امباپه به این شرط با پاریس تمدید می کند

09:28 - 1399/11/19
کیلیان امباپه که خیلی ها او را بازیکن رئال در فصل آینده می دانند، شرط بزرگی برای تمدید قرارداد با پاریس درنظر گرفته است.
امباپه به این شرط با پاریس تمدید می کند

به گزارش "ورزش سه"، هیچکس تردیدی ندارد که کیلیان امباپه در صدر فهرست بازیکنان مورد علاقه رئال قرار دارد ولی باشگاه مادریدی تاکنون هیچ مذاکره ای با او نداشته و دست به چنین کاری بدون اطلاع باشگاه پاری سن ژرمن هم نخواهد زد.

امباپه به این شرط با پاریس تمدید می کند12

در اسپانیا معتقدند رئال که تابستان 2017 چیزی تا جذب این ستاره فرانسوی فاصله نداشت، این بار شانس جذب او را از دست نخواهد داد اما کانال پلاس فرانسه هفته پیش گزارش داد که به دلیل ضرر اقتصادی فراوان رئال در دوران کرونا و محدودیت های مالی این باشگاه، اکنون باشگاه لیورپول شانس اول جذب امباپه محسوب می شود چرا که قرمزهای آنفیلد نیمی از مشکلات مالی رئال را هم ندارند و تابستان پیش رو می توانند مبلغ مورد تقاضای پی اس جی برای امباپه را پرداخت کنند.

در اسپانیا اما رئال همچنان گزینه نخست امباپه در صورت جدایی از پی اس جی است و او که از کودکی به رئال علاقه مند بوده، پی اس جی را تنها به مقصد مادرید ترک خواهد کرد.

یک سال و نیم از قرارداد امباپه باقیمانده و در هفته های اخیر سران پی اس جی از نزدیک بودن توافق با امباپه برای تمدید حرف زده اند.

امباپه به این شرط با پاریس تمدید می کند4

طبق ادعای آاس، احتمال تمدید امباپه با پی اس جی بالاست اما ستاره 21 ساله فرانسوی در قرارداد جدیدش بندی برای انتقال به رئال مادرید را خواهد گنجاند. در واقع امباپه قراردادش را به شرطی تمدید می کند که در آن قید شود که اگر پیشنهادی از رئال با مبلغی مشخص برسد، باشگاه پاریسی باید به او اجازه جدایی بدهد. اینگونه او هم سران پی اس جی را راضی خواهد کرد و هم رئال مادرید را به خود امیدوار نگاه خواهد داشت.

امباپه می داند که تابستان پیش رو شرایط مالی رئال برای انتقال وی مناسب نیست و از سوی دیگر عدم تمدید قرارداد با پی اس جی خشم سران باشگاه را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل تمدید با گنجاندن بند انتقال به رئال، می تواند بهترین راهکار ممکن باشد. آاس این ادعا را بر اساس منابع مطمئن و بسیار نزدیک به امباپه مطرح کرده است.

منبع ورزش 3