صحبت های جالب کلوپ پیش از دیدار بزرگ هفته

10:45 - 1399/11/18
یورگن کلوپ به استراحت بیشتر تیم سیتی واکنش نشان داد و سپس به وضعیت تیم و بازیکنان حاظر در این بازی پرداخت.
صحبت های جالب کلوپ پیش از دیدار بزرگ هفته

به گزارش "ورزش سه"، دو مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر در شرایطی این هفته به مصاف هم خواهند رفت که لیورپول علیرغم یک بازی بیشتر نسبت به سیتی، هفت امتیاز با این تیم اختلاف دارد. یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیم خود و علت شکست آخر هفته گذشته مقابل برایتون صحبت کرد.

یورگن کلوپ گفت: "در دیدار چهارشنبه شب مقابل برایتون به اندازه کافی سرحال نبودیم و نتوانستیم آنطور که باید در مقابل دروازه قاطع عمل کنیم. در بازی مقابل منچسترسیتی باید ثابت کنیم که می توانیم دوباره به مرز آمادگی بازگردیم. باید فوتبال خیلی خوبی ارائه داده و به رقبا نشان دهیم اینجا آنفیلد است.

صحبت های جالب کلوپ پیش از دیدار بزرگ هفته12

ما عاشق بازی در این استادیوم هستیم، اما در دو بازی آخر مغلوب شده ایم. ما نمی خواهیم در 68 مسابقه پیاپی این اتفاق رخ دهد، پس الان وقت شروع است. همه چیز معطوف به تلاش دوباره، مثبت بودن و تبدیل شدن دوباره آنفیلد به قلعه ای ترسناک است.

بعد از دو بازی در لندن، ما با یک تیم خوب و آماده برایتون روبرو شدیم و در آن لحظه آماده نبودیم. ما برای دیدار مقابل برایتون سرحال نبودیم، فقط همین. در ادامه و تا پایان فصل با تمام تون تلاش خواهیم کرد و می خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم، پس شرایط مقابل سیتی نیز به همین شکل خواهد بود. سیتی تیمی فوق‌ العاده بوده و بازیکنان آماده‌ ای دارد.

باید دوباره فوتبال بازی کرده، تمرین و استراحت کنیم و از هر دقیقه برای تمرین استفاده کنیم. ما استراحت نکرده ایم، اما سیتی به علت شیوع ویروس کرونا دو هفته فرصت استراحت داشت. سال سختی است. به نظر می رسد شرایط برخی از تیم ها کمتر دشوار باشد، اما برای ما فصل سختی است."

منبع ورزش 3