اتفاقات تمرین امروز استقلال

17:15 - 1399/11/18
تیم استقلال بعد از برد مقابل ماشین سازی تمرینات خود را امروز شروع کرد و حوادث و اتفاقات جالب در تمرین امروز استقلال رقم خورد.
اتفاقات تمرین امروز استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال شب گذشته موفق شد با گل دقایق واپسین فرشید اسماعیلی از سد نساجی گذشته و صدر جدول را از سپاهان پس بگیرد. روی کاغذ همه چیز خوب و خوشحال کننده به نظر می رسید اما اتفاقاتی که در جریان بازی و بعد از آن رخ داد، پیروزی آبی ها را کمی تحت الشعاع قرار داد. قهر وریا بعد از تعویض و مصاحبه سریالی بازیکنان علیه مدیریت باعث شد تا شب پرماجرایی برای آبی ها رقم بخورد.

بعد از این شب پرماجرا، استقلالی ها اولین تمرین خود را ظهر امروز برگزار کردند. تمرین در سالن مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و غیبت وریا غفوری مهمترین اتفاق آن بود. اگرچه بازیکنان به خاطر اتفاقات شب گذشته اندکی برافروخته بودند اما برای عوض شدن جو، برخی از آنها برای خود سرگرمی هایی را ایجاد کردند تا اندکی جو سنگین تمرین را تغییر دهند.

 

اتفاقات تمرین امروز استقلال14

 

اتفاقات تمرین امروز استقلال13

 

 

اتفاقات تمرین امروز استقلال10

 

همان گونه که در تصاویر هم مشاهده می کنید. برخی از بازیکنان استقلال با توپ فوتبال، سبدهای بسکتبال را نشانه گرفته و مهارت های بسکتبالی خود را به چالش کشیدند. برخی ها هم در حال یاد گرفتن نحوه پرتاب توپ بسکتبال بودند و برخی ها هم مثل محمد نادری، استعداد بسکتبالی خود را به رخ کشیده و اقدام به اجرای مهارت اسلم دانکِ بسکتبال روی سبد کردند.

منبع ورزش 3