هرتابرلین0 - بایرن1: برد شیرین در آستانه جام باشگاه های جهان

11:17 - 1399/11/18
بایرن مونیخ با برد خفیف یک بر صفر برابر هرتابرلین خود را برای تورنومنت جام باشگاه های جهان آماده می کند.
برد شیرین در آستانه جام باشگاه های جهان

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که به دلیل بارش برف، زمین ورزشگاه المپیک برلین شرایط چندانی مساعدی نداشت، بایرنی‌ها علی رغم اینکه نمایش چندانی درخشانی نداشتند، توانستند با تک گل کینگزلی کومان به پیروزی برسند و فاصله شان با لایپزیش، تیم دوم بوندس‌لیگا، را به 10 امتیاز افزایش دادند.

همانطور که انتظار می‌رفت، بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این بازیکنان میزبان بودند که در دقیقه 4 اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کردند. روی پاس داریدا بود که لوکه‌باکیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او را نویر با پا دفع کرد.

دو دقیقه بعد بایرنی ها صاحب اولین موقعیت شان شدند اما ضربه سانه را هم یارستِین به خوبی دفع کرد. حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 11 بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد.

سانه که با پاس لواندوفسکی درون محوطه جریمه هرتا صاحب موقعیت شده بود، توسط یارستین سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. لواندفسکی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را یارستین با یک واکنش دیدنی دفع کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

هرتابرلین0 - بایرن1: برد شیرین در آستانه جام باشگاه های جهان12

بایرنی ها به حملات شان ادامه دادند اما در دقیقه 14، این هرتا بود که روی یک ضدحمله می توانست به گل برسد اما ضربه کریشتوف پیونتک را نویر با یک واکنش خوب به بیرون فرستاد.

در ادامه باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 21 به گل رسیدند. کینگزلی کومان که با پاس توماس مولر، پشت محوطه جریمه هرتا صاحب توپ شده بود، ضربه ای زد که بعد از برخورد به استارک کمانه کرد و از بالای دست یارستین وارد دروازه شد.

هرتابرلین0 - بایرن1: برد شیرین در آستانه جام باشگاه های جهان12

بعد از این گل هم بایرنی ها به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 24 سانه می‌توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما بار دیگر یارستین دروازه هرتا را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل شد و شدت گرفتن بارش برف هم روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت و موقعیت های کمتری روی دروازه ها ایجاد شد تا اینکه در دقیقه 45، روی یک ضربه آزاد، لوکه‌باکیو می توانست کار را به تساوی بکشد اما علی رغم منحرف شدن ضربه، نویر به خوبی توپ را مهار کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 بایرن به پایان برسد.

در نیمه دوم هم بایرن شروع بهتری داشت و در دقیقه 49، سرژ گنابری روی یک حرکت انفرادی، می توانست گل دوم را به نام خود ثبت کند اما یارستین با یک واکنش خوب، باز هم دروازه اش را بسته نگه داشت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل بودند اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقایق پایانی بازی بود که رادونیچ با یک حرکت انفرادی خوب و فریب دادن داوید آلابا، صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که نویر حضور داشت.

در دقیقه 89، هرتا برلین صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی شد اما کونیا که با پاس خوب متئو گوندوزی با نویر تک به تک شد، نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

در ثانیه های پایانی هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بایرنی ها با همان یک گل به پیروزی رسیدند.

منبع ورزش 3