شگفتی پیرلو از عملکرد استثنایی رونالدو

10:55 - 1399/11/18
پیرلو سرمربی یوونتوس به تمجید از عملکرد فوق ستاره پرتقالی پرداخت و در مورد بازی با رم توضیحاتی نیز ارائه کرد.
شگفتی پیرلو از عملکرد استثنایی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در سال 2021 عملکرد درخشانی داشته و رفته رفته خود را به جمع مدعیان قهرمانی در سری آ اضافه کرده است. بیانکونری این هفته در دیداری دشوار به مصاف رم خواهد رفت و آندره آ پیرلو، سرمربی جوان یوونتوس در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد دیدن عملکرد کریستیانو رونالدو در تمرینات برای او تعجب آور بوده است.

آندره آ پیرلو گفت: "قرار است این هفته برابر تیمی به میدان برویم که به نظر من یکی از بهترین تیم های فوتبال ایتالیاست. رم بازیکنان فوق العاده ای در اختیار و ما باید روی ضدحملات متمرکز شده و اشتباهات زیادی در زمین نداشته باشیم.

شگفتی پیرلو از عملکرد استثنایی رونالدو4

ما از نظر ذهنی بسیار پیشرفت کرده ایم. شکست در سن سیرو در سری آ مقابل اینتر به ما کمک کرد درک کنیم که همیشه باید تمرکز داشته باشیم. سرانجام تقریبا همه بازیکنان را در اختیار داریم و من می توانم در خط دفاعی از سیستم چرخشی استفاده کنم. این مرحله خیلی مهمی از فصل است.

36 سالگی کریستیانو رونالدو؟ می دانستم او چقدر بازیکنی حرفه ای است، اما او در تمرینات برایم تعجب آور بود. رونالدو هنوز هم اشتیاق زیادی داشته و از فوتبال لذت می برد. اگر شما هنوز میل به پیروزی و موفقیت دارید، به این معنی است که شما یک قهرمان هستید. رونالدو نیز مانند بازیکنانی چون جیجی بوفون، جورجیو کیه لینی و لئوناردو بونوچی اینگونه است.

احتمال بازی کردن ادین ژکو در ترکیب رم؟ هیچ چیز تغییر نمی کند. اگر ادین ژکو در ترکیب نباشد، بورخا مایورال بازی خواهد کرد و او نیز عملکرد خوبی داشته است. ادین ژکو بازیکن بزرگی است، اما رم با حضور هر دو بازیکن خوب بازی می کند."

منبع ورزش 3