حسرت چندین ساله جلالی برابر استقلال

17:54 - 1399/11/17
مجید جلالی نزدیک به یک دهه است که نتوانسته است تیم استقلال را شکست دهد.
مجید جلالی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که هفته های ابتدایی لیگ را بسیار خوب آغاز کرد و حتی به صدر جدول نیز صعود کرد، اکنون در وضعیت کاملا متفاوتی نسبت به ابتدای لیگ بیستم قرار دارد و با قرار گرفتن در جایگاه ماقبل آخر، جزو تیم های مدعی سقوط به دسته پایین تر قرار گرفته است.

آنها امروز در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال خواهند بود و برای خروج از بحران و سر و سامان بخشید به جایگاه خود در جدول رده بندی، به سه امتیاز این بازی نیاز فراوانی دارند و در سوی مقابل نیز شاگردان فکری پس از دو هفته ناکامی، برای پیروزی در این مسابقه پای به میدان می گذراند.

حسرت چندین ساله جلالی برابر استقلال15

نساجی که لیگ را با وحید فاضلی آغاز کرد، در ادامه دست به تغییراتی بر روی نیمکت تیمش زد و مجید جلالی سرمربی سابق خود را دوباره به عنوان سرمربی انتخاب کرد ولی قائمشهری ها در دو بازی گذشته خود با سرمربی جدید نیز برابر شهرخودرو و ذوب آهن تن به شکست دادند.

حسرت چندین ساله جلالی برابر استقلال0

اما مجید جلالی در حالی امروز مقابل استقلال قرار می گیرد و به دنبال کسب نخستین پیروزی خود با نساجی است که از آخرین بردش مقابل آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی بیش از 10 سال می گذرد، آن هم در زمانی که او هدایت فولاد را برعهده داشت.

حسرت چندین ساله جلالی برابر استقلال17

آخرین بار 9 مرداد ۱۳۸۹ بود که مجید جلالی با فولاد خوزستان توانست در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال به پیروزی برسد. آبی های پایتخت نیمه نخست را با تک گل میلاد میداوودی برنده از زمین خارج شدند اما کامبک فولادی ها در نیمه دوم با دبل رضا نوروزی تکمیل شد تا فولاد در استادیوم آزادی موفق شود تیم مدعی استقلال را شکست دهد.

حسرت چندین ساله جلالی برابر استقلال11

از اون روز، 10 سال و 6 ماه می گذرد که فولاد با نتیجه دو بر یک برنده دیدار شد که در آن بازی پرویز مظلومی سرپرست کنونی استقلال سرمربی بود و حالا مجید جلالی امیدوار است بتواند طلسم سالها ناکامی برابر آبی های پایتخت را بشکند.