شرایط عجیب بند فسخ قرارداد برخی از بازیکنان استقلال

07:34 - 1399/11/19
بند فسخ قرارداد برخی از بازیکنان استقلال ممکن است در آینده نزدیک برای باشگاه مشکل ساز شود.
بند فسخ قرارداد برخی از بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برد استقلال مقابل نساجی در شرایطی که پیش‌بینی می شد اعضای تیم آبی پوش پایتخت بابت تثبیت صدرنشینی شان روحیه بالایی پیدا کنند و با شرایط خوبی آماده دیدار با سپاهان شوند اما مصاحبه هایی که بازیکنان علیه کادر مدیریتی انجام دادند، شرایط را برهم زده است.

موضع گیری تند بازیکنان علیه کادرمدیریتی درباره مشکلات مالی و نبود امکانات لازم سبب شد تا نگرانی های زیادی پیرامون آینده این تیم ایجاد کرده است. در این شرایط اما یک مساله عجیب تر درباره بازیکنان وجود دارد که می‌تواند منجر به جدایی برخی ستاره‌ها در نیم فصل شود.

جدا از وریا غفوری که ظاهرا وکیلش با استناد به بند جدایی یک طرفه در صورت عدم پرداخت مطالبات درخواست فسخ را داده، نفرات دیگری هم هستند که می‌توانند به راحتی در نیم فصل از جمع استقلالی‌ها جدا شوند.

در قراردادهای عجیب و غریبی که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با بازیکنان منعقد کرده و حالا مدیران کنونی را به دردسر انداخته یک بند عجیب برای تعدادی از بازیکنان گنجانده که حالا دست آنها را برای جدایی باز می‌گذارد.

در قرارداد تعداد زیادی از نفرات کنونی استقلال بندی وجود دارد که در صورت عدم دریافت 50 درصد قراردادهایشان تا نیم فصل بتوانند قرارداد را یک طرفه فسخ کنند و آزاد شوند. علاوه بر وریا غفوری، نفراتی مثل مهدی مهدی پور، مهدی قایدی، محمد نادری، عارف غلامی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی و چند بازیکن دیگر هم چنین بندی در قراردادهایشان وجود دارد.

اگرچه بازیکنان استقلال تاکنون درباره این بند در قراردادهایشان صحبتی نکرده‌اند اما بی تردید ادامه مشکلات مالی استقلال به سود آبی پوشان نیست و نفرات مذکور می‌توانند با فسخ قرارداد یک طرفه جدا شوند و به تیم دیگری بپیوندند.

این در حالی است که دیدار استقلال و سپاهان در روز شنبه آینده آخرین مسابقه آبی ها در نیم فصل اول است و اگر تا آن زمان(یک هفته دیگر) باشگاه 50 درصد قرارداد این بازیکنان را نپردازد و آنها را راضی نکند، به راحتی می‌توانند جدا شوند و فوتبالشان را در تیم دیگری دنبال کنند. مساله‌ای که استقلال را با یک مشکل بزرگ مواجه خواهد کرد.

حال باید دید کادر مدیریتی استقلال که بدهی های متفاوتی هم دارد، برای حل این مشکل و رفع دغدغه کادرفنی و هواداران چه تدبیری را در یک هفته پیش رو به کار خواهد گرفت.

منبع ورزش 3