه رسانه ها بودند.

منبع ورزش 3