یاد و خاطره انصاریان در بازی استقلال - نساجی

10:30 - 1399/11/18
دیدار استقلال و نساجی با زنده کردن یاد و خاطره انصاریان برگزار شد.
یاد و خاطره انصاریان در بازی استقلال  - نساجی

به گزارش ورزش سه؛ در حالی که درگذشت مهرداد میناوند، جامعه فوتبال را در شوک فرو برده بود، در فاصله کمتر از یک هفته، علی انصاریان هم به دلیل ابتلا به کرونا از میان ما رفت. درگذشت این دو بازیکن فوتبال کشورمان، جامعه فوتبال را به شدت تحت الشعاع قرار داد و شاهد گرامیداشت یاد و خاطره آنها در تمامی رویدادهای ورزشی این روزها هستیم.

در بازی امروز استقلال و نساجی، آبی پوشان به برای علی انصاریانی که یک سال سابقه حضور در این تیم را داشت، سنگ تمام گذاشتند. اجرای طرح موزائیکی پیراهن استقلال با شماره 28 علی انصاریان یکی از برنامه های آبی پوشان بود.

آنها با پیراهن مشکی که عکس علی انصاریان رو آن نقش بسته بود وارد زمین شدند و در عکس دسته جمعی شان هم بنر تسلیت درگذشت علی انصاریان را مقابل خود داشتند. ضمن اینکه مهدی قایدی هم در عکس دسته جمعی آبی پوشان، پیراهن شماره 28 استقلال را به یاد علی انصاریان در دست داشت. ضمن اینکه نام انصاریان پشت پیراهن بازیکنان استقلال در بازی امروز نقش بسته است.

گفتنی است که پیش از آغاز بازی شاخه های گلی هم مقابل عکس بزرگی که از علی انصاریان تعبیه شده بود اهدا شد و بازیکنان دو تیم در مراسم آغازین بازی، یک دقیقه سکوت کرده و در حالی که تصویر انصاریان روی اسکوربورد ورزشگاه آزادی نقش بسته بود، فاتحه ای را نثار روح فوتبالیست فقید کشورمان کردند.

یاد و خاطره انصاریان در بازی استقلال  - نساجی2

یاد و خاطره انصاریان در بازی استقلال  - نساجی13

یاد و خاطره انصاریان در بازی استقلال  - نساجی3

یاد و خاطره انصاریان در بازی استقلال  - نساجی7

یاد و خاطره انصاریان در بازی استقلال  - نساجی18