انتقاد شدید زیدان از رفتار رسانه ها علیه رئال

11:07 - 1399/11/18
زین الدین زیدان سرمربی رئال از نحوه رفتار و حواشی سازی رسانه ها علیه رئال به شدت انتقاد کرد.
انتقاد شدید زیدان از رفتار رسانه ها

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که زین الدین زیدان فصل آینده در رختکن رئال مادرید جایی نداشته و در پایان فصل از سمت هدایت این تیم برکنار خواهد شد. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هوئسکا، زین الدین زیدان مدعی شد رئال مادرید هنوز هم شانس قهرمانی در لالیگا را دارد و برای رسیدن به این هدف مبارزه خواهد کرد.

زین الدین زیدان گفت: "ما هنوز حق و شرایط مبارزه برای فتح لالیگا را داریم، زیرا ما تیمی هستیم که سال گذشته قهرمانی شده ایم. ما این شانس را داریم، زیرا فصل گذشته قهرمان شده ایم، نه 10 سال پیش. این ما بودیم، رئال مادرید، نه هیچ تیم دیگری. از اینکه بعد از هر بازی توسط رسانه ها زیر سوال می روم راضی نیستم. شما کار خود را انجام می دهید و من به این مسئله احترام می گذارم، اما ما نیز وظیفه خود را انجام می دهیم. من فقط می خواهم که به ما احترام بگذارید.

انتقاد شدید زیدان از رفتار رسانه ها علیه رئال4

با توجه به عملکرد که این بازیکنان و من در سال گذشته انجام داده ایم سزاوار احترام بیشتری هستیم. من می خواهم مبارزه کرده و نشان بدهم که مبارزه برای فتح لالیگا هنوز تمام نشده است. من مسئول این تیم هستم و اگر نیاز به تغییر باشد این اتفاق رخ خواهد داد. ما سال آینده تغییراتی اعمال خواهیم کرد. به همه بازیکنان اعتماد دارم، ما دو جام دیگر پیش رو داریم، 54 امتیاز در لالیگا و شش بازی تا فینال لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است و ما برای قهرمانی در هر دو جام مبارزه می کنیم."

تمدید قرارداد سرخیو راموس: "شایعات زیادی وجود دارد، اما در نهایت من چیزی نمی دانم و البته هیچ کس چیزی نمی داند. امیدوارم مسکل رفع شود، اما باید چه کاری انجام دهم، بازهم همان حرف ها را تکرار کنم؟"

مصدومیت دوباره ادن هازارد: "وضعیت بسیار پیچیده برای ادن رخ داده، زیرا او اولین کسی است که می خواهد برای رئال مادرید باز کرده و خودش را ثابت کند."

منبع ورزش 3