از دست دادن پنالتی به سبک قائدی

10:05 - 1399/11/18
مهدی قائدی مهاجم استقلال پنالتی مهمی را برابر نساجی از دست داد و می توانست با این پنالتی به آقای گلی لیگ نزدیک تر شود.
از دست دادن پنالتی به سبک قائدی

به گزارش "ورزش سه"، حملات پردامنه استقلالی ها به روی دروازه نساجی بالاخره در دقیقه 86 نتیجه داد و فرشید اسماعیلی موفق شد با یک شوت از پشت محوطه جریمه، دروازه نساجی که در این دفاع به دفاع مطلق روی آورده بود، باز کند.

اما در دقایق پایانی این بازی و در حالیکه به نظر می رسید خط دفاعی نساجی تمرکز خود را از دست داده است، مدافعین این تیم درون محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شدند. در دقیقه 88 مهدی قایدی پس از اینکه مصطفی جوادیان را درون محوطه جریمه پشت سر گذاشت، با خطای این بازیکن مواجه شد و موعود بنیادی فر نیز یک ضربه پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کرد.

از دست دادن پنالتی به سبک قائدی19

در حالیکه وریا غفوری پنالتی زن نخست تیم نیز از بازی بیرون رفته بود، خود مهدی قایدی توپ را برداشت و پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت. اما باشوی کوچک، گزینه پنالتی چیپ را انتخاب کرد و ضربه او که ارتفاع بسیار زیادی داشت، به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز ضربه قایدی از بالای دروازه به بیرون رفت هر چند اگر او ضربه ریباند را هم به گل تبدیل می کرد، این گل به دلیل قوانین داوری مورد قبول واقع نمی شد.

از دست دادن پنالتی به سبک قائدی4

پس از اینکه قایدی بهترین فرصت 5 گله شدن در لیگ برتر را از دست داد، بهت عجیبی این مهاجم جوان را فرا گرفت و مهاجم زهردار آبی پوشان باور نداشت که اینقدر راحت این پنالتی را از دست داده است. او می توانست بازی بسیار خوب خود را تکمیل کند ولی شاید شهوت زدن گل زیبا و فانتزی از روی نقطه پنالتی، مانع بزرگی سد راه باشوی کوچک شد تا او در این دیدار یک ناکام بزرگ لقب بگیرد.

چشم های گرد و از حدقه درآمده قایدی نشان از ناراحتی و ناباوری این بازیکن داشت که فرصت تغییر نتیجه را از دست داده است اما او خوش شانس بود که بازی در نهایت با همان تک گل اسماعیلی به سود استقلال به پایان رسید و ضربه زا دست داده او تأثیری در نتیجه نهایی نداشت.

به هر حال پنالتی امروز قایدی یک بار دیگر ثابت کرد که زدن پنالتی چیپ به آبی پوشان نیامده است و آنها پس از دربی معروف دو سال پیش و پنالتی چیپی که فرشید اسماعیلی از دست داد و توپ را به بیرون زد، باید از خیر زدن ضربات پیچ بگذرند.

از دست دادن پنالتی به سبک قائدی0

از دست دادن پنالتی به سبک قائدی16