پست ویژه گلاره عباسی برای علی انصاریان و مهرداد میناوند + عکس

08:18 - 1399/11/18
گلاره عباسی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از مهرداد میناوند و علی انصاریان، خبر فوت علی انصاریان را به همه مردم کشور تسلیت گفت که شما هم میتوانید در ادامه این پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
پست ویژه گلاره عباسی برای علی انصاریان و مهرداد میناوند + عکس

اینها اعداد نیستند .عزیزان ما هستند که پر می کشند . بماند به یادگار از دوران ما که هر روز عزیزی را از دست می دهیم . و این بار علیعزیز با صدای خنده هایت که در عمق جانمان نشسته است بدرقه ات می کنیم قهرمان همیشه خندان ما

زندگینامه گلاره عباسی

  • نام: گلاره
  • نام خانوادگی: عباسی
  • تاریخ تولد: 29 تیر ماه 1362
  • محل تولد: تهران
  • تحصیلات: فارغ التحصیل رشته تئاتر
  • همسر:ادیب راد

----------------------------------------------------------------

زندگینامه گلاره عباسی

گلاره عباسییکی از بازیگران به نام سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از سال 1362 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه میباشد و در کشور کانادا زندگی میکند.

آغاز فعالیت هنری گلاره عباسی:

در چشم باد

گلاره عباسی در سال 1382 در دانشگاه هنر تئاتر خوانده و بعد از گذراندن کلاس های کارگاه بازیگری امین تارخ توسط ایشان به سریال در چشم باد معرفی میشود. او با بازی در سریال فاخر در چشم باد پا به عرصه بازیگری گذاشت و توانست از عهده نقشش به خوبی برآید. گلاره عباسی در این سریال نقش خواهر کامبیز دیربازو پارسا پیروز فررا به عهده داشت و در کنار بازیگران بزرگی مثل سعید نیک پور، فریبا متخصص و اکبر عبدی به ایفای نقش پرداخت. در چشم باد ساخته مسعود جعفری جوزانی است که کار فیلمبرداری آن از سال 1382 تا 1387 و برای 5 سال به طول انجامید.

کامبیز دیرباز و پارسا پیروز فر و گلاره عباسی در در چشم باد

ورود به سینما:

یک گزارش واقعی

گلاره عباسی در سال 1387 با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ وارد عرصه سینما شد. او در این فیلم با اساتید بزرگی مثل مرحوم داوود رشیدی و داریوش فرهنگ همبازی شد و توانست به شهرت برسد. این فیلم روایتگر داستان زندگی دو دوست است که به دور از انتظار همه در مقابل یکدیگر قرار میگیرند و داستان فیلم را جلو میبرند. این فیلم برنده تندیس بهترین عکس از چهاردهمین دوره از جشن خانه سینما شد.

گلاره عباسی در نمایی از فیلم یک گزارش واقعی

شهرت با شیداییخانم عباسی در سال 1390 با بازی در سریال شیدایی دیده شد و به شهرت زیادی رسید، شیدایی به کارگردانی محمدمهدی عسگر پور در سال 1390 ساخته و در همان سال از قاب شبکه سوم سیما دیده شد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. داستان این سریال درباره پسری به نام طاها است که بیماری قلبی دارد و عاشق دختری به نام لیلا با بازی گلاره عباسی میشود. طاها قبلا یک بار ازدواج کرده و از ازدواج قبلی اش یک دختر دارد ولی از این ماجرا چیزی به لیلا نگفته و این موضوع مسائل و مشکلاتی را برای آن ها بوجود می آورد. گلاره عباسی، امیر جعفریو آتنه فقیه نصیریدر نمایی از سریال شیداییاشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند:گلاره عباسی در سال 1390 در اولین فیلم بلند نرگس آبیار به نام اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند به ایفای نقش پرداخت. گلاره عباسی به واسطه بازی در این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم زنان فرانسه شرکت کرد و همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره اسب نقره ای روسیه شد. این فیلم روایتگر داستان زندگی زنی به نام لیلا با هنرمندی گلاره عباسی است که دوران بارداریرا میگذراند و با مشکلات زیادی روبرو میشود.

گلاره عباسی و نرگس آبیار در افتتاحیه ی فستیوال فیلم اسب نقره ای اشیا از آنچه در آینه می بینید

پست اینستاگرام گلاره عباسی بعد از دریافت جایزه از جشنواره فیلم روسیه:

خانم گلاره عباسی در واکنش به برنده شدن فیلم اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند در چندین فستیوال خارجی صفحه اینستاگرام خود را با انتشار پستی به روز کردند. خانم عباسی در صفحه اینستاگرامشان نوشتند:

با فیلم "اشیا از انچه در اینه می بینید ..."در سه جشنواره ی جهانی شرکت کردم و این فیلم موفق به دریافت چهار جایزه جهانی شد.وقتی در فستیوال روسیه جایزه ی بهترین بازیگر را گرفتم ارزو کردم این فیلم در کشور خودم هم اکران بشه و من بتونم این شادی را در کنار شما تجربه کنم و حالا بعد از سه سال گروه هنر و تجربه فرصت خوبیه برای نمایش این فیلم .امیدوارم اولین فیلم نرگس ابیار که در جشنواره پاریس و روسیه جوایز زیادی برای خانم ابیار همراه داشته این بار در فضای صمیمی شما همراهان هم مورد توجه قرار بگیره که بزرگ ترین هدیه برای گروه سازنده این فیلم توجه و استقبال شما ست.اکران مرداد ماه .طرفدار شما،گلاره ????????

گلاره عباسی و نرگس آبیار در فستیوال روسیه و فرانسهشیار 143او در سال 1392 در فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار به ایفای نقش در کنار مریلا زارعی میپردازد. این فیلم که دومین فیلم بلند نرگس آبیار است روایتگر داستان زندگی زنی به نام الفت است که پسرش به جبهه رفته و مدتها است از او خبری نیست، الفت نمیداند پسرش اسیر شده و یا در جنگ کشته شده و همین موضوع روزهای تلخی را برای وی رقم میزند. گلاره عباسی در این فیلم نقش دختر مریلا زارعی (الفت) را بازی میکند و با لهجه کرمانی بخوبی از پس نقشش برآمده است. مریلا زارعیدر این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. گلاره عباسی در سکانسی از فیلم شیار 143

مدینه

گلاره عباسی در سال 93 در سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم به ایفای نقش پرداخت، او در این سریال نقش بیتا مشفق را در کنار بازیگرانی مثل مهرداد صدیقیانو شبنم مقدمیبخوبی بازی کرد. این سریال در ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما روی آنتن رفت. داستان سریال روایتگر زندگی زنی به نام مدینه است که همسرش غرق شده و حالا به همراه پسرخوانده اش بهمن کارخانه شوهرش را اداره میکند و در همین راه با فراز و نشیب های زیادی روبرو میشود.

گلاره عباسی و پریوش نظریهدر سریال مدینه

کیمیا

گلاره عباسی در سال 1394 با سریال 110 قسمتی کیمیا در قاب تلویزیون دیده شد او در این سریال نقش فرزانه خواهر پوریا پور سرخ را بازی کرد و توانست بخوبی بدرخشد. این سریال روایتگر داستان زندگی زنی به نام کیمیا پارسا با بازی مهراوه شریفی نیامیباشد که سه دوره قبل و حین جنگ و زمان حال را به تصویر می کشد. بیشتر سکانس های فیلم در خرمشر و تهران فیلمبرداری شده و البته تصویربرداری برخی از سکانس ها مربوط به تفلیس پایتخت گرجستان است. در این سریال بیش از 300 بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند که میتوان به بازیگرانی مثل محمدرضا شریفی نیا، آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی نیا و حسن شیرازی ، سوگل طهماسبی و... اشاره کرد.

شوخی گلاره عباسی و مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیاگلاره عباسی، درباره نقشش در سریال کیمیا می گوید:

این اولین سریال طولانی تلویزیون است که من هم در ده قسمت از آن بازی می کنم. در این سریال نقش فرزانه را به عهده دارم که شخصیت مرموز، منفی و پیچیده ای است. دلیلم برای پذیرش نقش فرزانه این بود که می خواستم از نقش های مثبت فاصله بگیرم و مثل سریال مدینه یک نقش متفاوت را تجربه کنم. خوشبختانه این فرصت در سریال کیمیا برایم فراهم شد.

عکسهای جدید گلاره عباسی در اینستاگرام

برادر

سریال برادر به کارگردانی جواد افشار ساخته سال 1394 است که در ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما مهمان خانه های مردم بود و با استقبال خوبی هم روبرو شد. گلاره عباسی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون پوریا پور سرخ و حسین یاریبه ایفای نقش میپزدازد. بعد از جدایی لیلا اوتادیاز فیلم گلاره عباسی به جای وی برای بازی در این سریال انتخاب شد، این سریال دومین همکاری گلاره عباسی با جواد افشاری و پوریا پور سرخ است او قبل از این با سریال کیمیا با آنها همکاری داشت.

گلاره عباسی و پوریا پور سرخ در سریال برادر

شهرزاد

گلاره عباسی با بازی در سریال شهرزاد اولین کار خود در شبکه نمایش خانگی را آغاز کرد و توانست با بازی خوب و روان خود به شهرت زیادی دست پیدا کند. او در این سریال نقش اکرم مستخدم خانه بزرگ آقا را بازی میکند که به طور پنهانی با قباد دیوان سالار ازدواج کرده و از وی یک فرزند به دنیا می آورد. او درباره سریال شهرزاد می گوید:

خوشبختانه کار در شبکه نمایش خانگی را با سریال شهرزاد که بسیار پرمخاطب بود، شروع کردم. به همین دلیل شهرزاد برای من لذت بخش و پرخاطره بود و خیلی از کار کردن در این رسانه لذت بردم.

نمایی از سریال شهرزاد با بازی امیر جعفری و گلاره عباسی

شاهین

شاهین نام تازه ترین کار سینمایی گلاره عباسی است که فیلمبرداری آن سال گذشته در تهران کلید خورد و به زودی در سینما های کشور اکران میشود. مهران رنجبر و علیرضا کمالی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی به کارگردانی سالار تهرانی میباشند.

پست ویژه گلاره عباسی برای علی انصاریان و مهرداد میناوند + عکس8

نقش آفرینی گلاره عباسی و علیرضا کمالی در فیلم سینمایی شاهین

فیلم شناسی گلاره عباسی

مجموعه های تلویزیونی گلاره عباسی

1387 همه بچه های من

1385 کتاب فروشی هدهد

1387 ترانه مادری

1387 رؤیای گنجشک ها

1388 در چشم باد

1389 بچه ها نگاه می کنند

1389 نون و ریحون

1390 شیدایی

1391 تکیه بر باد

1392 مهرآباد

1394 مدینه

1394 کیمیا

1395 برادر

بازی خوب گلاره عباسی در فیلم نفس

گلاره عباسی در سینما:

دختر ایران 1398

شاهین 1398

نفس 1394

شیار 143 1392

وقت بزرگ شدنه 1392

اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند 1391

میان ماندن و رفتن 1388

یک گزارش واقعی 1387

مجنون لیلی 1386

قتل آنلاین 1384

صدای پای خدا

گلاره عباسی در کنار رامبد جوانو جناب خان

تله فیلم های گلاره عباسی

شب سال نو

پلکان

فراموشی 1387

گفتگوی خواندنی با گلاره عباسیپر افتخارترین فیلمی که بازی کرده‌اید، چه بوده است؟شیار 143. بدترین تجربه کاری تان چه بوده است؟مربوط به اوایل کارم در بازیگری است. خانم گلاره عباسی بهترین فیلم ایرانی از نظر شما کدام است؟فیلم‌های بانو و هامون. بهترین همکاری که با او بازی کرده‌اید، چه کسی است؟تمام کسانی که با آنها بازی کرده‌ام خوب بوده‌اند و نقش های مقابلم هم همیشه خوب بوده‌اند. آخرین باری که خرید کرده‌اید و از آن خرید پشیمان شده‌اید؟من همیشه از خرید کردن لذت می‌برم و به همین دلیل هیچ‌وقت پشیمان نمی‌شوم با خرید کردن حالم خوب می‌شود.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد

بهترین همکاری که با یک مجموعه داشتید چه بوده است؟در تلویزیون سریال‌های شیدایی و مدینه را دوست داشتم و در کارهای سینمایی فیلم «اشیا از آنچه درآیینه می‌بینید به شما نزدیکترند.» خانم گلاره عباسی شگفت‌انگیزترین شغلی که تا به حال درباره آن شنیده‌اید، چه بوده است؟من فکر می‌کنم شگفت‌انگیزترین شغل در دنیا بازیگری است. بهترین نقدی که در مورد خودتان (گلاره عباسی ) شنیده‌اید، چه بوده است؟من همیشه بهترین نقدها را از مردم می‌شنوم که معمولا برایم ای‌میل می‌کنند. من با مردم خیلی در ارتباطم و همیشه هوشمندانه‌ترین نقدها را از مردم شنیده‌ام و همه نظرات‌شان حرفه‌ای و به دور از هر حاشیه و جهت‌گیری است.

خوشمزه‌ترین غذا از نظر شما چیست؟من عاشق غذاهای محلی هستم. غذا هرچه محلی‌تر و ناشناخته‌تر باشد برای من لذیذتر است و البته غذاهای دریایی.

ویژه‌ترین نکته سریال مدینه از نظر شما چیست؟اینکه در تلویزیون به کاراکترهای زن پرداخته بود، نکته مثبت سریال است؛ اتفاقی که در تلویزیون ما کم می‌افتد که شخصیت‌های اصلی داستان زن‌هایی باشند که قهرمان هستند. مسئله، منفی یا مثبت بودن نقش‌ها نیست؛ مسئله این است که نقش‌های خوب همیشه برای مردهاست. اولین باری که مقابل دوربین رفتید، چه حسی داشتید؟اولین‌بار تا حدی لذت‌بخش بود که هنوز وقتی یادش می‌افتم دلشوره می‌گیرم و حالی که داشتم قابل توصیف نیست؛ یک چیزی شبیه راه رفتن روی ابرها بود. بهترین کارگردانی که با او کار کرده‌اید؟بیشتر کارگردانانی که با آنها کار کرده‌ام را دوست دارم. دوست‌داشتنی‌ترین کاراکتری که بازی کرده‌اید، کدام است؟لیلاهایی که بازی کرده‌ام را دوست داشتم، لیلا در فیلم شیدایی و لیلا در فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌تر ند.» مهم‌ترین وسیله خانه از نظر شما چیست؟در حال حاضر ظروف قدیمی که مادربزرگم آنها را به من داده است، بهترین وسایل خانه‌ام هستند. سخت‌ترین کار دنیا از نظر شما چیست؟به نظر من سخت‌ترین کار دنیا نه گفتن بی‌رودربایستی است.

گلاره عباسی فارغ‌التحصیل معماری از دانشکده هنر است

خوشمزه‌ترین دستپختی که خورده‌اید؟دستپخت مادربزرگم. آخرین باری که عصبانی شده‌اید، چه موقع بوده است؟خیلی به ندرت عصبانی می‌شوم و الان آخرین بارش را به خاطر نمی‌آورم. انسان‌دوستانه‌ترین کار به نظر شما چیست؟کار خیری که آدمی که آن کار را برایش انجام می‌دهیم، اصلا نشناسیم و کمی آن طرف‌تر از خودمان و اقوام درجه یک‌مان را ببینیم. بهترین و مهم‌ترین فداکاری که در زندگی‌تان انجام داده‌اید، چه بوده است؟وقتی فکر می‌کنم بیشتر فداکاری‌هایی که دیگران برایم انجام داده‌اند را به خاطر می‌آورم. از نظر گلاره عباسی بدترین جانور چیست؟قطعا گربه و غیر از گربه از هیچ حیوان و جانور دیگری نمی‌ترسم. گلاره عباسی از زندگی چه می‌خواهد؟اینکه بازیگر خوبی باشم و دوم اینکه فرزند خوبی برای پدر و مادرم باشم و در آینده مادر و همسر خوبی باشم. همیشه هم تلاش می‌کنم خواهر خوبی باشم اما خیلی موفق نیستم. چه آینده‌ای برای خودتان تصور می‌کنید؟دلم می‌خواهد در عرصه بازیگری و نوشتن پیشرفت کنم و در این راستا تلاش می‌کنم. جایگاه الان گلاره با آنچه در نوجوانی آرزو داشته است، چقدر به هم نزدیک هستند؟به آرزوهای دوران نوجوانی‌ام خیلی نزدیک هستم اما از آرزوهای آینده‌ام خیلی دورم. بهترین تصویری که همیشه در ذهن شما ماندگار است؟بهترین تصویر متعلق به زمانی است که تمام کسانی که از دست داده‌ام هنوز بوده‌اند و خانه مادربزرگم که همه در آن جمع می‌شدیم. گلاره عباسی از مرگ چقدر می‌ترسد؟نقطه ضعف من، خانواده‌ام هستند و از مرگ خودم فقط به خاطر بازماندگانم می‌ترسم. دوست دارید چه نقشی را بازی کنید که تا به حال به شما پیشنهاد نشده است؟همیشه دوست دارم در نقش شخصیت‌های واقعی بازی کنم؛ زندگینامه آدم‌های چهره. کاراکترهایی مثل یک نقاش یا یک نویسنده معروف را بازی کنم. ترسناک‌ترین خوابی که دیده‌اید چه بوده است؟گاهی خواب می‌بینم که فیلمبرداری دارم، سر صحنه‌ام، دیالوگ‌هایم را حفظ نکرده‌ام و متن آماده ندارم.

گلاره عباسی فعالیت خود در سینما را به طور حرفه ای در سال شروع کرد

الگوی رفتاری‌تان در زندگی چه کسی است؟هیچ کسی نیست که همه جوره قبولش داشته باشم اما کسی که خیلی قبولش دارم پدرم است که تاثیر زیادی روی من داشته است و فکر می‌کنم بسیار درستکار و شریف است و همیشه در تمام مراحل زندگی‌ام نظر او برایم مهم است. از طرف خانواده چقدر نقد می‌شوید؟خیلی زیاد تقریبا از صبح تا شب که معمولا هم بی‌رحمانه این کار را می‌کنند. چه زمانی خیلی به خودتان افتخار کرده‌اید؟در اکران فیلم شیار 143 بعد از فیلم همه در حال تشویق کردن بودند که پدرم آمد و با چشمان گریان مرا بغل کرد و بهترین لحظه در زندگی من بود؛ اینکه روی پدرم تاثیر گذاشتم. در کل هر زمان که احساس می‌کنم پدر و مادرم از من راضی هستند به خودم افتخار می‌کنم . وقتی حال‌تان بد است برای خوب شدن آن چه کاری انجام می‌دهید؟خرید می‌کنم، غذا می‌خورم و اگر خیلی حالم بد باشد، می‌خوابم. وقتی حال‌تان خوب است، چه کارهایی انجام می‌دهید؟بیشتر ترجیح می‌دهم با دوستانم و در جمع باشم. با کسانی که قصد آسیب زدن به شما را دارند چگونه رفتار می‌کنید؟به دلیل اینکه خیلی بیش از حد خوشبین هستم معمولا خیلی دیر متوجه نیت این نوع افراد می‌شوم اما وقتی متوجه شوم آن آدم برای من تمام می‌شود و بدون هیچ نوع توضیحی از زندگی‌ام بیرونش می‌کنم. بهترین دوست‌تان در حیطه کاری‌تان چه کسی است؟لاله اسکندری نزدیک‌ترین دوست من است.