عقد قرارداد با ترابی بدون بند فسخ!

15:12 - 1399/11/18
با اعلام ابراهیم شکوری قرارداد مهدی ترابی بدون بند فسخ قرارداد امضاء شده است.
قرارداد ترابی بدون بند فسخ قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از امضای قرارداد با مهدی ترابی در نشستی مطبوعاتی حضور یافت و در خصوص پیوستن این بازیکن گفت: ما یک قراردادی را امروز با جناب آقای ترابی به مدت یک و نیم فصل امضا کردیم، خیلی خوشامد می‌گوییم و او به خانه خودش برگشت. برگشت او خواسته هواداران، کادرفنی و باشگاه بود و امیدواریم این اتفاق موجب خیر برای پرسپولیس و ترابی شود. امیدواریم موفقیت هایی که در گذشته با آقای ترابی کسب کردیم را دوباره به دست آوریم و ادامه داشته باشیم.

معاون قرمزها با اشاره به قرارداد ترابی گفت: قرارداد او یک و نیم فصل و بدون بند جدایی است. یعنی آقای ترابی تا پایان لیگ بیست و یکم در پرسپولیس حضور دارند و بعد از حضور موفق در جام جهانی می‌توانند تصمیم بگیرند.

وی درباره احتمال محرومیت نقل و انتقالاتی اظهار داشت: ما پنجره مان تا این لحظه بسته نشده و با اقدامات آقای صدری و سمیعی مشکلی در بسته شدن پنجره نخواهیم داشت.

او راجع به خریدبازیکنانی چون اشکان دژاگه و محمد عباس زاده نیز گفت: این جلسه درباره قرارداد آقای ترابی است و بقیه را در جلسه ای دیگر در خدمت خواهیم بود.

منبع ورزش 3