توضیحات زیدان درمورد جدایی هافبک نروژی

09:02 - 1399/11/19
اودگار هافبک نروژی رئال در نقل و انتقالات زمستانی امسال به صورت قرضی به آرسنال پیوست که زیدان توضیحاتی پیرامون انتقال این بازیکن ارائه کرده است.
توضیحات زیدان درمورد جدایی هافبک نروژی

به گزارش "ورزش سه"، زیدان به تازگی فاش کرده که او تلاش کرد تا اودگارد را متقاعد به ماندن در رئال و رد پیشنهاد آرسنال کند. هافبک نروژی رئال مادرید در حال حاضر به صورت قرضی و تا پایان فصل به آرسنال پیوسته است.

سرمربی رئال مادرید می گوید که اودگارد در پاسخ به درخواست او برای ماندن در رئال و جنگیدن برای به دست آوردن جایگاه خود در این تیم، ترجیح داد به جمع شاگردان میکل آرتتا بپیوندد و فرصت بازی داشته باشد.

توضیحات زیدان درمورد جدایی هافبک نروژی20

زیدان گفت: "اودگارد می خواست که برود. ما دو سه باری دراین باره صحبت کردیم. او بازیکنی است که می خواهد بازی کند. این درخواست خود او بود که برود. من به او گفتم که باید بماند و بجنگد و ذهن خود را آرام کند چرا که این پروسه ای طولانی است."

از زمانی که اودگارد در سال 2015 و در 16 سالگی به رئال مادرید پیوست، این بازیکن همواره با قرار گرفتن در لیست 11 نفر اصلی تیم مشکل داشت و مدت نسبتا طولانی را به صورت قرضی در هیرنوین، ویتسه آرنهم و فصل پیش در رئال سوسیداد بازی کرد.

زیدان اما اصرار داشت که اودگارد در مادرید باقی بماند و تلاش کند تا راهی به ترکیب اصلی این تیم بیابد. هر چند او تنها 367 دقیقه در 9 بازی خود در تمام رقابت ها برای رئال به میدان رفته بود.

توضیحات زیدان درمورد جدایی هافبک نروژی19

زیدان افزود: "او بازیکنی است که من خودم درخواست کردم پس از اینکه فصل قبل را در سوسیداد گذراند، به رئال بیاورند. اما نماند و در پایان هم هر شخصی خود تصمیم گیرنده است. امیدوارم در آرسنال خوشحال باشد."

اودگارد هنوز منتظر است تا برای توپچی ها از ابتدا به میدان برود اما اولین بازی خود را برای آرسنال در تساوی بدون گل این تیم برابر منچستریونایتد انجام داد و هفت دقیقه در زمین بازی حضور داشت.

او امیدوار است که در آینده نقش بیشتری در برنامه های آرتتا داشته باشد. آرسنال امروز به مصاف استون ویلا خواهد رفت.

منبع ورزش 3