جنجال ها بر سر راموس تمامی ندارد!

12:15 - 1399/11/18
مدافع اسپانیایی رئال این روز ها تحت حواشی و فشار های شدیدی از سوی باشگاه است و با پرز نیز با مشکل مواجه شده است.
جنجال ها بر سر راموس تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس سال پایانی قراردادش در رئال مادرید را سپری می‌کند و هنوز این باشگاه اسپانیایی نسبت به تمدید قرارداد وی اقدام نکرده، این در حالی است که گفته می‌شود این مدافع اسپانیایی‌ مورد توجه سیتی، یونایتد و پی اس جی قرار دارد.

جنجال ها بر سر راموس تمامی ندارد!7

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، دلیل اصلی به بن بست خوردن مذاکرات رئالی‌ها با کاپیتان باتجربه خود برای تمدید قرارداد، کاهش بودجه این باشگاه است. باشگاه رئال مادرید برای جبران کسری بودجه خود که در نتیجه شیوع ویروس کرونا متحمل ضررهای مالی قابل‌ توجهی شده، باید 300 میلیون یورو صرفه‌جویی کند که این شامل کاهش دستمزد بازیکنان و لحاظ کردن این موضوع در تمدید قرارداد آنها می‌شود.

مدیران باشگاه رئال مادرید امیدوار هستند راموس 34 ساله با قبول کاهش دستمزدش و به شرط عملی شدن بندهای پاداشش در صورت بهتر شدن شرایط کرونایی، اقدام به تمدید قرارداد خود کند و الگویی برای دیگر هم‌تیمی‌هایش در این زمینه باشد.

جنجال ها بر سر راموس تمامی ندارد!5

سرخیو راموس سه روز با لایک کردن یک پست اینستاگرامی خبرساز شد. این پست در حمایت از راموس و بر ضد باشگاه رئال بود و رفتار سران باشگاه در مورد اسطوره های باشگاه را زیر سوال برده بود.

راموس با لایک کردن این مطلب، مهر تاییدی بر نارضایتی خود از موضع باشگاه در تمدید قراردادش زد که قطعا نگرانی ها در میان هواداران رئال را نیز افزایش خواهد داد.

جنجال ها بر سر راموس تمامی ندارد!17

امرزو ناچو فرناندز مدافع باتعجب و 30 ساله رئال با لایک خود خبرساز شد.

او مطلبی بر ضد راموس در حمایت از رئال را در توییتر لایک کرد تا حواشی به سراغ او نیز بیایند.

در این مطلب آمده است که راموس نباید توقع داشته باشد در این وضعیت بد اجتماعی، ورزشی و اقتصادی ناشی از کرونا که باشگاه و بسیاری از مردم تحت فشار قرار دارده، چک سفید دریافت کند.

این می تواند نشانه ای از دودستگی در رختکن رئال و اختلاف برخی بازیکنان با سرخیو راموس باشد.

جنجال ها بر سر راموس تمامی ندارد!11

منبع ورزش 3