تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم

08:24 - 1399/11/19
بهرنگ علوی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود تیزری جالب و دیدنی از فیلم جدیدش را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت که شما هم می توانید در ادامه مطلب این پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم

اولین تیزر «گیج‌گاه» همزمان با نمایش در کاخ جشنواره منتشر شد . تیزر فیلم سینمایی «گیج گاه» نخستین ساخته سینمایی عادل تبریزی منتشر شد. تیزر این فیلم سینمایی را مسعود رفیع‌زاده ساخته است. . در «گیج‌گاه»؛ جمشید هاشم‌پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، فرهاد آییش، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر ، حامد شیخی، داود ونداده وبا معرفی بازیگر نوجوان علی راد و با هنرمندی رضا صفایی پور و حسن رضایی به ایفای نقش می‌پردازند. . در شعار این فیلم سینمایی آمده است: « گیج‌گاه نوستالژیک نیست، حالیست که دیگر نیست». تهیه این فیلم سینمایی را ولی اله مدنی و حنیف سروری بر عهده دارند. .

بیوگرافی بهرنگ علویبهرنگ علوی در یک فروردین ماه سال ۱۳۵۹ در بیمارستان ازادی تهران دیده به جهان گشود. بهرنگ علوی تک فرزند از یک خانواده سه نفره است. پدر او، رضا علوی فرهنگی بازنشسته و از مدیران آموزش و پرورش و مادرش ناهید جعفری، از مدیران شرکت مخابرات است. وی مجرد است و دارای مدرک فوق دیپلم نقشه کشی با کامپیوتر میباشد و همچنین فارغ التحصیل بازیگری از نخستین دوره فارغ التحصیلان موسسه فرهنگی- هنری کارنامه است.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم15

تصاویر بهرنگ علوی

آغاز فعالیت هنری بهرنگ علویبهرنگ علوی، از زمان کودکی بسیار به بازیگری علاقه داشت و بازیگری را از تئاتر مدرسه شروع کرد. در سنین نوجوانی با یک تئاتر مدرسه ای، بهترین بازیگر منطقه ۶ آموزش و پرورش و همچنین استان تهران شد. بعد از آن، در سال ۱۳۷۰ برای یک تئاتر« آدمک چوبی» به کارگردانی جهانگیر طاهری به صورت رسمی و حرفه ای انتخاب شد. بهرنگ علوی نخستین تجربه کار تصویری را با مجموعه برنامه های دوربین مخفی به کارگردانی امیرحسین قهرائی شروع کرد. بعد از چند سال وقفه به علت ادامه تحصیل، دوباره با تئاتر شروع به کار کرد که در این بین شاگرد اساتیدی مانند محمد رحمانیان، حمید امجد، مهتاب نصیرپور، پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی، رؤیا تیموریان، پانته آ بهرام و حبیب رضایی بود.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم6

عکس کودکی بهرنگ علوی

علایق بهرنگ علویبهرنگ علوی در ورزش های شنا، اتومبیل رانی، یوگا و بیلیارد مهارت دارد. تیم مورد علاقه او یوونتوس ایتالیا و بازیکن مورد علاقه اش احمدرضا عابدزاده است.

بخشی از مصاحبه بهرنگ علویبه دنبال قصه و نقش خوب هستمعلوی در پاسخ به این سوال که فعالیت در کدامیک از مدیوم های سینما، تئاتر و تلویزیون را ترجیح می دهد، با بیان این که کار در کلیه مدیوم ها دوست دارد ، گفت:در گذشته شکل آثاری که به مخاطب ارائه می شد، تقریبا دسته بندی خاصی داشت؛ به طورمثال بسیاری از بزرگان و اساتید دو یا سه نسل پیش از ما هنوز معتقد هستند تئاتر بهترین مدیوم برای بازیگر است. برای آنکه آن زمان فضاهایی مثل کارگاه آزاد در تئاتر وجود داشت که توانست بازیگران بزرگی را به جامعه هنری تحویل دهد و با وجود این که در آن دوره امکانات تئاتر خیلی کمتر از امروز بود، ولی بسیار قدرتمند بود.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم7

تصاویر اینستاگرام بهرنگ علوی

او خاطر نشان کرد :امروز دیگر فاصله بین سینما و تلویزیون خیلی کم شده است. زمانی بود که در سینما فیلم هایی با پروداکشن های بزرگ به اکران درمی آمد که تماشای آن ها در تلویزیون خالی از لطف بود؛ ولی از هنگامی که دوربین ها به فضای داخلی خانه ها آمد و قصه ها در فضای بسته روایت شد، دیگر چندان فرقی بین فیلم و سریال وجود ندارد. امروز دیگر بسیاری از فیلمسازان بزرگ ما هم مانند آقای فرهادی و آقای شهبازی، غالباً قصه هایشان را در فضاهای بسته روایت می کنند.

علوی که معتقد است« در حال حاضر هر سه مدیوم سینما، تئاتر و تلویزیون برای بازیگر لازم است»، متذکر شد :بسیار از این بابت خوشحالم که تلاش نموده ام در هر کدام از این مدیوم ها حتی برای یک دفعه هم که شده، به اندازه کافی جذب مخاطب داشته باشم. بطور کلی در پیشنهادهایی که در هر سه مدیوم سینما، تئاتر و تلویزیون دارم، اول از همه دنبال قصه و متن خوب و بعد نقش خوب هستم و گارد خاصی هم نسبت به هیچ یک از این سه ندارم؛ چون بهرحال هر سه آنها بازیگری است.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم17

عکس های جدید بهرنگ علوی

دوست دارم به واسطه کارهایم به شهرت برسمعلوی در جواب به این سوال که اکنون چه پیشنهادهایی از تلویزیون دارد، گفت:در حال حاضر چند پیشنهاد تلویزیونی دارم ولی به احترام مردم صبر کردم که با یک نقش ماندنی شبیه« فرزین» ادامه دهم. به هرحال توقع مردم بالا رفته و باید با حساسیت بیشتری انتخاب کنم.

بهرنگ علوی گفت:زودتر از این ها می توانستم به شهرت برسم، ولی همیشه دوست داشتم با کارهایم به شهرت برسم. بعضی از بازیگران دوست دارند که اول خودشان مشهور شوند و بعد آثارشان، ولی من از ابتدا هم دوست داشتم که به واسطه کارهایم به شهرت برسم و تنها تشنه اعتماد از سوی کارگردانانی هستم که به من نقشی را پیشنهاد می دهد. برای فیلم سینمایی« دربند» که کاندید نقش مکمل مرد شدم، آقای شهبازی به من اعتماد کرد و من هم تلاش کردم جواب اعتماد او را بدهم. همچنین با تئاتر« زبان اصلی» رسول کاهانی توانستم به اعتماد وی پاسخ دهم و لوح تقدیر هنرپیشه مرد را برای آن تئاتر دریافت کردم و در تلویزیون هم در سریال« هشت ونیم دقیقه» موظف بودم جواب اعتماد شهرام شاه حسینی را بدهم.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم2

بهرنگ علوی

دوست دارم نقش ترامپ را بازی کنمعلوی همچنین در مورد نقش هایی که در سینما داشته است، گفت:هنگامی که فیلمنامه ای می خوانم دنبال نقشی می گردم که قلابم روی آن گیر کند.

نخستین فیلم جدّی که بازی کردم« دربند» بود و با این فیلم صاحب شناسنامه شدم و به دنبال آن تمام نقش هایم که پیشنهاد شد شبیه همان کاراکتر بهرنگ فیلم« دربند» بود و به همین خاطر هم کار نکردم و صبر کردم تا روح الله حجازی نقشی را در« مرگ ماهی» پیشنهاد کند که از« دربند» دور باشد و بعد هم فیلم های« لانتوری» و« امکان مینا».

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم1

بهرنگ علوی و پدرش

بهرنگ علوی گفت :یکی از اتفاقات جالبی که برایم رخ داد، ایفای یک سه گانه نقش های سیاسی با سه تفکر مختلف درباری( سریال معمای شاه)، آقازاده( فیلم لانتوری) و یک مأمور اطلاعات نفوذی بین مجاهدین خلق( فیلم امکان مینا) بود که هیچکدام شبیه هم نبودند. از زمانی که سیاستمدارها در دنیای امروز سلبریتی شدند، من هم تصمیم گرفتم نقش های سیاسی را تجربه کنم که در این بین تا کنون سه گانه نقشهای سیاسی رو با سه کاراکتر و سه ایدئولژی مختلف تجربه کنم و حالا پس از نقش حسین فردوست دوست دارم نقش ترامپ را هم بازی کنم.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم11

عکس بهرنگ علوی و پدرش

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم10

عکس های اینستاگرام بهرنگ علوی

جوایز بهرنگ علوی* کاندیدای نقش مکمل بازیگری مرد در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم« دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی

* دریافت دیپلم افتخار بازیگری مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر برای نمایش« زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی

* کاندیدای بازیگری برای سریال هشت ونیم دقیقه در جشن حافظ

زندگی شخصی بهرنگ علوی

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در اولین روز از فروردین ماه سال 1359 در تهران متولد شد.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم6

عکسی از بهرنگ علوی بازیگر کشورمان

این هنرمند کشورمان تنها فرزند خانواده است و مادرش از مدیران شرکت مخابرات و پدرش بازنشسته آموزش و پرورش است.

بهرنگ علوی دانش آموخته رشته نقشه کشی است و حضور در دنیای هنر را با کلاس های بازیگری آغاز کرد و از اولین فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه است.

این هنرمند کشورمان در عرصه مدلینگ و طراحی لباس هم فعالیت میکند و عکاسی یکی از هنرهای مورد علاقه او است و سفیر حمایت از کودکان کار و زنان بی سرپرست است.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم19

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون

فوتبال ورزش مورد علاقه بهرنگ علوی

فوتبال یکی از ورزش های مورد علاقه بهرنگ علوی است و این هنرمند کشورمان از طرفداران دوآتیشه تیم فوتبال پرسپولیس است.

بهرنگ علوی در تیم فوتبال هنرمندان هم بازی میکند و همیشه در این تیم در کنار بسیاری دیگر از هنرمندان فوتبال دوست دیده میشود.

این بازیگر کشورمان در کنار فوتبال به شنا، اتومبیل رانی، بیلیارد و یوگاهم علاقه مند است.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم14

بهرنگ علوی با لباس تیم فوتبال هنرمندان

ازدواج بهرنگ علوی

بهرنگ علوی تابحال ازدواج نکرده و مجرد است.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم0

بهرنگ علوی بازیگر تلویزیون

سبک خاص بهرنگ علوی در لباس پوشیدن

بهرنگ علوی یکی از هنرمندانی است که به پوشیدن لباس های خاص علاقه مند است و گاهی این علاقه باعث ایجاد حواشی هم برای او شده است.

این هنرمند کشورمان از طرفداران مد و طرح های جدید در لباس پوشیدن است و علاقه مند است که سبک لباس پوشیدن او با بقیه فرق داشته باشد.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم11

بهرنگ علوی با تیپی متفاوت

بازیگری بهرنگ علوی

بهرنگ علوی از جمله هنرمندانی است که از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و در پی همین علاقه از دوران کودکی در تئاترهای مدرسه بازی میکرد و یکبار موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر در منطقه شان شد.

آغاز جدی بازیگری بهرنگ علوی بازی در نمایش آدمک چوبی به کارگردانی جهانگیر طاهری در سال 1370 رقم خورد.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم18

عکسی از بهرنگ علوی بازیگر کشورمان

اولین سریال بهرنگ علوی

بهرنگ علوی در اولین تجربه بازیگری اش در سریال نردبام آسمان به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1388 مقابل دوربین رفت.

نردبام آسمان روایتگر زندگی غیاث الدین جمشید کاشانی اخترشناس و ریاضی دان کشورمان بود که ماه رمضانسال 88 از شبکه سه سیما پخش شد و بهرنگ علوی در اولین تجربه بازیگری اش در یک سریال تلویزیون در کنار هنرمندان سرشناسی به ایفای نقش پرداخت.

بهرنگ علوی در سریال نردبام آسمان در کنار بازیگرانی چون برزو ارجمند، وحید جلیلوند، انوشیروان ارجمند، رحیم نوروزی، ویشکا آسایش، داریوش کاردان، شبنم قلی خانی، سارا خوئینی ها، فرهاد قائمیان، حسن پورشیرازیو... به ایفای نقش پرداخت.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم5

سریال نردبام آسمان با بازیبهرنگ علوی

اولین فیلم سینمایی بهرنگ علوی

فیلم سینمایی دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال 1383 اولین تجربه بازیگری بهرنگ علوی در دنیای سینما بود.

بهرنگ علوی در اولین فیلم سینمایی اش با رسول صدرعاملی همکاری کرد و هرچند نقش کوچکی در این فیلم داشت اما همکاری با رسول صدرعاملی برای او افتخاری بزرگ بود.

نقش های ماندگار بهرنگ علوی در تلویزیون

بهرنگ علوی را اغلب مخاطبان با سریال های تلویزیونی اش می شناسند و در این میان بازی او در چند نقش بیش از پیش باعث شهرت او در میان مردم شد که در ادامه به دو مورد از آنها اشاره میکنیم.

تیزر خاص و دیدنی فیلم جدید بهرنگ علوی + فیلم12

بهرنگ علوی هنرمندان جوان سینما

بهرنگ علوی در هشت و نیم دقیقه

سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید سال 95 از شبکه دو سیما پخش شد و توانست نظرات مثبتی از سوی بیننده ها دریافت کند.

بازی در این سریال را میتوان نقطه عطفی در کارنامه بازیگری بهرنگ علوی درنظر گرفته چرا که اغلب مردم او را با نقشش در این سریال شناختند.

بهرنگ علوی در این سریال بازیگر نقش فرزین برادر فروغ با بازی آشا محرابیرا ایفا کرد که برای انتقام گرفتن از خانواده همسر خواهرش دست به کشیدن نقشه های مختلفی زد که پشیمانی را در پی داشت.

این هنرمند کشورمان در این سریال با بازیگرانی چون شبنم قلی خانی، سام درخشانی، پژمان بازغی، الهه حصاری، آشا محرابی، فرناز رهنما، محمد فیلی، سیامک اطلسیو... همبازی بود.