سردرگرمی مسی از اخبار و شایعات مربوط به وی

17:49 - 1399/11/17
این روزها شایعات فراوانی مبنی بر جدایی مسی از بارسلونا وجود دارد که وی نیز به این شایعات واکنش نشان داد.
مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند در تابستان بارسلونا را ترک کند. همین موضوع باعث شده که طی هفته های گذشته شایعات درباره آینده فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود برسد.

سردرگرمی مسی از اخبار و شایعات مربوط به وی1

در روزهای گذشته بود که آنخل دی ماریا هم وطن لیونل مسی و ستاره باشگاه پاری سن ژرمن در مصاحبه ای از احتمال حضور فوق ستاره آرژانتینی در پارک دو پرنس خبر داد. او گفته بود: " امیدوارم لیونل مسی راهی پاریس شود و در حال حاضر تصور می کنم احتمال زیادی وجود دارد این اتفاق در تابستان پیش رو رخ دهد. البته در حال حاضر فکر می کنم بهتر است تمرکزمان روی خودمان باشد و آرامش مان را حفظ کنیم تا ببینیم قرار است چه اتفاقاتی در تابستان رخ دهد."

این مصاحبه خشم رونالد کومان و هواداران بارسا را به همراه داشت و حالا نشریه اسپورت در شماره امروز خود مدعی شده که لیونل مسی به نوعی از این شایعات خسته شده است. اسپورت با تیتر "مسی می گوید بس است" به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده که فوق ستاره بارسلونا از شایعات انتقالش به PSG خسته شده و هرگز با کسی در مورد این مسئله صحبت نکرده است. این روزنامه همچنین ادعا می کند که مسی می خواهد در پایان فصل تصمیمش را اعلام کند.

سردرگرمی مسی از اخبار و شایعات مربوط به وی10